Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • РАХУНОК ДЛЯ БІЗНЕСУ
    • ВІДКРИТИ РАХУНОК

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    • ФОП/ЮО. Рахунок для юридичних осіб онлайн
    • ФОП/ЮО. Онлайн-відкриття рахунку ФОПа
    • ФОП/ЮО. Відкрити додатковий рахунок для ФОП чи ЮО в Sense Bank
    • ФОП/ЮО. Відкрити перший рахунок онлайн для юридичних осіб на сайті банку
    • ФОП/ЮО. Надіслати запит на відкриття рахунку для ФОП та ЮО на сайті банку
    • ФОП/ЮО. Як відкрити перший рахунок юридичній особі?
    • ФОП/ЮО. Як відкрити перший рахунок підприємцю?
    • ФОП/ЮО. В якій валюті банк відкриває рахунки ЮО чи ФОП?
    • ФОП/ЮО. Які особливості відкриття поточних рахунків?
    • ФОП/ЮО. Як заповнити Перелік розпорядників рахунком для ЮО та ФОП?
    • ФОП/ЮО. Заповнити опитувальник ЮО та ФОП
    • ФОП/ЮО. Які документи потрібні для відкриття поточного рахунку ЮО та ФОП?
    • ФОП/ЮО. Що таке ДКБО для підприємців та юридичних осіб?
    • ФОП/ЮО. Відкрити рахунок escrow
    • ФОП/ЮО. Онлайн-відкриття рахунку Women Business Lab
    • ФОП/ЮО. Відкриття рахунку — пакет "Бізнес++".

    ФОП/ЮО. Відкрити перший рахунок онлайн для юридичних осіб на сайті банку

    Автор: Яна Бадзюх

    6

    У цій статті:

    Завдання Умова Рішення Корисні статті

    Завдання

    Відкрити перший рахунок онлайн для юридичних осіб на сайті банку. Відкрити рахунок компанії онлайн. Відкрити рахунок 2600 для обслуговування в банку. Оформити рахунок ЮО на сайті банку.

    Умова

    • Сервіс доступний тільки через браузер на комп’ютері. Недоступний з мобільних телефонів.
    • Відкрити рахунок може представник ЮО, який:
      • зазначений керівником у відомостях в ЄДР;
      • має в Дії закордонний паспорт або ІD-паспорт громадянина України;
      • має електронний підпис представника ЮО — КЕП або УЕП з кваліфікованим сертифікатом, або Дія.Підпис.
    • Інформація щодо сервісу також розміщена на сайті банку.
    • Посилання на відеоінструкцію — Відкриття рахунку для юридичних осіб онлайн

    Рішення

    1. Перейдіть через браузер комп'ютера за посиланням.

    2. Введіть свій номер мобільного телефону українського оператора, код ЄДРПОУ компанії, та натисніть "Підтвердити".


    За необхідності, можна натиснути кнопку "Що потрібно?" та ознайомитись зі списком правил або відкрити інструкцію, натиснувши на кнопку "Покрокова інструкція":

    3. Після того як ви ввели номер телефону та код ЄДРПОУ введіть код із смс для підтвердження та натисніть "Продовжити".

    4. Надайте згоду на обробку персональних та натисніть "Підтвердити".

     

    5. Оберіть валюту рахунку та тарифний пакет:
    • Блок "Валюта рахунку" — за замовчуванням відкривається перший рахунок у гривні. Якщо бажаєте відкрити додатково рахунки в іноземних валютах, поставте відмітки в чекбоксах біля відповідних валют.
    • Блок "Тарифний пакет" — ознайомтесь з умовами тарифних пакетів та підберіть відповідний до вашої діяльності. Натисніть "Обрати" на вибраному ТП (детально по тарифних пакетах можна ознайомитись на сайті банку). Обираючи пакет Бізнес++, на кроці “Прикріплення документів” необхідно буде обов'язково додати документи для підтвердження статусу ветерана.
    Натисніть "Підтвердити".

    6. Перевірте відомості з ЄДР по компанії та натисніть "Підтвердити".
    Якщо виявили помилку у відомостях — натисніть "Знайшли помилку?", а потім "Завершити" в інформаційному повідомленні на екрані. Поточна заявка буде закрита. Зверніться до державного реєстратора для виправлення даних, а вже після їх оновлення в ЄДР почніть процес відкриття рахунку спочатку.

    7. Надайте свої документи, як представник компанії, через застосунок Дія (для оформлення в Дії повинен бути закордонний або ІD-паспорт). Після обрання типу документу, формується QR-код для сканування в застосунку "Дія". Після завантаження документів натисніть “Продовжити”.

    За необхідності, натисніть на кнопку “?” після чого з'являться поради для успішного проходження фото ідентифікації:

    8. Натисніть "Надіслати через Дію". Отримання даних з Дії та підписання онлайн заявки має відбуватись в один календарний день.


    Рекомендації у разі помилок під час передачі документів або підписання через Дія.Підпис
    Якщо під час передачі ідентифікаційних документів у застосунку "Дія" або при підписанні через Дія.Підпис з’являється помилка, спробуйте наступні кроки:

    • Повторно авторизуйтеся у застосунку "Дія»" натисніть Меню — Вийти, після чого зайдіть знову;
    • Змініть інтернет-з’єднання: спробуйте підключитися до іншої мережі Wi-Fi або увімкніть мобільний інтернет;
    • Видаліть та повторно встановіть застосунок "Дія" на смартфоні.
    • Для Дія.Підпис — перейдіть у застосунку Дія в розділ Меню, та зайдіть в розділ Дія.Підпис. Далі деактивуйте Дія.Підпис та створіть повторно. 
      Якщо ці дії не допомогли, будь ласка, зверніться до служби підтримки "Дії".

    9. Після передачі документів на екранній формі заявки відобразиться інформація про успішне отримання банком документів. Натисніть "Продовжити".
    Якщо документи не знайдено або не отримано, подальше відкриття рахунку неможливе. Зверніться до онлайн-чату (кнопка "Допомога" в правому нижньому кутку екрана) для отримання консультації щодо дистанційного відкриття рахунку.

    10. Підготуйте інформацію для заповнення анкети про компанію:
    • номери рахунків IBAN в інших банках (за наявності);
    • ідентифікаційні дані засновників фізичних осіб та/або реєстраційні дані засновників юридичних осіб;
    • ідентифікаційні дані кінцевих бенефіціарних власників: дата народження, країна громадянства, РНОКПП за наявності, адреса місцезнаходження;
    • назва та дані щодо виконавчого органу (у відповідності до статуту)";
    • дані ліцензій (за наявності).

    11. Заповніть контактну інформацію компанії:
    • юридичну та фактичну адреси — якщо фактична адреса відрізняється від юридичної, зніміть чекбокс про те, що вони співпадають та внесіть фактичну адресу;
    • мобільний номер телефону — цей номер буде зареєстровано в системах, як основний номер для зв’язку (фінансовий номер компанії). За наявності, додайте інші контактні номери телефону для зв’язку з банком;
    • електронну пошту для листування з банком та повторіть введення електронної пошти компанії в наступному полі;
    • офіційний сайт компанії (за наявності).
    • чи наявна материнська компанія (юридична особа, яка контролює іншу юридичну особу, дочірню компанію, якій відкривається рахунок), якщо:
    – немає — поставте відмітку в чекбоксі "Ні";
    – наявна — відмітьте чекбокс "Так" та заповніть інформацію про материнську компанію: повну назву компанії, код ЄДРПОУ, адресу та дату реєстрації, тип пов’язаної особи.
    За наявності додайте наступну материнську компанію натиснувши кнопку "Додати ще компанію".
    ▪ Чи є ваша компанія пасивною нефінансовою організацією — поставте відмітку "Так" або "Ні".
    Натисніть "Продовжити".

    12. Далі заповніть інформацію про фізичних осіб, які володіють часткою статутного капіталу, та проставте відповідні відмітки про реальних власників і політично значущих осіб. Натисніть "Продовжити".
    - Якщо система не отримала дані про засновника з ЄДР, відобразиться чек-бокс “Керівник є власником”, при його активації автоматично заповнюється поле ПІБ (ПІБ керівника з Дія). Поля дата народження, країна громадянства, ІПН, адреса місцезнаходження/реєстрації  (за наявності в “Дія”) не відображаються.

    • Якщо чек-бокс не активовано необхідно вручну вводити всі дані.

    При наявності Політично значущих осіб, потрібно обрати “Так” після чого обрати тип зв'язку:

    •  “Політично значуща особа (PEP)”, з'являються додаткові поля:
      • "Категорія PEP" (значення обираються з довідника)
      • "Категорія посади PEP" (значення обираються з довідника)
      • "Строк на посаді" (значення обирається з календаря, "з" заповнюється обов'язково).
    • "Член сім'ї PEP",  додаткові поля:
      • "Категорія PEP" (значення обираються з довідника)
      • "Категорія посади PEP" (значення обираються з довідника)
      • "Строк на посаді" (значення обирається з календаря, "з" заповнюється обов'язково)
      • "ПІБ PEP" (значення вводиться вручну)
      • "Родинний зв'язок" (значення обираються з довідника)
      • "Країна місця проживання" (значення обираються з довідника)
    •  "Особа пов'язана з PEP", додаткові поля:
      • "Категорія PEP" (значення обираються з довідника
      • Категорія посади PEP" (значення обираються з довідника)
      • "Строк на посаді" (значення обирається з календаря, "з" заповнюється обов'язково)
      • "ПІБ PEP" (значення вводиться вручну)
      • "Ступінь зв'язку" (значення вводиться вручну)
      • "Країна місця проживання" (значення обираються з довідника).

    Всі поля обов'язкові до заповнення. Питання щодо PEP буде повторюватись на кроках “Структура компанії: ФО”, “Структура компанії: ЮО”, “Структура компанії: КБВ”, “Структура компанії: склад виконавчого органу”, “Представники компанії”. Правила заповнення аналогічні.
     

    13. Вкажіть інформацію про юридичних осіб, які володіють часткою статутного капіталу, або ж оберіть "Я додам схему пізніше". Натисніть "Продовжити".

    14. Внесіть інформацію про кінцевих бенефіціарних власників. Проставте необхідні відмітки у відповідних полях про резидентність та РЕР. За необхідності натисніть на іконку "?", щоб ознайомитися з цими поняттями. Натисніть "Продовжити".
    - Якщо Керівник є КБВ, при виборі чек-боксу “Власник є кінцевим бенефіціарним власником” система підтягує дані дата народження, країна громадянства, ІПН, адреса місцезнаходження і їх вручну прописувати не потрібно. Якщо чек-бокс не активовано, всі дані прописуються вручну.

    15. Внесіть інформацію про склад виконавчого органу та натисніть "Продовжити".
    При активації чек-боксу “Керівник є одноосібним виконавчим органом” відображатимуться наступні поля: ПІБ керівника (автоматичне заповнення та не доступне до редагування), Назва виконавчого органу з випадаючим списком варіантів.  Якщо обрано варіант “Інше” – “Вкажіть назву виконавчого органу”  (поле обовязкове для заповнення).

    Якщо чек-бокс не активовано, необхідно самостіно заповнити всі поля щодо виконавчого органу:

    16. Вкажіть інформацію про зміст діяльності, ліцензії та додадкові продукти банку, якими плануєте користуватись, після чого натисніть "Продовжити".

    17. Заповніть поля щодо фінансового стану компанії та натисніть "Продовжити".

    Обираючи кнопку “Заповнити дані” відкриються поля для внесення фінансових показників.

    Якщо компанія новостворена і банк не отримав фінансову звітність автоматично, система самостійно проставить "0" у відповідні поля заявки, аналізуючи дату реєстрації юридичної особи.

     
    18. Внесіть інформацію щодо представників компанії, розпорядників рахунків та користувачів клієнт-банку.
    Оберіть відповідь на питання про наявність трудового договору (контракту) з керівником.
    - "Ні" — автоматично формується лист про відсутність трудового контракту.
    - "Так" — додавання контракту стає обов'язковим для продовження заповнення заявки.
    Якщо бажаєте випустити бізнес-картку, поставте відмітку у відповідному чекбоксі, та заповніть поля для картки — ім'я та прізвище власника БК латиницею та оберіть зручне відділення для її отримання.
    Натисніть "Продовжити".

    Оберіть, за необхідності, випуск Бізнес-картки, та натисніть продовжити


    19.Перевірте заповнені документи. Підтвердіть, що ознайомились з ними та натисніть "Продовжити".

    20. Додайте сканкопії або якісні фотокопії документів, натиснувши "Додати файл" у відповідному розділі.
    Перелік необхідних документів:

    • Установчий документ якщо зареєстровано до 2016 р.
    • Документи, що підтверджують повноваження керівника — протокол або рішення засновників.
    • Контракт/трудовий договір із керівником (якщо передбачено установчим документом (статутом)) або Лист про відсутність контракту (деталі в п. 19 цієї інструкції).
    • Фінансова звітність на останній звітний рік, якщо відповідна інформація не зазначена в опитувальнику.
    • Схема структури власності, якщо повна інформація не подана в опитувальнику.
    • Інші документи (за необхідності).
    Важливо! Якщо в застосунку "Дія" у керівника відсутня інформація про реєстрацію місця проживання (прописку), необхідно додати документ, що її підтверджує (наприклад, скан/фото копію паспорта у формі книжечки із сторінкою прописки або довідку про місце проживання) у блок: "Паспорт/документ, що підтверджує реєстрацію місця проживання*"

    Вимоги до документів, що додаються до заявки
    • Розмір одного документа – не більше 10 МБ.
    • Допустимі формати – .pdf, .doc, .docx, .jpeg.
    • Документи додаються відповідно до їх походження:
        – Якщо документ є оригіналом у паперовому вигляді — необхідно зробити сканкопію або якісну фотокопію та долучити її до заявки.
        – Я документ спочатку створено в електронному вигляді, додається оригінал електронного документа.

    Додавання документів залежно від формату:
    • До кожного розділу можна додати документи лише одного формату: .pdf, .doc, .docx або .jpeg.
    • Якщо документ у форматі .pdf, .doc, .docx — можливо додати лише один файл у кожен розділ.
    • Якщо документи у форматі .JPEG — у кожен розділ можна додати одну або декілька фотокопій. Якщо один документ складається з кількох файлів у форматі .JPEG, після їх додавання необхідно натиснути кнопку "З’єднати" для перетворення документів в один файл формату .pdf.

    Після завантаження всіх необхідних документів натисніть "Продовжити".

    21. Підтвердіть згоду на підписання документів та оберіть спосіб підписання: Електронний підпис або Дія.Підпис.
    У випадку виникнення помилок, натисніть кнопку “Виникли проблеми з Дія.Підпис?” та ознайомтеся з наданими рекомендаціями.

    Готово! Заявка на відкриття рахунку ЮО відправлена в банк.

    Після завершення процесу очікуйте на електронну пошту  вітальний лист з інформацією щодо доступу до системи клієнт–банк Sense Business Online. Згідно інформації в листі сертифікати на активацію ключів до клієнт-банку ви надаєте на e-mail VirtualBranch@sensebank.com.ua без візиту до відділення.

    У разі виникнення запитань — зверніться в онлайн-чат підтримки на будь-якому кроці заповнення заявки. Для цього натисніть на іконку чату, в нижньому кутку праворуч, оберіть опцію "Відкрити рахунок онлайн" та розпочніть розмову з агентом. Чат доступний з 9:00 до 18:00 з понеділка по п'ятницю. 

    Корисні статті

    Виконати вхід у Sense Business Online 

    Замовити послугу в Sense Business Online 

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити