Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • ОНЛАЙН СЕРВІСИ
    • ПОМИЛКИ В СИСТЕМІ. ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ

    Contact Us

    ФОП/ЮО. При вході у клієнт-банк з'явилося повідомлення про проходження ідентифікації. Що робити?

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 18th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • ФОП/ЮО. Помилки при роботі з eToken в Sense Business Online
    • ФОП/ЮО. Не натискається кнопка "Підписати" або "Зберегти без підпису" в Sense Business Online. Що робити?
    • ФОП/ЮО. Помилка "Файл пошкоджений або не є .dbf файлом"
    • ФОП/ЮО. Сталася помилка SSL у мобільному застосунку Мій бізнес — АТ "СЕНС БАНК". Що робити?
    • ФОП/ЮО. Зафіксувати подробиці помилки в роботі консолі Sense Business Online
    • ФОП/ЮО. Зробити скріншот в Windows, MacOS, Linux
    • ФОП/ЮО. Помилка "Сертифікат не знайдено" при вході в Sense Business Online. Що робити?
    • ФОП/ЮО. У клієнт-банку не відображаються кредитні рахунки 2063* та 2068*
    • ФОП/ЮО. Помилки при роботі з модулем DocIntegrator
    • ФОП/ЮО. Чому не можна вибрати довірену особу при замовленні готівки в iFOBS?
    • ФОП/ЮО. Виникла помилка "за портом 7002" при вході в iFOBS (Win32). Що робити?
    • ФОП/ЮО. Помилка "Користувачу призначено аварійний пароль"
    • ФОП/ЮО. При вході у клієнт-банк з'явилося повідомлення про проходження ідентифікації. Що робити?

    ФОП/ЮО. При вході у клієнт-банк з'явилося повідомлення про проходження ідентифікації. Що робити?


    У цій статті:

    Запитання Відповідь Корисні статті

    Запитання

    Що робити, якщо після входу в клієнт-банк виникло повідомлення про проходження ідентифікації? Які дії, якщо при вході в клієнт-банк з'явилося повідомлення про вимогу пройти повторну ідентифікацію? 

    Відповідь

    Після входу до клієнт-банку може з'являтися повідомлення:

    Повідомлення почне з'являтися за 30 днів до кінцевої дати проходження повторної ідентифкації.

    Це означає, що до вказаної дати вам потрібно пройти повторну ідентифікацію. 

    Якщо цього не зробити вчасно, то ваші рахунки можуть бути заблокованими.

    Це означає, що ви не пройшли вчасно повторну ідентифікацію. Таке  повідомлення буде з'являтися кожний день, поки ви не пройдете повторну ідентифікацію. Виконайте вимогу, щоб рахунки не були заблоковані. 

     

    Корисні статті

    Навіщо проходити повторну ідентифікацію?

    Завантажити документи для проходження повторної ідентифікації через Sense Business Online

    повідомлення про проходження ідентифікації при вході в клієнт-банк повідомлення вимога пройти повторну ідентифікацію

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити