Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • ЕКВАЙРИНГ
    • ТОРГОВИЙ ЕКВАЙРИНГ

    Contact Us

    Робота з особистим кабінетом адміністратора для отримання чайових

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • ФОП/ЮО. Зареєструватися в програмі від партнера банку "Підтримка малого бізнесу зі Смарт Касою"
    • ФОП/ЮО. Завантажити протоколи касового суміщення з POS-терміналами
    • ФОП/ЮО. Підключити інтеграцію з касовим обладнанням до POS-термінала
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитись до програми "Зимова єПідтримка"?
    • ФОП/ЮО. Підключити власний POS-термінал в Sense Bank
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитись до програми "Національний кешбек"?
    • ФОП/ЮО. Робота з Android POS-терміналом Saturn 1000 F2
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитися до програми єВідновлення?
    • ФОП/ЮО. Торговий термінал РАХ. Перелік помилок та їх вирішення
    • ФОП/ЮО. Торговий термінал Verifone. Перелік помилок та їх вирішення
    • ФОП/ЮО. Не вдається виконати повернення за допомогою термінала. Що робити?
    • ФОП/ЮО. Підключити торговий еквайринг
    • ФОП/ЮО. Підключити додатковий POS-термінал на торгову точку
    • ФОП/ЮО. Коли і за що списуються комісії за торговим еквайрингом?
    • Особливий тариф з торгового еквайрингу
    • Торговий термінал Ingenico. Перелік помилок та їх вирішення
    • Змінити адресу торгової точки по торговому еквайрингу
    • Як отримати виписку по торговому еквайрингу?
    • Відмовитися від послуги торгового еквайрингу
    • Підключити до POS-термінала додаткового торговця. "Мультимерчант"
    • Робота з терміналом РАХ
    • Робота з терміналом Verifone
    • Робота з терміналом Ingenico
    • МСБ. Валідатори. Підключення та обслуговування
    • МСБ. Які умови обслуговування послуги торгового еквайрингу під час воєнного стану?
    • Видати готівку з платіжної картки через POS-термінал
    • Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі
    • Перейти зі звичайного POS-термінала на Android POS-термінал
    • МСБ. Який строк зарахування грошей на рахунок після оплати через POS-термінал?
    • Android POS-термінал. Підключення та умови супроводження
    • Встановити ПРРО від партнера Sense Bank
    • РРО та ПРРО. Що це таке і для кого вони потрібні?
    • Підключити послугу "чайові" по торговому еквайрингу
    • Cтворити заявку на супроводження POS термінального обладнання через меню POS-термінала
    • Сплатити чайові за QR-кодом
    • FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу?
    • Код МСС POS-термінала не відповідає діяльності. Що робити?
    • Робота з особистим кабінетом адміністратора для отримання чайових
    • Робота із особистим кабінетом офіціанта для отримання чайових
    • Провести заміну паперу у терміналі Ingenico
    • Провести операцію повернення через термінал
    • Причини припинення послуги торгового еквайрингу
    • Чому прийшла відмова банку за заявкою на підключення торгового еквайрингу?
    • Торговий еквайринг. Обладнання з яким працює банк
    • МСБ. Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів
    • МСБ. Які види POS-терміналів використовує банк?

    Робота з особистим кабінетом адміністратора для отримання чайових


    У цій статті:

    Завдання Умова Рішення Корисні статті

    Завдання

    Зареєструватися в кабінеті адміністратору. Подивитися суму чайових у кабінеті. Додати офіціанта в кабінет. Додати свою картку в кабінет. Призначити "Фінансову схему".

    Умова

    • Операційний директор має верхній рівень прав у системі і може додавати нові ресторани, призначати директора ресторану.

    Рішення

    1. Перейдіть за адресою tips.ipay.ua, використовуючи свій номер телефону.
    2. Введіть одноразовий пароль для входу, який прийшов у смс. Якщо пароль не приходить, значить його не зареєстровано у системі — зверніться до операційного директора.
      9.png
      Щоб переглянути суму чайових по кожному офіціанту, або за період — перейдіть на закладку "Транзакції".
      11.png

      Щоб додати офіціанта в кабінет:
      1. Натисніть на "Додати".
      2. Вкажіть ПІБ та номер телефону офіціанта.
      12.png
      Щоб додати картку до кабінету:
      1. Натисніть на "Вхід до налаштувань власного профайлу" поряд зі своїм іменем.
      2. Перейдіть в меню "Мої картки".
      3. Додайте картку, на яку будуть проводитись зарахування. Можна додати декілька карток. Якщо додали декілька карток, то натисніть кнопку "Редагування" та позначте "основну" або "резервну картку". На резервну картку будуть проводитись виплати, при неуспішності виплати на основну картку. 
      15.png
      Щоб налаштувати "Фінансову схему":
      1. Натисніть на "Вхід до налаштувань власного профайлу" поряд зі своїм іменем.
      2. Перейдіть на закладку "Фінансова схема".
      3. Вкажіть розмір відсотка, який буде перераховано на вашу особисту картку з чайових, що отримує офіціант. 
      16.png
       

    Корисні статті

    Підключити послугу "чайові" по торговому еквайрингу

    Як працювати із особистим кабінетом офіціанта для отримання чайових?

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити