Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    Не надійшло смс або Viber з кодом підтвердження операції в інтернеті

    Автор: Sensebank UA

    1

    У цій статті:

    Проблема Рішення Корисні статті

    Проблема

    Не надходить код для підтвердження операції в інтернеті.

    Рішення

    Смс з кодом 3D-Secure або LOOKUPCODE/SEKRETNYY KOD/VCODE може не надійти, якщо у вас:

    • змінився номер телефону — змініть номер на інший український або закордонний за інструкцією "Змінити номер мобільного телефону через Sense SuperApp";
    • номер не змінювався і ви перебуваєте на території України — зверніться:
      - у відеочат за посиланням;
      - в онлайн-чат в Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50;
    • номер не змінювався і ви перебуваєте в роумінгу — змініть вручну мобільного оператора (роумінгового партнера) через налаштування вашого смартфона:
      https://sense.top/VChat- інструкція для iOS;
      - інструкція для Android.

    Якщо ви обрали Viber як канал отримання таких повідомлень, але не отримали повідомлення — перевірте наявність інтернету та повідомлення в папці "Бізнес-чати" у Viber. Для вашої зручності рекомендуємо закріпити діалог з Sense Bank вгорі папки "Бізнес-чати" та увімкнути звук для таких повідомлень.

    Корисні статті

    Що таке 3D-Secure? Як підключити 3D-Secure?

    Що таке LOOKUP CODE і де його дивитися?

    Як звернутися до онлайн-підтримки Sense Bank? 

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити