Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • ЕКВАЙРИНГ
    • ТОРГОВИЙ ЕКВАЙРИНГ

    Contact Us

    Провести операцію повернення через термінал

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • ФОП/ЮО. Зареєструватися в програмі від партнера банку "Підтримка малого бізнесу зі Смарт Касою"
    • ФОП/ЮО. Завантажити протоколи касового суміщення з POS-терміналами
    • ФОП/ЮО. Підключити інтеграцію з касовим обладнанням до POS-термінала
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитись до програми "Зимова єПідтримка"?
    • ФОП/ЮО. Підключити власний POS-термінал в Sense Bank
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитись до програми "Національний кешбек"?
    • ФОП/ЮО. Робота з Android POS-терміналом Saturn 1000 F2
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитися до програми єВідновлення?
    • ФОП/ЮО. Торговий термінал РАХ. Перелік помилок та їх вирішення
    • ФОП/ЮО. Торговий термінал Verifone. Перелік помилок та їх вирішення
    • ФОП/ЮО. Не вдається виконати повернення за допомогою термінала. Що робити?
    • ФОП/ЮО. Підключити торговий еквайринг
    • ФОП/ЮО. Підключити додатковий POS-термінал на торгову точку
    • ФОП/ЮО. Коли і за що списуються комісії за торговим еквайрингом?
    • ФОП/ЮО. Особливий тариф з торгового еквайрингу
    • ФОП/ЮО. Торговий термінал Ingenico. Перелік помилок та їх вирішення
    • ФОП/ЮО. Змінити адресу торгової точки по торговому еквайрингу
    • ФОП/ЮО. Як отримати виписку по торговому еквайрингу?
    • ФОП/ЮО. Відмовитися від послуги торгового еквайрингу
    • ФОП/ЮО. Підключити до POS-термінала додаткового торговця. "Мультимерчант"
    • ФОП/ЮО. Робота з терміналом РАХ
    • ФОП/ЮО. Робота з терміналом Verifone
    • ФОП/ЮО. Робота з терміналом Ingenico
    • МСБ. Валідатори. Підключення та обслуговування
    • ФОП/ЮО. Які умови обслуговування послуги торгового еквайрингу під час воєнного стану?
    • ФОП/ЮО. Видати готівку з платіжної картки через POS-термінал
    • ФОП/ЮО. Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі
    • ФОП/ЮО. Перейти зі звичайного POS-термінала на Android POS-термінал
    • ФОП/ЮО. Який строк зарахування грошей на рахунок після оплати через POS-термінал?
    • ФОП/ЮО. Android POS-термінал. Підключення та умови супроводження
    • ФОП/ЮО. Встановити ПРРО від партнера Sense Bank
    • ФОП/ЮО. РРО та ПРРО. Що це таке і для кого вони потрібні?
    • ФОП/ЮО. Підключити послугу "чайові" по торговому еквайрингу
    • ФОП/ЮО. Cтворити заявку на супроводження POS термінального обладнання через меню POS-термінала
    • ФОП/ЮО. Сплатити чайові за QR-кодом
    • ФОП/ЮО. FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу?
    • ФОП/ЮО. Код МСС POS-термінала не відповідає діяльності. Що робити?
    • Робота з особистим кабінетом адміністратора для отримання чайових
    • Робота із особистим кабінетом офіціанта для отримання чайових
    • Провести заміну паперу у терміналі Ingenico
    • Провести операцію повернення через термінал
    • Причини припинення послуги торгового еквайрингу
    • Чому прийшла відмова банку за заявкою на підключення торгового еквайрингу?
    • Торговий еквайринг. Обладнання з яким працює банк
    • МСБ. Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів
    • МСБ. Які види POS-терміналів використовує банк?

    Провести операцію повернення через термінал


    У цій статті:

    Завдання Умова Рішення Корисні статті

    Завдання

    Провести операцію "Повернення" у POS-терміналі. Повернути кошти через термінал.

    Умова

    • При скасуванні операції день в день до формування "Звірки підсумків" — кошти повертаються покупцю миттєво.​ 
    • При скасуванні операції після формування "Звірки підсумків" — кошти повертаються покупцю від 3 до 14 днів​.
    • При скасуванні чи поверненні оплати утримана банком стандартна комісія 2% від операції клієнту-продавцю не повертається.

    Рішення

    Для здійснення операції "Повернення":

    1. Натисніть будь-яку клавішу (окрім "Х"), дисплей покаже перелік доступних операцій. Оберіть "ПОВЕРНЕННЯ" та підтвердіть вибір.
    2. Введіть суму. Сума вводиться з автоматичним зсувом цифр вліво в цілих значеннях валюти і копійках без коми. Клавіша "Backspace" видаляє цифру молодшого розряду з автоматичним зсувом цифр вправо.
    3. Відмовитися від виконання операції можна, натиснувши клавішу "Х". Термінал повернеться до основного меню.
    4. Проведіть карткою. Для проведення магнітної картки через приймач магнітних карт, необхідно розташувати її так, щоб магнітна смуга перебувала внизу зліва і плавно провести через приймач зверху вниз. Якщо картка не прочиталася, проведіть карту через приймач повторно. Для проведення чипової карти в чиповий рідер термінала необхідно розташувати її таким чином, щоб чип знаходився зверху і акуратно ввести карту до упору в приймач Smart-карт. Для обслуговування безконтактних карт, якщо заявлена підтримка пристроєм, клієнт / касир прикладає картку до зчитувача безконтактних карт (вбудований або на зовнішньому пін-паді, залежить від модифікації пристрою).
    5. Введіть RRN (RRN знаходиться на оригінальному чеку по операції "Продаж"). Підтвердіть.
    6. Термінал встановлює з'єднання з Процесинговим Центром Банку. Проведіть авторизацію.
    7. Якщо повернення можливе, з’явиться повідомлення на екрані "ОПЕРАЦІЯ УСПІШНА" та роздрукується чек оригінальної операції з позначкою "ПОВЕРНЕНО".
    8. Якщо операція відхилена, друкується один чек з кодом відповіді [код відмови] і опис причини відмови.
    9. У разі успішного завершення операції код відповіді буде "0" з описом "АВТОРИЗОВАНО". Важливо звертати увагу на код відповіді і опис.

    Корисні статті

    Робота з терміналом Ingenico

    Робота з терміналом Verifone

    Робота з терміналом РАХ 

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити