Як звернутися до онлайн-підтримки Sense Bank?
У цій статті:
Запитання
Як зв'язатися зі співробітником банку? Як зателефонувати в банк? Чи можна вирішити питання через чат або відеочат Sense Bank? Як зателефонувати з-за кордону? Чи є підтримка Sense Bank у Viber, Facebook, Apple messages? Як працює підтримка? Як написати в чат?
Відповідь
Щоб знайти відповідь на своє запитання або вирішити проблему, скористайтесь зручним для вас способом:
- поспілкуйтеся з нашими агентами підтримки через онлайн-чат в Sense SuperApp, в месенджерах Viber, Apple messages, або в особистих повідомленнях акаунтів банку в Facebook, Twitter, Instagram;
- зв’яжіться з нами через відеочат в Sense SuperApp — для цього потрібен лише стабільний інтернет (наприклад, Wi-Fi);
- зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380 44 298 80 00 (з-за кордону);
- скористайтесь контекстним пошуком у Базі знань. Ми постійно аналізуємо коментарі, пошукові запити, відвідування статей, оцінки та оновлюємо Базу знань відповідно до вашої активності та потреб.
Ми на зв’язку 24/7 і завжди готові допомогти з будь-якими вашими запитаннями.
Якщо стаття була корисною для вас — поставте їй вподобайку під розділом "Корисні статті".
Корисні статті
Помітив баг або є пропозиція, як покращити Sense SuperApp. Що робити?