Ukrainian
    UA Ukrainian
    Alina

    Alina Tereshchenko

    amedvedeva@sensebank.com.ua

    22

    Article
    Last Month

    -50.0%

    Alina articles

    All Categories
    • All Categories
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • ОНЛАЙН СЕРВІСИ
    • КАРТКИ
    • БЕЗКОНТАКТНІ ПЛАТЕЖІ
    • КРЕДИТИ
    • ПРО БАНК
    • ЗАОЩАДЖЕННЯ
    • ІНШІ ПОСЛУГИ
    • Популярні статті[Popular Articles]

    Зміни з 23 липня: нові тарифи на зняття готівки та оновлення Договору про банківське обслуговування

    Published July 24th, 2025 by Alina Tereshchenko

    Запитання Які зміни в ДБО? Яка комісія за третє та подальші зняття власних коштів в касі  відділення? Відповідь Повідомляємо, що з 23 липня 2025 року набуває чинності оновлена редакція Договору про банківське обслуговування фізичних осіб. З новою версією можна буде ознайомитися на сайті банку в розділі "Загальні документи". Також із цієї дати оновлю

    690 Views 1 min

    Не працює чат в Sense SuperApp? Не хвилюйтесь, просто ми оновлюємось

    Published July 17th, 2025 by Alina Tereshchenko

    Бачите, що чат у застосунку Sense SuperApp тимчасово не працює? Не хвилюйтесь — це не збій і ви не залишились без нашої підтримки. Ми переходимо на нову систему чату, яка стане для вас ще зручнішою. Під час оновлення чат зі співробітником банку в Sense SuperApp тимчасово недоступний.  Поки ми оновлюємося, ви можете звернутись до нас зручним для вас

    511 Views 1 min

    Інцидент. Не відображаються бонусні програми в Sense SuperApp

    Published September 18th, 2025 by Alina Tereshchenko

    18 вересня з 8:26 Отримуємо повідомлення від клієнтів, що не відображаються бонусні програми (Cash'u Club, "ВИГОДА" "АТБ") в Sense SuperApp. Ми виявили причину та робимо все можливе, щоб вирішити проблему якнайшвидше. Після завершення технічних робіт усі бонуси будуть нараховані автоматично в повному обсязі. Перепрошуємо за тимчасові незручності та

    23 Views 1 min

    Отримав дзвінок, смс, щодо актуалізації планових надходжень. Що робити?

    Published August 7th, 2025 by Alina Tereshchenko

    Запитання Отримав повідомлення (дзвінок, смс), щодо актуалізації планових надходжень. Що робити? Як актуалізувати доходи в банку? Отримав інформацію про необхідність оновити дані про доходи. Які мої подальші дії? Відповідь Згідно з вимогами Постанови Правління НБУ № 65 (зміни внесені Постановою 110), банк зобов’язаний щодо клієнтів фізичних осіб вст

    2381 Views 53 Likes 1 min

    Дивіться Megogo безкоштовно! Передплата "Sense Gift" на Megogo для клієнтів Sense Bank

    Published August 6th, 2025 by Alina Tereshchenko

    Запитання  Як безкоштовно отримати підписку на Megogo? Що треба зробити, щоб безкоштовно користуватись Megogo? Які умови акції?  Відповідь Любите кіно, серіали та спортивні трансляції? Тоді ця пропозиція для вас! Від 12 серпня до 30 вересня 2025 року Sense Bank проводить акцію, яка дає шанс насолоджуватися переглядом Megogo протягом одного місяця аб

    3243 Views 78 Likes 1 min

    Спілкування без очікування: зустрічайте оновлений чат у Sense SuperApp

    Published July 17th, 2025 by Alina Tereshchenko

    Маємо для вас чудову новину! Зовсім скоро наш чат зі співробітником банку у цифровому банку Sense SuperApp оновиться і стане ще швидшим, зручнішим і сучаснішим. Після переходу на нову систему, чат буде доступний лише в останній версії Sense SuperApp. Оновлення застосунку вже доступне, тож зробіть це зараз, щоб не втратити можливість швидко зв’язатис

    1744 Views 258 Likes 1 min

    Як перевести цінні папери або отримати виплати від брокера "Фрідом Фінанс" в Sense Bank?

    Published August 5th, 2025 by Alina Tereshchenko

    Запитання Як додати акції від “Фрідом Фінанс” в Sense Bank? Як повернути акції від “Фрідом Фінанс"? Відповідь Згідно “Порядку повернення активів, включно з грошовими коштами, які належать клієнтам/депонентам професійного учасника ринків капіталу, до якого застосовано санкцію у вигляді "блокування активів" (Рішення НКЦПФР) для зарахування цінних папе

    1157 Views 1 min

    Технічні труднощі при купівлі ОВДП через застосунок Дія 14-15 серпня 2025 року

    Published August 15th, 2025 by Alina Tereshchenko

     Ситуацію вирішено. Кошти, які були заблоковані внаслідок технічного збою, вже повернуті. Якщо ви ще не бачите зарахування — зверніться до служби підтримки для уточнення деталей. 14-15 серпня 2025 року спостерігались технічні труднощі при купівлі ОВДП через застосунок Дія.  Суть проблеми: ви оплачували покупку облігацій через Дія, але статус оплати

    411 Views 1 min
    Load More

    Member of Groups

    Trainers
    Співробітники

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити