Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    Не оформилася розстрочка за карткою

    Автор: Sensebank UA

    2

    У цій статті:

    Проблема Рішення Корисні статті

    Проблема

    Не оформилася розстрочка за карткою.

    Рішення

    Розстрочка могла не оформитися з однієї з причин:

    • ви не подали заявку на її оформлення у Sense SuperApp або через смс-повідомлення;
    • за карткою виникла прострочена або несанкціонована заборгованість;
    • картка, якою ви проводили операцію, вже не активна;
    • покупка скасована, повернуто кошти або було коригування суми (наприклад, ви провели операцію на 1 000 грн, а потім зробили повернення коштів на 100 грн);
    • ви провели покупку і зняття готівки в касі магазину одним чеком;
    • було більше одного поповнення картки (від здійснення покупки до завершення оформлення заявки на розстрочку);
    • на рахунку були власні кошти, за які й була проведена операція;
    • номер телефону менш як 13 символів враховуючи "+".

    Якщо всі пункти, описані вище, відсутні, але розстрочка не оформилася — зверніться в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти. 

    Корисні статті

    Як оформити розстрочку на покупку?

    Оформити розстрочку на покупку в Sense SuperApp

    На операції з якими МСС-кодами неможливо оформити стандартну розстрочку на картку?

    Подивитися статус розстрочки в Sense SuperApp

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити