Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • ЕКВАЙРИНГ
    • ТОРГОВИЙ ЕКВАЙРИНГ

    Contact Us

    Робота з терміналом Ingenico

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • ФОП/ЮО. Зареєструватися в програмі від партнера банку "Підтримка малого бізнесу зі Смарт Касою"
    • ФОП/ЮО. Завантажити протоколи касового суміщення з POS-терміналами
    • ФОП/ЮО. Підключити інтеграцію з касовим обладнанням до POS-термінала
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитись до програми "Зимова єПідтримка"?
    • ФОП/ЮО. Підключити власний POS-термінал в Sense Bank
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитись до програми "Національний кешбек"?
    • ФОП/ЮО. Робота з Android POS-терміналом Saturn 1000 F2
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитися до програми єВідновлення?
    • ФОП/ЮО. Торговий термінал РАХ. Перелік помилок та їх вирішення
    • ФОП/ЮО. Торговий термінал Verifone. Перелік помилок та їх вирішення
    • ФОП/ЮО. Не вдається виконати повернення за допомогою термінала. Що робити?
    • ФОП/ЮО. Підключити торговий еквайринг
    • ФОП/ЮО. Підключити додатковий POS-термінал на торгову точку
    • ФОП/ЮО. Коли і за що списуються комісії за торговим еквайрингом?
    • Особливий тариф з торгового еквайрингу
    • Торговий термінал Ingenico. Перелік помилок та їх вирішення
    • Змінити адресу торгової точки по торговому еквайрингу
    • Як отримати виписку по торговому еквайрингу?
    • Відмовитися від послуги торгового еквайрингу
    • Підключити до POS-термінала додаткового торговця. "Мультимерчант"
    • Робота з терміналом РАХ
    • Робота з терміналом Verifone
    • Робота з терміналом Ingenico
    • МСБ. Валідатори. Підключення та обслуговування
    • МСБ. Які умови обслуговування послуги торгового еквайрингу під час воєнного стану?
    • Видати готівку з платіжної картки через POS-термінал
    • Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі
    • Перейти зі звичайного POS-термінала на Android POS-термінал
    • МСБ. Який строк зарахування грошей на рахунок після оплати через POS-термінал?
    • Android POS-термінал. Підключення та умови супроводження
    • Встановити ПРРО від партнера Sense Bank
    • РРО та ПРРО. Що це таке і для кого вони потрібні?
    • Підключити послугу "чайові" по торговому еквайрингу
    • Cтворити заявку на супроводження POS термінального обладнання через меню POS-термінала
    • Сплатити чайові за QR-кодом
    • FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу?
    • Код МСС POS-термінала не відповідає діяльності. Що робити?
    • Робота з особистим кабінетом адміністратора для отримання чайових
    • Робота із особистим кабінетом офіціанта для отримання чайових
    • Провести заміну паперу у терміналі Ingenico
    • Провести операцію повернення через термінал
    • Причини припинення послуги торгового еквайрингу
    • Чому прийшла відмова банку за заявкою на підключення торгового еквайрингу?
    • Торговий еквайринг. Обладнання з яким працює банк
    • МСБ. Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів
    • МСБ. Які види POS-терміналів використовує банк?

    Робота з терміналом Ingenico


    У цій статті:

    Завдання Рішення Перевірити працездатність картки через термінал: Провести синхронізацію з банком: Переглянути ключі шифрування: Завантажити ліцензію на терміналі без каси: Оновити програмне забезпечення: Роздрукувати "Звіти": Роздрукувати "Звірка підсумків": Роздрукувати "Копія Звірки підсумків": Роздрукувати журнал транзакцій: Роздрукувати копію чека: Провести операцію продажу через термінал: Перезавантажити торговий термінал: Скасувати операцію через термінал: Провести операцію повернення через термінал: Перелік помилок та їх вирішення: Провести заміну паперу: Корисні статті

    Завдання

    Робота з терміналом Ingenico. Виконати налаштування POS-термінала. Провести операцію через термінал. Провести операцію з продажу через термінал. Перезавантажити термінал. Скасувати операцію через термінал. Перевірити працездатність картки через термінал.  Провести синхронізацію з банком. Переглянути ключі шифрування. Завантажити ліцензію на терміналі без каси. Оновити програмне забезпечення. Роздрукувати "Звіти". Роздрукувати "Звірка підсумків". Роздрукувати "Копія Звірки підсумків". Роздрукувати журнал транзакцій. Зробити копію чеку на терміналі. Провести операцію продажу. Перезавантажити торговий термінал. Провести операцію повернення через термінал. Усунути помилки, які виникають на торговому терміналі. Провести заміну паперу у терміналі. Скасувати операцію через термінал.

    Рішення

    Перевірити працездатність картки через термінал:

    ◾ Натисніть будь-яку клавішу (окрім "Х"), дисплей покаже список доступних операцій. Оберіть "ПЕРЕВІРКА КАРТКИ" та підтвердіть вибір;
    ◾ проведіть картку магнітною смугою, вставте чип або прикладіть картку безконтактно — в залежності від того, що саме перевіряємо;
    ◾ термінал виконає зчитування інформації з картки та виведе на екран відповідне повідомлення. Якщо картка зчитана коректо, термінал покаже номер картки та строк дії. У разі наявності помилок, термінал видасть відповідне повідомлення про помилку. Якщо інші картки терміналом зчитуються, а якась — ні, то є ймовірність, що така картка зіпсована.Accordion Body

     
     

    Провести синхронізацію з банком:

    ◾ Натисніть будь-яку клавішу (окрім "Х"), дисплей покаже список доступних операцій. Оберіть "СИНХРОН. З БАНКОМ" та підтвердіть вибір;
    ◾ термінал виконає "Звірку підсумків", подальше втручання не потрібне, термінал виконає всі необхідні дії самостійно.

     
     

    Переглянути ключі шифрування:

    ◾ Для перегляду інформації про ключі натисніть будь-яку клавішу (окрім "Х"), дисплей покаже список доступних операцій. Оберіть "ІНФО ПРО КЛЮЧІ" та підтвердіть вибір.

     
     

    Завантажити ліцензію на терміналі без каси:

    ◾ Натисніть на будь-яку клавішу (окрім "Х"), дисплей покаже список доступних операцій;
    ◾ оберіть "Завантажити ліц." та підтвердіть вибір.

     
     

    Оновити програмне забезпечення:

    ◾ Натисніть будь-яку клавішу (окрім "Х"), дисплей покаже список доступних операцій;
    ◾ оберіть "ОНОВЛЕННЯ ПЗ" та підтвердіть вибір.

     
     

    Роздрукувати "Звіти":

    ◾ Натисніть будь-яку клавішу (окрім "Х"), дисплей покаже список доступних операцій. Оберіть "Звіти" та підтвердіть вибір;
    ◾ термінал роздрукує звіт;
    ◾ звіт можна роздрукувати в межах "дня термінала", тобто поки дані ще не відвантажені в процесинговий центр. Якщо вже виконана операція "Звіти", термінал роздрукує "нульовий" звіт.

     
     

    Роздрукувати "Звірка підсумків":

