Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • ЕКВАЙРИНГ
    • ТОРГОВИЙ ЕКВАЙРИНГ

    Contact Us

    Торговий термінал Verifone. Перелік помилок та їх вирішення

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • ФОП/ЮО. Зареєструватися в програмі від партнера банку "Підтримка малого бізнесу зі Смарт Касою"
    • ФОП/ЮО. Завантажити протоколи касового суміщення з POS-терміналами
    • ФОП/ЮО. Підключити інтеграцію з касовим обладнанням до POS-термінала
    • МСБ. Як бізнесу підключитись до програми "Зимова єПідтримка"?
    • МСБ. Підключити власний POS-термінал в Sense Bank
    • Як бізнесу підключитись до програми "Національний кешбек"?
    • Робота з Android POS-терміналом Saturn 1000 F2
    • Як бізнесу підключитися до програми єВідновлення?
    • Торговий термінал РАХ. Перелік помилок та їх вирішення
    • Торговий термінал Verifone. Перелік помилок та їх вирішення
    • Не вдається виконати повернення за допомогою термінала. Що робити?
    • Підключити торговий еквайринг
    • Підключити додатковий POS-термінал на торгову точку
    • Коли і за що списуються комісії за торговим еквайрингом?
    • Особливий тариф з торгового еквайрингу
    • Торговий термінал Ingenico. Перелік помилок та їх вирішення
    • Змінити адресу торгової точки по торговому еквайрингу
    • Як отримати виписку по торговому еквайрингу?
    • Відмовитися від послуги торгового еквайрингу
    • Підключити до POS-термінала додаткового торговця. "Мультимерчант"
    • Робота з терміналом РАХ
    • Робота з терміналом Verifone
    • Робота з терміналом Ingenico
    • МСБ. Валідатори. Підключення та обслуговування
    • МСБ. Які умови обслуговування послуги торгового еквайрингу під час воєнного стану?
    • Видати готівку з платіжної картки через POS-термінал
    • Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі
    • Перейти зі звичайного POS-термінала на Android POS-термінал
    • МСБ. Який строк зарахування грошей на рахунок після оплати через POS-термінал?
    • Android POS-термінал. Підключення та умови супроводження
    • Встановити ПРРО від партнера Sense Bank
    • РРО та ПРРО. Що це таке і для кого вони потрібні?
    • Підключити послугу "чайові" по торговому еквайрингу
    • Cтворити заявку на супроводження POS термінального обладнання через меню POS-термінала
    • Сплатити чайові за QR-кодом
    • FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу?
    • Код МСС POS-термінала не відповідає діяльності. Що робити?
    • Робота з особистим кабінетом адміністратора для отримання чайових
    • Робота із особистим кабінетом офіціанта для отримання чайових
    • Провести заміну паперу у терміналі Ingenico
    • Провести операцію повернення через термінал
    • Причини припинення послуги торгового еквайрингу
    • Чому прийшла відмова банку за заявкою на підключення торгового еквайрингу?
    • Торговий еквайринг. Обладнання з яким працює банк
    • МСБ. Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів
    • МСБ. Які види POS-терміналів використовує банк?

    Торговий термінал Verifone. Перелік помилок та їх вирішення


    У цій статті:

    Завдання Рішення Корисні статті

    Завдання

    Термінал Verifone та перелік помилок. Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі Verifone. Перелік помилок термінала Verifone. Виправити помилки, що виникли під час роботи з терміналом Verifone. Помилка на терміналі Verifone.

    Рішення

    Перелік помилок та їх рішення:

    • Помилка 109
      Для усунення помилки зверніться до контакт-центру, оскільки вона виникає у зв'язку з відсутністю оборотів на терміналі понад 90 днів, тому профіль автоматично блокується. Активація виконується протягом 30 хвилин в робочий час (з 9:00 до 18:00 з понеділка по п’ятницю).
    • Помилка 58
      Помилка виникає у випадку, якщо звірка не виконувалась протягом трьох днів і більше. Далі термінал автоматично блокується. Зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.
    • POS-термінал видає повідомлення на екран або чек:
      ◾ Немає зв'язку чи не проводиться операції;
      ◾ довго проходить з'єднання;
      ◾ не виконується закриття дня або з'єднання;
      ◾ не виконується звірка підсумків;
      ◾ немає мережі з хостом;
      ◾ відсутня сім карта;
      ◾ помилка — 1, немає мережі на всіх терміналах.
      Для вирішення:
      - перезавантажте термінал по живленню;
      - виконайте перевірку зв'язку, звірку або "Звірку підсумків".
      Якщо процедура не допомогла, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки. 

    Корисні статті

    Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити