Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • ОНЛАЙН СЕРВІСИ
    • ПРАЦЮЮЧИМ З КЕП

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    • ФОП/ЮО. Підписати документи для онлайн заявки на відкриття рахунку для ЮО через Дія.Підпис
    • ФОП/ЮО. Відправити Е-документи за активними операціями по пошті до банку
    • ФОП/ЮО. Що означає контейнер в електронному підписі?
    • ФОП/ЮО. Підписати документ КЕП
    • ФОП/ЮО. Дія.Підпис. Підписати документ на смартфоні
    • ФОП/ЮО. Дія.Підпис. Підписати документи на комп'ютері
    • ФОП/ЮО. Вимоги до КЕП для підписання документів
    • ФОП/ЮО. КЕП для Е-ЧЕК. Які вимоги та як використовувати?
    • ФОП/ЮО. Як отримати КЕП від Sense Bank?
    • ФОП/ЮО. Як заблокувати або скасувати КЕП?
    • ФОП/ЮО. Що таке кваліфікований електронний підпис (КЕП)?
    • ФОП/ЮО. Які можливості КЕП на eToken?
    • ФОП/ЮО. Перевірити накладений КЕП або УЕП з КС на документ
    • ФОП/ЮО. Перевірити працездатність КЕП
    • ФОП/ЮО. Які документи, що підписані КЕП, приймає банк для проведення повторної ідентифікації?

    ФОП/ЮО. Відправити Е-документи за активними операціями по пошті до банку

    Автор: Sensebank UA

    0

    У цій статті:

    Завдання Умова Рішення Корисні статті

    Завдання

    Накласти на документ електронний підпис та відправити в банк по e-mail. Відправити до банку документи через електронну пошту.

    Умова

    • Е-документ — електронний документ, або документ з накладеним електронним підписом типу КЕП або УЕП з кваліфікованим сертифікатом
    • Наявність встановлених договірних відносин з банком щодо правил здійснення електронного документообігу.
    • Наявність електронного підпису типу КЕП або УЕП з кваліфікованим сертифікатом.
    • Надана раніше інформація до банку щодо електронної пошти для відправки Е-документів.

    Рішення

    Договірні відносини з банком щодо правил здійснення електронного документообігу можуть бути встановлені одним із варіантів:

    1. Здійснити приєднання до ДКБО (Договір комплексного банківського обслуговування, в тому числі до Публічних правил електронного документообігу).
    2. Укласти окрему угоду з банком, якою буде врегульовано впровадження електронного документообігу та використання електронних документів у відносинах між банком та клієнтом.
    3. Досягнути домовленості сторін (клієнт та банк) щодо обміну електронними документами шляхом обміну електронними повідомленнями за допомогою електронної пошти.

    Перед відправкою Е-документів до банку:

    1. Виконайте підпис документа.
    2. Е-документ відправте до банку за допомогою електронної пошти.

    Корисні статті

    Підписати документ КЕП

    Перевірити накладений КЕП або УЕП з КС на документ

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити