ФОП/ЮО. При вході у клієнт-банк з'явилося повідомлення про проходження ідентифікації. Що робити?
У цій статті:
Запитання
Що робити, якщо після входу в клієнт-банк виникло повідомлення про проходження ідентифікації? Які дії, якщо при вході в клієнт-банк з'явилося повідомлення про вимогу пройти повторну ідентифікацію?
Відповідь
Після входу до клієнт-банку може з'являтися повідомлення:
![]() |
Повідомлення почне з'являтися за 30 днів до кінцевої дати проходження повторної ідентифкації. Якщо цього не зробити вчасно, то ваші рахунки можуть бути заблокованими. |
![]() |
Це означає, що ви не пройшли вчасно повторну ідентифікацію. Таке повідомлення буде з'являтися кожний день, поки ви не пройдете повторну ідентифікацію. Виконайте вимогу, щоб рахунки не були заблоковані. |
Корисні статті
Навіщо проходити повторну ідентифікацію?
Завантажити документи для проходження повторної ідентифікації через Sense Business Online