Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • ЕКВАЙРИНГ
    • ТОРГОВИЙ ЕКВАЙРИНГ

    Contact Us

    Сплатити чайові за QR-кодом

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • ФОП/ЮО. Зареєструватися в програмі від партнера банку "Підтримка малого бізнесу зі Смарт Касою"
    • ФОП/ЮО. Завантажити протоколи касового суміщення з POS-терміналами
    • ФОП/ЮО. Підключити інтеграцію з касовим обладнанням до POS-термінала
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитись до програми "Зимова єПідтримка"?
    • ФОП/ЮО. Підключити власний POS-термінал в Sense Bank
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитись до програми "Національний кешбек"?
    • ФОП/ЮО. Робота з Android POS-терміналом Saturn 1000 F2
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитися до програми єВідновлення?
    • ФОП/ЮО. Торговий термінал РАХ. Перелік помилок та їх вирішення
    • ФОП/ЮО. Торговий термінал Verifone. Перелік помилок та їх вирішення
    • ФОП/ЮО. Не вдається виконати повернення за допомогою термінала. Що робити?
    • ФОП/ЮО. Підключити торговий еквайринг
    • ФОП/ЮО. Підключити додатковий POS-термінал на торгову точку
    • ФОП/ЮО. Коли і за що списуються комісії за торговим еквайрингом?
    • Особливий тариф з торгового еквайрингу
    • Торговий термінал Ingenico. Перелік помилок та їх вирішення
    • Змінити адресу торгової точки по торговому еквайрингу
    • Як отримати виписку по торговому еквайрингу?
    • Відмовитися від послуги торгового еквайрингу
    • Підключити до POS-термінала додаткового торговця. "Мультимерчант"
    • Робота з терміналом РАХ
    • Робота з терміналом Verifone
    • Робота з терміналом Ingenico
    • МСБ. Валідатори. Підключення та обслуговування
    • МСБ. Які умови обслуговування послуги торгового еквайрингу під час воєнного стану?
    • Видати готівку з платіжної картки через POS-термінал
    • Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі
    • Перейти зі звичайного POS-термінала на Android POS-термінал
    • МСБ. Який строк зарахування грошей на рахунок після оплати через POS-термінал?
    • Android POS-термінал. Підключення та умови супроводження
    • Встановити ПРРО від партнера Sense Bank
    • РРО та ПРРО. Що це таке і для кого вони потрібні?
    • Підключити послугу "чайові" по торговому еквайрингу
    • Cтворити заявку на супроводження POS термінального обладнання через меню POS-термінала
    • Сплатити чайові за QR-кодом
    • FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу?
    • Код МСС POS-термінала не відповідає діяльності. Що робити?
    • Робота з особистим кабінетом адміністратора для отримання чайових
    • Робота із особистим кабінетом офіціанта для отримання чайових
    • Провести заміну паперу у терміналі Ingenico
    • Провести операцію повернення через термінал
    • Причини припинення послуги торгового еквайрингу
    • Чому прийшла відмова банку за заявкою на підключення торгового еквайрингу?
    • Торговий еквайринг. Обладнання з яким працює банк
    • МСБ. Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів
    • МСБ. Які види POS-терміналів використовує банк?

    Сплатити чайові за QR-кодом


    У цій статті:

    Завдання Умова Рішення Корисні статті

    Завдання

    Сплатити чайові за QR-кодом. Залишити відгук про заклад через QR-код.

    Умова

    Підключення чайових за QR-кодом можливе лише після оформлення торгового еквайрингу від банку та встановлення POS-терміналів.

    Рішення

    Окрім підключення сервісу "Чайові" через POS-термінал банк пропонує альтернативний канал приймання чайових — через QR-код. 

    Послугу надає компанія-партнер — IPау. 
    Послуга "Чайові" по QR-коду підключається лише у комплексі із торговим еквайрингом.

    Дозволено Заборонено
    Торговий еквайринг + Сервіс "Чайові" через POS термінал + чайові через QR-код "Чайові" через QR-код без торгового еквайрингу
    Торговий еквайринг (без сервісу "Чайові") + чайові через QR-код

     

    Сутність сервісу приймання чайових через QR-код — для сплати чайових відвідувач за допомогою свого смартфона сканує наданий офіціантом QR-код. На телефоні відобразиться застосунок IPay, через який відвідувач може залишити подяку офіціанту (чайові) та/або залишити відгук у цілому про заклад.чай1.png

    Умови та цінові параметри:

    Підключення Безкоштовно
    Абонентська плата на місяць 150 грн (незалежно від наявності операцій та кількості терміналів), сплачується клієнтом самостійно на рахунок компанії IPay
    Комісія з офіціанта 3% min 3 грн (утримується автоматично)
    Зарахування винагороди на картку офіціанта Картка будь-якого банку
    Режим зарахування на картку офіціанта 3 рази на день (09:00, 15:00, 21:00)

     

    Порівняння сервісу "Чайові" через POS-термінал та через QR-код:

      Чайові через POS-термінал Чайові через QR-код
    Щомісячна комісія з клієнта (абонентська плата) 0 грн. 150 грн
    Комісія з офіціанта 5% min 3 грн 3% min 3 грн
    Режим зарахування на картку офіціанта Наступного робочого дня 3 рази на день (09:00, 15:00, 21:00)
    Спосіб оплати Карткою/смартфоном/годинником Смартфоном
    Можливість автоматичного відрахування частини винагороди кухарям + —
    Можливість залишити відгук про заклад — +


    Для підключення послуги:

    1. За відсутності торгового еквайрингу, оформіть підключення через клієнт-банк: Замовити підключення торгового еквайрингу у Sense Business Online. Дочекайтесь встановлення POS-термінала інженером сервісної організації.
    2. Оформіть підключення сервісу "Чайові" через клієнт банк в Sense Business Online, або зверніться за загальним телефонним номером банку або до обслуговуючого відділення.

    Для управління і консультації щодо послуги "Чайові" (генерація QR-кодів на кожного офіціанта, вигрузка результатів опитування відвідувачів щодо якості обслуговування,  реквізити для сплати щомісячної оплати за сервіс тощо) звертайтесь на лінію підтримки сервісної компанії банку IPay за номером лінії підтримки 0800 60 11 60 або +38 044 502 11 60 або напишіть на електронну пошту help@ipay.ua.

    Корисні статті

    Підключити послугу "Чайові" по торговому еквайрингу

    Підключити додатковий POS-термінал на торгову точку

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити