Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • ЕКВАЙРИНГ
    • ТОРГОВИЙ ЕКВАЙРИНГ

    Contact Us

    Провести операцію повернення через термінал

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • ФОП/ЮО. Зареєструватися в програмі від партнера банку "Підтримка малого бізнесу зі Смарт Касою"
    • ФОП/ЮО. Завантажити протоколи касового суміщення з POS-терміналами
    • ФОП/ЮО. Підключити інтеграцію з касовим обладнанням до POS-термінала
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитись до програми "Зимова єПідтримка"?
    • МСБ. Підключити власний POS-термінал в Sense Bank
    • Як бізнесу підключитись до програми "Національний кешбек"?
    • Робота з Android POS-терміналом Saturn 1000 F2
    • Як бізнесу підключитися до програми єВідновлення?
    • Торговий термінал РАХ. Перелік помилок та їх вирішення
    • Торговий термінал Verifone. Перелік помилок та їх вирішення
    • Не вдається виконати повернення за допомогою термінала. Що робити?
    • Підключити торговий еквайринг
    • Підключити додатковий POS-термінал на торгову точку
    • Коли і за що списуються комісії за торговим еквайрингом?
    • Особливий тариф з торгового еквайрингу
    • Торговий термінал Ingenico. Перелік помилок та їх вирішення
    • Змінити адресу торгової точки по торговому еквайрингу
    • Як отримати виписку по торговому еквайрингу?
    • Відмовитися від послуги торгового еквайрингу
    • Підключити до POS-термінала додаткового торговця. "Мультимерчант"
    • Робота з терміналом РАХ
    • Робота з терміналом Verifone
    • Робота з терміналом Ingenico
    • МСБ. Валідатори. Підключення та обслуговування
    • МСБ. Які умови обслуговування послуги торгового еквайрингу під час воєнного стану?
    • Видати готівку з платіжної картки через POS-термінал
    • Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі
    • Перейти зі звичайного POS-термінала на Android POS-термінал
    • МСБ. Який строк зарахування грошей на рахунок після оплати через POS-термінал?
    • Android POS-термінал. Підключення та умови супроводження
    • Встановити ПРРО від партнера Sense Bank
    • РРО та ПРРО. Що це таке і для кого вони потрібні?
    • Підключити послугу "чайові" по торговому еквайрингу
    • Cтворити заявку на супроводження POS термінального обладнання через меню POS-термінала
    • Сплатити чайові за QR-кодом
    • FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу?
    • Код МСС POS-термінала не відповідає діяльності. Що робити?
    • Робота з особистим кабінетом адміністратора для отримання чайових
    • Робота із особистим кабінетом офіціанта для отримання чайових
    • Провести заміну паперу у терміналі Ingenico
    • Провести операцію повернення через термінал
    • Причини припинення послуги торгового еквайрингу
    • Чому прийшла відмова банку за заявкою на підключення торгового еквайрингу?
    • Торговий еквайринг. Обладнання з яким працює банк
    • МСБ. Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів
    • МСБ. Які види POS-терміналів використовує банк?

    Провести операцію повернення через термінал


    У цій статті:

    Завдання Умова Рішення Корисні статті

    Завдання

    Провести операцію "Повернення" у POS-терміналі. Повернути кошти через термінал.

    Умова

    • При скасуванні операції день в день до формування "Звірки підсумків" — кошти повертаються покупцю миттєво.​ 
    • При скасуванні операції після формування "Звірки підсумків" — кошти повертаються покупцю від 3 до 14 днів​.
    • При скасуванні чи поверненні оплати утримана банком стандартна комісія 2% від операції клієнту-продавцю не повертається.

    Рішення

    Для здійснення операції "Повернення":

    1. Натисніть будь-яку клавішу (окрім "Х"), дисплей покаже перелік доступних операцій. Оберіть "ПОВЕРНЕННЯ" та підтвердіть вибір.
    2. Введіть суму. Сума вводиться з автоматичним зсувом цифр вліво в цілих значеннях валюти і копійках без коми. Клавіша "Backspace" видаляє цифру молодшого розряду з автоматичним зсувом цифр вправо.
    3. Відмовитися від виконання операції можна, натиснувши клавішу "Х". Термінал повернеться до основного меню.
    4. Проведіть карткою. Для проведення магнітної картки через приймач магнітних карт, необхідно розташувати її так, щоб магнітна смуга перебувала внизу зліва і плавно провести через приймач зверху вниз. Якщо картка не прочиталася, проведіть карту через приймач повторно. Для проведення чипової карти в чиповий рідер термінала необхідно розташувати її таким чином, щоб чип знаходився зверху і акуратно ввести карту до упору в приймач Smart-карт. Для обслуговування безконтактних карт, якщо заявлена підтримка пристроєм, клієнт / касир прикладає картку до зчитувача безконтактних карт (вбудований або на зовнішньому пін-паді, залежить від модифікації пристрою).
    5. Введіть RRN (RRN знаходиться на оригінальному чеку по операції "Продаж"). Підтвердіть.
    6. Термінал встановлює з'єднання з Процесинговим Центром Банку. Проведіть авторизацію.
    7. Якщо повернення можливе, з’явиться повідомлення на екрані "ОПЕРАЦІЯ УСПІШНА" та роздрукується чек оригінальної операції з позначкою "ПОВЕРНЕНО".
    8. Якщо операція відхилена, друкується один чек з кодом відповіді [код відмови] і опис причини відмови.
    9. У разі успішного завершення операції код відповіді буде "0" з описом "АВТОРИЗОВАНО". Важливо звертати увагу на код відповіді і опис.

    Корисні статті

    Робота з терміналом Ingenico

    Робота з терміналом Verifone

    Робота з терміналом РАХ 

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити