Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • ПІДТРИМКА

    Contact Us

    Як звернутися до онлайн-підтримки Sense Bank?

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Помітив баг або є пропозиція, як покращити Sense SuperApp. Що робити?
    • Очистити кеш на Android
    • Неуспішний пошук статей в Базі знань співробітником банку
    • База знань для підприємців та юридичних осіб
    • Ви вже в курсі, що у відеодзвінку можна вирішити будь-яке питання?
    • Інтелектуальний бот "Алла". Як користуватись?
    • Як звернутися до онлайн-підтримки Sense Bank?
    • Які банківські операції доступні в чаті банку?
    • Як звернутися до контакт-центру з-за кордону?
    • Встановити та приєднатись до зустрічі в Teams для оновлення даних в банку
    • Не можу додзвонитися на номери 3344 та 3530
    • Нова База знань на платформі Helpjuice
    • Як шукати відповіді у новій Базі знань Sense Bank?

    Як звернутися до онлайн-підтримки Sense Bank?


    У цій статті:

    Запитання Відповідь Корисні статті

    Запитання

    Як зв'язатися зі співробітником банку? Як зателефонувати в банк? Чи можна вирішити питання через чат або відеочат Sense Bank? Як зателефонувати з-за кордону? Чи є підтримка Sense Bank у Viber, Facebook, Apple messages? Як працює підтримка? Як написати в чат?

    Відповідь

    Щоб знайти відповідь на своє запитання або вирішити проблему, скористайтесь зручним для вас способом:

    • поспілкуйтеся з нашими агентами підтримки через онлайн-чат в Sense SuperApp, в месенджерах Viber, Apple messages, або в особистих повідомленнях акаунтів банку в Facebook, Twitter, Instagram;
    • зв’яжіться з нами через відеочат в Sense SuperApp — для цього потрібен лише стабільний інтернет (наприклад, Wi-Fi);
    • зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380 44 298 80 00 (з-за кордону);
    • скористайтесь контекстним пошуком у Базі знань. Ми постійно аналізуємо коментарі, пошукові запити, відвідування статей, оцінки та оновлюємо Базу знань відповідно до вашої активності та потреб.

    Ми на зв’язку 24/7 і завжди готові допомогти з будь-якими вашими запитаннями.

    Якщо стаття була корисною для вас — поставте їй вподобайку під розділом "Корисні статті".

    Корисні статті

    Помітив баг або є пропозиція, як покращити Sense SuperApp. Що робити?

    онлайн підтримка

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити