Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • ЕКВАЙРИНГ
    • ТОРГОВИЙ ЕКВАЙРИНГ

    Contact Us

    Торговий термінал Ingenico. Перелік помилок та їх вирішення

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • ФОП/ЮО. Зареєструватися в програмі від партнера банку "Підтримка малого бізнесу зі Смарт Касою"
    • ФОП/ЮО. Завантажити протоколи касового суміщення з POS-терміналами
    • ФОП/ЮО. Підключити інтеграцію з касовим обладнанням до POS-термінала
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитись до програми "Зимова єПідтримка"?
    • ФОП/ЮО. Підключити власний POS-термінал в Sense Bank
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитись до програми "Національний кешбек"?
    • ФОП/ЮО. Робота з Android POS-терміналом Saturn 1000 F2
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитися до програми єВідновлення?
    • Торговий термінал РАХ. Перелік помилок та їх вирішення
    • Торговий термінал Verifone. Перелік помилок та їх вирішення
    • Не вдається виконати повернення за допомогою термінала. Що робити?
    • Підключити торговий еквайринг
    • Підключити додатковий POS-термінал на торгову точку
    • Коли і за що списуються комісії за торговим еквайрингом?
    • Особливий тариф з торгового еквайрингу
    • Торговий термінал Ingenico. Перелік помилок та їх вирішення
    • Змінити адресу торгової точки по торговому еквайрингу
    • Як отримати виписку по торговому еквайрингу?
    • Відмовитися від послуги торгового еквайрингу
    • Підключити до POS-термінала додаткового торговця. "Мультимерчант"
    • Робота з терміналом РАХ
    • Робота з терміналом Verifone
    • Робота з терміналом Ingenico
    • МСБ. Валідатори. Підключення та обслуговування
    • МСБ. Які умови обслуговування послуги торгового еквайрингу під час воєнного стану?
    • Видати готівку з платіжної картки через POS-термінал
    • Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі
    • Перейти зі звичайного POS-термінала на Android POS-термінал
    • МСБ. Який строк зарахування грошей на рахунок після оплати через POS-термінал?
    • Android POS-термінал. Підключення та умови супроводження
    • Встановити ПРРО від партнера Sense Bank
    • РРО та ПРРО. Що це таке і для кого вони потрібні?
    • Підключити послугу "чайові" по торговому еквайрингу
    • Cтворити заявку на супроводження POS термінального обладнання через меню POS-термінала
    • Сплатити чайові за QR-кодом
    • FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу?
    • Код МСС POS-термінала не відповідає діяльності. Що робити?
    • Робота з особистим кабінетом адміністратора для отримання чайових
    • Робота із особистим кабінетом офіціанта для отримання чайових
    • Провести заміну паперу у терміналі Ingenico
    • Провести операцію повернення через термінал
    • Причини припинення послуги торгового еквайрингу
    • Чому прийшла відмова банку за заявкою на підключення торгового еквайрингу?
    • Торговий еквайринг. Обладнання з яким працює банк
    • МСБ. Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів
    • МСБ. Які види POS-терміналів використовує банк?

    Торговий термінал Ingenico. Перелік помилок та їх вирішення


    У цій статті:

    Завдання Рішення Корисні статті

    Завдання

    Термінал Ingenico та перелік помилок. Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі Ingenico. Перелік помилок термінала Ingenico. Виправити помилки, що виникли при роботі з терміналом Ingenico. Помилка на терміналі Ingenico.

    Рішення

    Ознайомтесь з відповідним рішенням у разі виникнення помилок або проблем в роботі терміналу:

    • Помилка на екрані "Ошибка 109".
      У зв'язку з відсутністю оборотів понад 90 днів профіль автоматично блокується. Для активації зверніться до контакт-центру у робочий день з 9:00 до 18:00. Процедура триває 30 хвилин.
    • Немає зв'язку, не проводяться операції, довге з'єднання, не виконується закриття дня, не виконана "Звірка підсумків", немає мережі з хостом, відсутня сім-карта, помилка "1".
      Перезавантажте термінал по живленню. Проведіть оплату на 1 грн, виконайте звірку або проведіть "Звірку підсумків". Якщо не виходить — зверніться до контакт-центру.
    • Немає сім-карти.
      Перевірте коректність розташування сім-карти в слоті. Якщо карта розміщена правильно, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.
       
    • Не друкуються чеки.
      Перевірте:
      - наявність паперу в принтері терміналу;
      - коректність встановлення паперу в принтері — термостороною вгору;
      - замініть папір.
      Якщо процедура не допомогла, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.
       
    • Не виходять чеки.
      Якщо термінал переносний, то він міг розрядитись. Підключіть його до зарядки та через 10–15 хвилин зробіть копію чека. Якщо процедура не допомогла, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.
       
    • Принтер друкує на папері з кольоровою смугою.
      У терміналі закінчується папір — замініть його.
       
    • Термінал не реагує на картку.  Поломка рідера термінала чіпового або магнітного.
      Якщо помилка виникла по одній картці одного покупця — рекомендуйте йому звернутись до банка-емітента (кому належить картка). Якщо це актуально для карток одного банку, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.
    • Термінал не працює (не світиться екран).
      Перевірте:
      - чи підключений термінал у робочу розетку;
      - чи не висмикнутий кабель живлення з блоку живлення;
      - чи є з'єднання роз'єму живлення на самому терміналі.
      Якщо всі кабелі підключені коректно, але термінал все ж не працює, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.
    • Помилилися під час введення суми.
      Якщо квитанція вже надрукована, то скасуйте операцію і зробіть її з потрібною сумою. Буде два чеки — зі скасуванням та з оплатою.
      Якщо ще не провели оплату, то на екрані можна коригувати суму — для цього жовтою кнопкою зітріть некоректну суму та введіть правильну.
    • Надали послугу покупцю, але термінал не працює і у клієнта немає готівки.
      Якщо на точці кілька терміналів — проведіть операцію на іншому терміналі. Якщо є поруч банкомат — рекомендуйте клієнту зняти там кошти.
    • Для вирішення питань нижче, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.
      Перелік: 
      • потрібна заміна сім-карти;
      • на екрані термінала AMOUNT 0,00EUR;
      • помилка "Не підключено мережевий кабель";
      • помилка "Неправильна відповідь від центру авторизації";
      • помилка "Не заданий головний ключ";
      •  помилка "Массовое отсутствие связи при подключении ethernet";
      • помилка "alert irruption";
      • на чеку код відмови 96;
      • відсутня ліцензія;
      • термінал заблоковано;
      • квитанція не роздрукувалася як слід, квитанція пошкоджена під час друку або не до кінця надрукувався чек.

    Корисні статті

    Робота з терміналом Ingenico

    Робота з терміналом Verifone

    Робота з терміналом РАХ

    Verifone. Перелік помилок та їх вирішення

    РАХ. Перелік помилок та їх вирішення

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити