Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • ОНЛАЙН СЕРВІСИ
    • ПОМИЛКИ В СИСТЕМІ. ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ

    Contact Us

    ФОП/ЮО. Зафіксувати подробиці помилки в роботі консолі Sense Business Online

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 18th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • ФОП/ЮО. Помилки при роботі з eToken в Sense Business Online
    • ФОП/ЮО. Не натискається кнопка "Підписати" або "Зберегти без підпису" в Sense Business Online. Що робити?
    • ФОП/ЮО. Помилка "Файл пошкоджений або не є .dbf файлом"
    • ФОП/ЮО. Сталася помилка SSL у мобільному застосунку Мій бізнес — АТ "СЕНС БАНК". Що робити?
    • ФОП/ЮО. Зафіксувати подробиці помилки в роботі консолі Sense Business Online
    • ФОП/ЮО. Зробити скріншот в Windows, MacOS, Linux
    • ФОП/ЮО. Помилка "Сертифікат не знайдено" при вході в Sense Business Online. Що робити?
    • ФОП/ЮО. У клієнт-банку не відображаються кредитні рахунки 2063* та 2068*
    • ФОП/ЮО. Помилки при роботі з модулем DocIntegrator
    • ФОП/ЮО. Чому не можна вибрати довірену особу при замовленні готівки в iFOBS?
    • ФОП/ЮО. Виникла помилка "за портом 7002" при вході в iFOBS (Win32). Що робити?
    • ФОП/ЮО. Помилка "Користувачу призначено аварійний пароль"
    • ФОП/ЮО. При вході у клієнт-банк з'явилося повідомлення про проходження ідентифікації. Що робити?

    ФОП/ЮО. Зафіксувати подробиці помилки в роботі консолі Sense Business Online


    У цій статті:

    Завдання Умова Рішення Корисні статті

    Завдання

    Зафіксувати деталі помилки, яка виникає при роботі з Sense Business Online. Зафіксувати пояснення до помилки, яка виникла при роботі з клієнт-банком. Зафіксувати та передати співробітнику лінії технічної підтримки деталі помилки при роботі з консоллю Sense Business Online.

    Умова

    • Усі помилки в консолі відображаються червоним текстом.
    • Не видаляйте дані про дату та час виникнення помилки.
    • Відправте скріншоти електронною поштою на msb@sensebank.com.ua з описом помилки та дій, під час виконання яких виникла помилка. Обов'язково вкажіть назву підприємства та код ЄДРПОУ/ІПН.

    Рішення

    1. Відкрийте консоль розробника. Для цього натисніть комбінації клавіш: CTRL + SHIFT + I
      або F12 (у випадку використання ноутбука FN + F12). 
      Або на сторінці натисніть праву кнопку миші та оберіть "Переглянути код".
    2. З'явиться вікно консолі.
    3. Перейдіть на вкладку Network та відтворіть кроки, за яких відбулася помилка. НЕ закривайте консоль у процесі всього відтворення.

      Приклад: якщо неправильно введено пароль, то на вкладці Network з’явиться відповідна помилка (червоним текстом). Потрібно натиснути на неї для отримання додаткової інформації.

       
    4. Перейдіть на вкладку Console.
    5. Розкрийте помилку для отримання більш додаткової інформації.
      Натисніть правою кнопкою мишки та тексті та виберіть "Save as..." для завантаження тексту в файл.
    6. Також іноді є потреба в отриманні файлу взаємодії веб-браузера з сайтом (.har). Для його завантаження перейдіть на вкладку Network та виконайте Export HAR… . 
      Виконається завантаження.
    7. Отримані скріншоти та завантажені файли направте співробітнику лінії технічної підтримки на msb@sensebank.com.ua. Виконуючи скріншоти помилок, не видаляйте/не обрізайте дату та час виникнення помилки. Обов'язково вкажіть в темі листа назву підприємства та код ЄДРПОУ/ІПН.

    Корисні статті

    Зробити скріншот в Windows, MacOS, Linux

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити