Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • АКЦІЇ/ПОВІДОМЛЕННЯ

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    • Отримав повідомлення про необхідність актуалізувати дані. Які мої подальші дії?
    • Чому надійшло повідомлення про подовження дії кредитного ліміту?
    • Надійшло повідомлення, що SWIFT-переказ не було зараховано. Які мої дії?
    • Безкоштовна адресна доставка з карткою "ВИГОДА" в Епіцентрах
    • Акція "3% кешбеку за оплату онлайн-сервісів карткою Profiplay"
    • Акція для нових клієнтів "100 бонусних гривень за перше поповнення картки Profiplay"
    • Які умови кредитних канікул за кредитними картками?
    • Чому мою картку єВідновлення буде закрито?
    • Я отримав смс про відмову у проведенні операції з карткою. Що робити?
    • Акційна розстрочка на кредитній картці. Які умови?
    • Чому з моєї зарплатної картки списані кошти на погашення обов'язкового мінімального платежу кредитки?
    • Я отримав смс про повернення коштів за неуспішну операцію. Як повернути кошти?
    • Чому мій договір передали в колекторське агентство, якщо я оформив реструктуризацію у банку?
    • Як отримати 150 подарункових бонусів на картку "ВИГОДА"?
    • Відповіді на найчастіші запитання щодо скасування канікул та подальшого обслуговування боргу
    • Що таке дохідний сейф? Як ним користуватись? Як поповнювати?
    • Помилка за карткою при проведенні операції. В чому причина?
    • Операція карткою з помилкою. В чому може бути причина?
    • Помилка за карткою. В чому причина?
    • Помилка під час проведення операції (перевищення лімітів на ресурсі). Що робити?
    • Помилка під час проведення операції з введенням ПІН. Що робити?
    • Операція за карткою з помилкою. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою з причини помилки терміналу або банкомату. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою через помилку на стороні отримувача. Що робити?
    • Відмова під час проведення операції. Що робити?
    • Який ліміт діє для вихідних переказів від неповнолітніх осіб від 1 червня 2025 року?
    • Які обмеження на відкриття вкладів та поточних рахунків введені з 24 квітня 2025 року?
    • Акція для власників картки RED CASH від 26 травня
    • Повідомлення "Ваш рахунок ХХХХХХХХХХХХХ заблоковано. Деталі. Що значить?
    • Зміни з 23 липня: нові тарифи на зняття готівки та оновлення Договору про банківське обслуговування
    • Акція "Купуй до школи — отримуй більше" з "ВИГОДА"
    • Дивіться Megogo безкоштовно! Передплата "Sense Gift" на Megogo для клієнтів Sense Bank
    • Які зміни в тарифах карток з 29 серпня 2025 року?
    • Які нові можливості картки RED 2.0 з 15 вересня 2025 року?
    • Отримав дзвінок, смс, щодо актуалізації планових надходжень. Що робити?
    • Які зміни у безкоштовному користуванні Пакетами послуг діятимуть від 1 листопада 2025 року?
    • Безкоштовна доставка та знижки від Glovo з картками Mastercard від Sense Bank

    Які зміни у безкоштовному користуванні Пакетами послуг діятимуть від 1 листопада 2025 року?

    Автор: Alina Tereshchenko

    69

    У цій статті:

    Запитання Відповідь Чи не буде тепер складніше виконати умови? Бо я завжди виконував лише операції. А якщо я мало користуюся карткою, як мені безкоштовно користуватись Пакетом послуг? Корисні статті

    Запитання

    Які зміни за дебетовими картками будуть від 1 листопада? Як безкоштовно користуватись Пакетами послуг? Які критерії безкоштовного користування Пакетами послуг? Які умови безкоштовного користування дебетними картками?

    Відповідь

    Від 1 листопада 2025 року змінюються тарифи для Пакетів послуг White, Black, White для ФГВФО, Comfort, Ultra, Platinum Black.

    Кількість операцій більше не враховуватиметься для визначення безкоштовності Пакета послуг. Для того щоб безкоштовно користуватися Пакетом послуг, залишаються дві умови на ваш вибір:

    • загальна сума торгових операцій за місяць, проведених за всіма рахунками, які оформлено в пакеті послуг;
    • залишок власних коштів на рахунках в банку за календарний місяць.

    Підрахунок операцій припиняється з 1 листопада, а перше списання плати за новими умовами відбудеться у грудні. Тому щоб зберегти безкоштовне користування Пакетом послуг і уникнути плати, необхідно вже у листопаді виконати одну з двох умов.

    Інформація про зміну тарифів буде додатково розміщена на офіційному сайті банку.

    Чи не буде тепер складніше виконати умови? Бо я завжди виконував лише операції.

    Навпаки, стало простіше: тепер у вас є дві зрозумілі альтернативи на вибір — або певна сума торгових операцій за всіма рахунками в Пакеті послуг, або середньомісячні залишки на рахунках у банку. Для кожного Пакету послуг умови відрізняються. Подивіться потрібну суму операцій чи залишків у тарифах за інструкцією “Подивитися тарифи картки в Sense SuperApp”.

    А якщо я мало користуюся карткою, як мені безкоштовно користуватись Пакетом послуг?

    У такому разі вам зручно підійде друга умова — середньомісячні залишки. Якщо ви тримаєте кошти на рахунках у банку, це теж дозволяє користуватися Пакетом безкоштовно.

    Нагадуємо, що якщо ви не погоджуєтеся зі змінами тарифів, ви можете розірвати договір до дати їх набрання чинності без сплати додаткової комісії за це.

    Корисні статті

    Як використовувати Пакети послуг на повну?

    Як розраховується залишок коштів на рахунках для безкоштовного обслуговування пакетів послуг? 

    Дізнатися, чи буде списана щомісячна комісія за дебетовою чи зарплатною карткою в Sense SuperApp 

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити