Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • КАРТКИ
    • ОБСЛУГОВУВАННЯ КАРТОК

    Contact Us

    Як змінити номер мобільного телефону для встановлення ПІН до картки?

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Як проводиться операція під час оплати корпоративною чи бізнес-карткою карткою в іншій валюті?
    • Які умови обслуговування бізнес-картки чи корпоративної картки під час воєнного стану?
    • Які реквізити для оплати комісії за випуск або перевипуск корпоративної картки та бізнес-картки?
    • Додати картку в Google Pay та Apple Pay
    • Чим відрізняється бізнес-картка від корпоративної картки?
    • Як працює смс-інформування, якщо є основна і додаткова картка до рахунку?
    • Як змінити номер мобільного телефону для встановлення ПІН до картки?
    • Як заблокувати бізнес-картку чи корпоративну картку?
    • Програма лояльності MC Bilshe для держателів карток Mastercard Business/Mastercard Corporate
    • Закрити картку або рахунок ФОП та ЮО
    • Як змінити ліміти по картці в клієнт-банку?
    • Як встановити або змінити ПІН до бізнес-картки та корпоративної картки?
    • Як повернути кошти за покупку при поверненні товару?
    • Як довго зберігається картка у відділенні?
    • Забув ПІН до картки

    Як змінити номер мобільного телефону для встановлення ПІН до картки?


    У цій статті:

    Запитання Відповідь Корисні статті

    Запитання

    Як змінити номер мобільного телефону для встановлення ПІН до картки?

    Відповідь

    Якщо у вас є хоча б один діючий продукт фізичної особи в банку (кредит, депозит, платіжна картка, пакет послуг) — зверніться через відеочат в Sense SuperApp або виконайте зміну через Sense SuperApp, або зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України), або +380 44 298 80 00 (з-за кордону). Банк доступний 24/7.

    Якщо у вас немає активних діючих продуктів фізичної особи, зверніться до відділення банку з паспортом та РНОКПП для актуалізації контактних даних. 

    Корисні статті

    Як змінити ПІН-код по картці?

    Змінити ФОП або ЮО персональні дані в банку

    встановити пін змінити номер телефону

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити