Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ОНЛАЙН СЕРВІСИ
    • ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

    Contact Us

    Є інтернет, але немає мобільного зв'язку. Як проводити операції, які потребують коду підтвердження?

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 14th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Є інтернет, але немає мобільного зв'язку. Як проводити операції, які потребують коду підтвердження?
    • Які тарифи на проведення операцій в Sense SuperApp?
    • Чому в історії операцій декілька податків за дохідним сейфом в Sense SuperApp?
    • Як розраховуються ліміти на проведення операцій в Sense SuperApp?
    • Строки оформлення депозиту в Sense SuperApp
    • Які перекази доступні для резидента та нерезидента в Sense SuperApp?
    • Які дані зазначаються у квитанції про сплату комунальних платежів?
    • Які ліміти на проведення операцій в Sense SuperApp?
    • Отримав повідомлення в Sense SuperApp про "Захист пристрою". Що це?

    Є інтернет, але немає мобільного зв'язку. Як проводити операції, які потребують коду підтвердження?


    У цій статті:

    Запитання Відповідь

    Запитання

    Як отримувати повідомлення від банку просто у Viber? Чому канал "смс" треба залишити у минулому? Є інтернет, але немає сотового зв'язку. Як проводити операції, які потребують коду підтвердження?

    Відповідь

    Все більше ситуацій, коли в нас на 100% є інтернет. Але не можемо сказати те саме про покриття мобільним зв'язком — ви знаходитесь за кордоном та ще не активували роумінг або ж використовуєте сім-картку закордонного оператора, або ж просто перебуваєте поза межами покриття вашого українського оператора чи на тимчасово окупованих територіях.

    Рекомендуємо подбати зазделегідь про можливість отримувати коди підтвердження від банку — оберіть Viber як канал отримання таких повідомлень. Ваша інструкція в статті "Вибрати спосіб отримання коду підтвердження для операцій у Sense SuperApp". Також перевірте налаштування вашого Viber (вам у допомогу стаття "Включити або відключити повідомлення від банку в Viber").

    Ще не подбали про діджиталізейшн ваших транзакційних сповіщень — у нас для вас також є рекомендація "Активувати безкоштовні PUSH-повідомлення за картковими операціями у Sense SuperApp".

    Будьмо 100% digital разом з Sense Bank!

     

    немає мобільного зв'язку код підтвердження

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити