Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • ПІДТРИМКА

    Contact Us

    Ви вже в курсі, що у відеодзвінку можна вирішити будь-яке питання?

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Помітив баг або є пропозиція, як покращити Sense SuperApp. Що робити?
    • Очистити кеш на Android
    • Неуспішний пошук статей в Базі знань співробітником банку
    • База знань для підприємців та юридичних осіб
    • Ви вже в курсі, що у відеодзвінку можна вирішити будь-яке питання?
    • Інтелектуальний бот "Алла". Як користуватись?
    • Як звернутися до онлайн-підтримки Sense Bank?
    • Які банківські операції доступні в чаті банку?
    • Як звернутися до контакт-центру з-за кордону?
    • Встановити та приєднатись до зустрічі в Teams для оновлення даних в банку
    • Не можу додзвонитися на номери 3344 та 3530
    • Нова База знань на платформі Helpjuice
    • Як шукати відповіді у новій Базі знань Sense Bank?

    Ви вже в курсі, що у відеодзвінку можна вирішити будь-яке питання?


    У цій статті:

    Запитання Відповідь

    Запитання

    Ви вже в курсі, що у відеодзвінку можна вирішити будь-яке питання? Які питання можна вирішити у відеодзвінку? Як зателефонувати у відеочат і вирішити всі питання?

    Відповідь

    Ви точно вже користуєтесь застосунком Sense SuperApp,  про крутість якого не варто повторювати. І можливостей в нього стає все більше з кожним виходом оновлення. І тому хочемо нагадати про ще одну суперсилу застосунку — можливість здійснити відеодзвінок в банк через цифровий банк Sense SuperApp, де ви можете вирішити будь-яке питання за вашим договором. Так-так, будь-яке :)! Навіть якщо це неможливо в інших каналах підтримки. Неймовірно, правда?

    Отже, як активувати цю суперсилу? — Вмикайте камеру на смартфоні, переходьте за прямим посиланням: https://sense.top/VChat та очікуйте з'єднання зі співробітником.

    А ще ми виділили ТОП-5 причин, коли точно варто цією суперсилою скористатися:

    Причина № 1. Ви не пройшли ідентифікацію в контакт-центрі або онлайн-чаті — здійсніть відеодзвінок і питання буде вирішено!
    Ви чудово розумієте, що ми "за" безпеку ваших персональних даних та коштів від шахраїв, тому у банку діють параметри перевірки клієнтів при наданні інформації. Так, ми розуміємо, що бувають різні ситуації, тому готові допомогти їх вирішити, навіть якщо ви не пройшли ідентифікацію у контакт-центрі чи онлайн-чаті. Для цього просто здійсніть відеодзвінок та увімкніть камеру на вашому смартфоні.

    Причина № 2. Ви знаходитесь за кордоном або на тимчасово окупованій території — ми вирішимо питання у відеодзвінку.
    Якщо ви знаходитесь за кордоном або на тимчасово окупованій території, не маєте змоги зателефонувати у контакт-центр або чекати вирішення питання у онлайн-чаті, для вас ми пропонуємо можливість відеодзвінка. На жаль, у теперішній час ситуації, коли у клієнтів немає доступу до українського номера телефону не рідкість, але ми знайшли спосіб вирішення, для цього достатньо мати інтернет.

    Причина № 3. Вам потрібно змінити номер телефону у банку — швидко та зручно зробіть це у відеодзвінку.
    Для зміни номера телефону на закордонний чи інший український, більше непотрібно йти до відділення. Змінити номер мобільного телефону можна через цифровий банк Sense SuperApp, або просто здійсніть відеодзвінок і співробітники допоможуть у вирішенні.

    Причина № 4. У вас складні питання — у нас прості рішення.
    Потрібно розблокувати картку чи уточнити причину блокування; не вдається додати картку до Аррle Pay/Google Pay; не надходить код підтвердження при здійсненні операцій в Sense SuperApp; не вдається виконати вхід в Sense SuperApp; потрібно відмінити пролонгацію депозиту; бажаєте отримати дублікат виписки за рахунком та інші питання — ми готові вирішити їх у відеодзвінку.

    Причина № 5. Бажаєте отримати новий користувацький досвід :) — мерщій у відеодзвінок.
    Так, відеодзвінок — це зовсім інший досвід. Це атмосфера, живе та вільне спілкування зі співробітником банку віч-на-віч. Один відеодзвінок для розв’язання безлічі різних запитань — тут і зараз, без походів у відділення. 

    Відеодзвінок працює з 07:00 до 22:00. Ми завжди раді вам допомогти.

    Ми за про простоту, швидкість, мобільність у вирішенні питань. І це все для вашої зручності!

    Якщо стаття була корисною для вас — поставте їй вподобайку під розділом "Корисні статті".

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити