Як звернутися до онлайн-підтримки Sense Bank з питань фізичних осіб?
25
У цій статті:
Запитання
Як зв'язатися зі співробітником банку? Як зателефонувати в банк? Чи можна вирішити питання через чат або відеочат Sense Bank? Як зателефонувати з-за кордону? Чи є підтримка Sense Bank у Viber, Facebook? Як працює підтримка для фізичних осіб? Як написати в чат? Як фізичній особі зв'язатися з банком?
Відповідь
Щоб знайти відповідь на своє запитання або вирішити проблему, скористайтесь зручним для вас способом:
- Онлайн-чат у Sense SuperApp.
- Відеочат у Sense SuperApp — для цього потрібен лише стабільний інтернет (наприклад, Wi-Fi).
- Месенджер Viber або соцмережі: Facebook, Twitter, Instagram — напишіть в особистих повідомленнях акаунтів банку.
-
Дзвінки:
- в межах України — 0 800 50 20 50;
- з-за кордону — +380 44 298 80 00.
Під час воєнного стану для безкоштовного з'єднання з банком — зателефонуйте на безкоштовний номер міжнародної платіжної системи (МПС) Visa або Mastercard. Номер оберіть у файлі нижче відповідно до країни, в якій знаходитесь. При собі майте повний номер картки. Оператор МПС безкоштовно з’єднає вас із банком.
Ми на зв’язку 24/7 і завжди готові допомогти з будь-якими вашими запитаннями.
А також, скористайтесь контекстним пошуком у Базі знань. Ми постійно аналізуємо коментарі, пошукові запити, відвідування статей, оцінки та оновлюємо Базу знань відповідно до вашої активності та потреб.
Якщо стаття була корисною для вас — поставте їй вподобайку під розділом "Корисні статті".
Корисні статті
Помітив баг або є пропозиція, як покращити Sense SuperApp. Що робити?