
Tetiana Filon
tfilon@sensebank.com.ua
Article
Last Month
Отримав повідомлення в Sense SuperApp про "Захист пристрою". Що це?
Published July 14th, 2025 by Tetiana Filon
Запитання Повідомлення при вході в Sense SuperApp про "Захист пристрою". Що це? Застосунок перевіряє потенційно шкідливі додатки. Це про що? Що за повідомлення "Захист вашого пристрою"? Відповідь У зв’язку зі зростанням випадків шахрайства, відповідно до вимог Google, і як частину нашої системи безпеки, ми впроваджуємо автоматичну перевірку Android
Повідомлення "Ваш рахунок ХХХХХХХХХХХХХ заблоковано. Деталі. Що значить?
Published July 14th, 2025 by Tetiana Filon
Запитання Я отримав смс про бокування рахунку, що робити? Відповідь Якщо ви отримали смс "Ваш рахунок ХХХХХХХХХХХХХ заблоковано. Деталі: https://sense.top/blok", це означає, що під час відкриття вашого рахунка виникла технічна помилка. Через це користування рахунком, на жаль, неможливе — його заблоковано. Ми розуміємо, що це може викликати незручнос
Технічні роботи в бонусній програмі Cash'u Club з 30 червня до 1 липня
Published July 14th, 2025 by Tetiana Filon
Від 30 червня, 23:30 до 1 липня, 05:00 проводимо технічні роботи з оновлення бонусної програми Cash'u Club. У цей період тимчасово: розділ Cash'u Club для нарахування та обміну бонусів буде недоступний; бонуси за карткою ВИГОДА не нараховуватимуться; буде призупинено нарахування бонусів за реферальними програмами. Після завершення технічних робіт у
Технічні роботи в системах банку 25 червня
Published July 14th, 2025 by Tetiana Filon
25 червня з 02:00 до 02:10 проводимо технічні роботи з оновлення IT-систем банку, тому в цей час недоступні платежі СЕП та ряд послуг й сервісів банку: цифровий банк Sense SuperApp; сервіс Sense-Money; сервіс Sense-Погашення; смс-сервіс 3344, голосове меню; сервіс бізнес-картка; операції з цінними паперами, військовими облігаціями; сервіс оформлення