    ◾ Натисніть будь-яку клавішу (окрім "Х"), дисплей покаже список доступних операцій. Обираєте "Звірка підсумків" та підтверджуєте вибір;
    ◾ термінал виконає закриття дня, відправить всі дані за операціями за поточний день до процесингового центру. Операція використовується для обміну і звірки підсумків між терміналом та процесинговим центром по виконаних за день операцій;
    ◾ якщо підсумки термінала не збігаються з підсумками процесингового центру, то звіт буде містити підсумки термінала, повідомлення "Підсумки НЕ СПІВПАДАЮТЬ" і підсумки процесингового центру;
    ◾ звіт завершується друком підсумків по касі. Якщо підсумки не збігаються необхідно зв'язатися із спеціалістами Технічного моніторингу транзакцій;
    ◾ закриття дня обнуляє підсумки пакета, зміни, дня та очищає журнал операцій, тому виконати скасування після закриття дня неможливо. Якщо виконати закриття не вдалося, термінал запам'ятовує необхідність завершення закриття і зробить спробу завершити закриття перед виконанням наступної операції. Виконати іншу операцію до завершення закриття неможливо;
    ◾ термінал роздрукує звіт;
    ◾ якщо до POS-термінала підключено більше одного торговця (мультимерчант), то закриття дня потрібно робити по всіх торговцях що наявні на даному POS, а не в розрізі окремого торговця.
    Щоб звірку підсумків виконати для всіх торговців наявних на даному POS-терміналі одночасно потрібно зайти в пункт меню "звірка підсумків" та вибрати пункт меню – "для всіх".
    ◾ термінал автоматично виконує "Звірку підсумків" в кінці робочого дня — за замовчуванням 23:59. Час визначається адміністратором та може бути змінений на інший за зверненням до банку. Якщо після останньої "Звірки підсумків" операцій не було, термінал роздрукує "нульовий" звіт.
    ◾ якщо до POS-термінала підключено більше одного торговця (мультимерчант), то закриття дня потрібно робити по всіх торговцях що наявні на даному POS, а не в розрізі окремого торговця.
    Щоб звірку підсумків виконати для всіх торговців наявних на даному POS-терміналі одночасно потрібно зайти в пункт меню "звірка підсумків" та вибрати пункт меню – "для всіх".
    ◾ якщо до POS-термінала підключено більше одного торговця (мультимерчант), то закриття дня потрібно робити по всіх торговцях що наявні на даному POS, а не в розрізі окремого торговця.
    Щоб звірку підсумків виконати для всіх торговців наявних на даному POS-терміналі одночасно потрібно зайти в пункт меню "звірка підсумків" та вибрати пункт меню – "для всіх".

     
     

    Роздрукувати "Копія Звірки підсумків":

    ◾ Натисніть будь-яку клавішу (окрім "Х"), дисплей покаже список доступних операцій. Оберіть "Копія Звірки підсумків" та підтвердьте вибір;
    ◾ термінал роздрукує копію останнього відправленого в процесинговий центр звіту;
    ◾ якщо остання "Копія Звірки підсумків" була "нульовою", то "Копія Звірки підсумків" також буде "нульовою".

     
     

    Роздрукувати журнал транзакцій:

    Операція призначена для виведення на друк поточного звіту про проведені терміналом операції у детальному розрізі з кожної операції.
    ◾ Натисніть будь-яку клавішу (окрім "Х"), дисплей покаже список доступних операцій. Оберіть "ДРУК ЖУРНАЛУ" та підтвердіть вибір;
    ◾ термінал роздрукує звіт;
    ◾ звіт можна роздрукувати в межах "дня термінала", тобто поки дані ще не відвантажені до процесингового центру. Якщо вже виконана операція "Звірка підсумків", термінал роздрукує "нульовий" звіт;
    ◾ якщо операцій не було, то термінал роздрукує "нульовий звіт";
    ◾ якщо операцій протягом дня було багато, термінал роздрукує досить довгий чек — не виконуйте дану операцію без нагальної потреби. Нагальною потребою може бути, наприклад, ситуація, коли втрачено оригінальний чек і потрібно зробити його копію. Якщо касир не знає номер чека, копія якого потрібна, то таку інформацію можна знайти у "Журналі транзакцій".

     
     

    Роздрукувати копію чека:

    ◾ Натисніть будь-яку клавішу (окрім "Х"), дисплей покаже список доступних операцій. Оберіть "КОПІЯ ЧЕКУ" та підтвердіть вибір;
    ◾ введіть потрібний номер чека та підтвердіть;
    ◾ термінал виконає друк запитуваного чека;
    ◾ копію чека можна зробити лише в межах "термінального дня" і до того, поки термінал не "обнулився", тобто до виконання "Звірки підсумків".

     
     

    Провести операцію продажу через термінал:

    ◾ Натисніть будь-яку клавішу (окрім "Х"), на дисплеї буде список доступних операцій. За замовчуванням обрана функція "ПРОДАЖ". Підтвердіть вибір;
    ◾ введіть суму. Сума вводиться з автоматичним зсувом цифр вліво та в цілих значеннях валюти і копійках без коми. Клавіша Backspace видаляє цифру молодшого розряду із автоматичним зсувом цифр вправо;
    ◾ можна відмовитися від виконання операції натиснувши клавішу "Х", термінал повернеться в основне меню або підтвердіть операцію;
    ◾ проведіть карткою: - для проведення магнітної картки через приймач магнітних карток, необхідно розташувати її так, щоб магнітна смуга перебувала внизу зліва, і плавно провести через приймач зверху вниз. Якщо картка не прочиталася, проведіть картку через приймач повторно; - для проведення чипової картки в чиповий рідер термінала необхідно розташувати її таким чином, щоб чип знаходився зверху і акуратно ввести картку до упору в приймач Smart-карток; - для обслуговування безконтактних карток, якщо термінал підтримує цю функцію, клієнт/касир прикладає картку до зчитувача безконтактних карток (вбудований або на зовнішньому ПІН-ПАДі);
    ◾ перевірте номер і строк дії картки клієнта з інформацією, що показана на екрані POS-термінала. Якщо відображаються на екрані дані, ідентичні даним на картці — підтверджуєте операцію;
    ◾ клієнт вводить ПІН за умови, що термінал запропонував його ввести, і підтверджує на терміналі свої дії. За наявності зовнішнього ПІН-ПАДу, підтверджує на ПІН-ПАДі;
    ◾ очікуйте з'єднання термінала з процесинговим центром банку і проведіть авторизацію. Повідомлення на екрані "ОПЕРАЦІЯ УСПІШНА" означає успішне завершення операції;
    ◾ термінал роздрукує два чеки. На чеках ставиться підпис касира (відповідно до внутрішніх правил торговця, умова не є обов’язковою) і клієнта (підпис клієнта не обов’язковий, якщо операція проходила із введенням ПІН), один чек віддається клієнту, інший залишається у касира і зберігається відповідно до внутрішніх нормативних документів;
    ◾ якщо операція відхилена, друкується один чек з кодом відповіді і описом причини відмови;
    ◾ у разі успішного завершення операції код відповіді буде "0" з описом "АВТОРИЗОВАНО";
    ◾ звертайте увагу на код відповіді і опис. Впевніться в автентичності підпису клієнта, порівнявши її зі зразком підпису на пластиковій картці. Касир повинен перевірити збіг початкових і кінцевих цифр номера картки з інформацією, надрукованою на чеку. За необхідності, касир може вимагати від клієнта документ, що засвідчує особу. Якщо у касира є сумніви в автентичності картки або особистості власника картки, то касир може відмовити клієнту в проведенні операції. Якщо операція вже була проведена (були отримані чеки), слід виконати скасування операції. Якщо отримана відповідь від процесингового центру про те, що картка вкрадена, загублена або її необхідно відібрати, касир повинен відібрати картку у клієнта.

     
     

    Перезавантажити торговий термінал:

    ◾ Для перезавантаження термінала одночасно натисніть "жовту" кнопку та клавішу "•" (точка). Після цього термінал подасть сигнал і перезавантажиться.

     
     

    Скасувати операцію через термінал:

    Проведення операції скасування можливе тільки для операцій, які відображаються у "Звірці підсумків" до "закриття дня" (для операцій, що були проведені після "закриття дня", необхідно проводити операцію "Повернення").
    ◾ Для проведення операції оберіть "Меню (Enter)", далі — "Відміна";
    ◾ на запит термінала введіть номер квитанції (чеку) та підтвердіть натисканням Enter;
    ◾ на екран термінала буде виведено інформацію по операції, що відповідає введеному номеру чека. Якщо все правильно, натисніть Enter. На запит "ви впевнені" натисніть Enter, для скасування натисніть червону клавішу;
    ◾ термінал проводить перевірку операції та друкує відповідний чек.

     
     

    Провести операцію повернення через термінал:

    Перегляньте статтю — "Провести операцію повернення через термінал".

     
     

    Перелік помилок та їх вирішення:

    Перегляньте статтю — "Торговий термінал Ingenico. Перелік помилок та їх вирішення".

     
     

    Провести заміну паперу:

    Перегляньте статтю — "Провести заміну паперу у терміналі Ingenico".

     
     

    Корисні статті

    Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі

    Робота з терміналом Verifone

    Робота з терміналом РАХ

    FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу?

     

    термінал ingenico ingenico move 2500 інженіко робота термінала ingenico desk 2600

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити