Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • ЕКВАЙРИНГ
    • ТОРГОВИЙ ЕКВАЙРИНГ

    Contact Us

    Не вдається виконати повернення за допомогою термінала. Що робити?

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • ФОП/ЮО. Зареєструватися в програмі від партнера банку "Підтримка малого бізнесу зі Смарт Касою"
    • ФОП/ЮО. Завантажити протоколи касового суміщення з POS-терміналами
    • МСБ. Підключити інтеграцію з касовим обладнанням до POS-термінала
    • МСБ. Як бізнесу підключитись до програми "Зимова єПідтримка"?
    • МСБ. Підключити власний POS-термінал в Sense Bank
    • Як бізнесу підключитись до програми "Національний кешбек"?
    • Робота з Android POS-терміналом Saturn 1000 F2
    • Як бізнесу підключитися до програми єВідновлення?
    • Торговий термінал РАХ. Перелік помилок та їх вирішення
    • Торговий термінал Verifone. Перелік помилок та їх вирішення
    • Не вдається виконати повернення за допомогою термінала. Що робити?
    • Підключити торговий еквайринг
    • Підключити додатковий POS-термінал на торгову точку
    • Коли і за що списуються комісії за торговим еквайрингом?
    • Особливий тариф з торгового еквайрингу
    • Торговий термінал Ingenico. Перелік помилок та їх вирішення
    • Змінити адресу торгової точки по торговому еквайрингу
    • Як отримати виписку по торговому еквайрингу?
    • Відмовитися від послуги торгового еквайрингу
    • Підключити до POS-термінала додаткового торговця. "Мультимерчант"
    • Робота з терміналом РАХ
    • Робота з терміналом Verifone
    • Робота з терміналом Ingenico
    • МСБ. Валідатори. Підключення та обслуговування
    • МСБ. Які умови обслуговування послуги торгового еквайрингу під час воєнного стану?
    • Видати готівку з платіжної картки через POS-термінал
    • Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі
    • Перейти зі звичайного POS-термінала на Android POS-термінал
    • МСБ. Який строк зарахування грошей на рахунок після оплати через POS-термінал?
    • Android POS-термінал. Підключення та умови супроводження
    • Встановити ПРРО від партнера Sense Bank
    • РРО та ПРРО. Що це таке і для кого вони потрібні?
    • Підключити послугу "чайові" по торговому еквайрингу
    • Cтворити заявку на супроводження POS термінального обладнання через меню POS-термінала
    • Сплатити чайові за QR-кодом
    • FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу?
    • Код МСС POS-термінала не відповідає діяльності. Що робити?
    • Робота з особистим кабінетом адміністратора для отримання чайових
    • Робота із особистим кабінетом офіціанта для отримання чайових
    • Провести заміну паперу у терміналі Ingenico
    • Провести операцію повернення через термінал
    • Причини припинення послуги торгового еквайрингу
    • Чому прийшла відмова банку за заявкою на підключення торгового еквайрингу?
    • Торговий еквайринг. Обладнання з яким працює банк
    • МСБ. Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів
    • МСБ. Які види POS-терміналів використовує банк?

    Не вдається виконати повернення за допомогою термінала. Що робити?


    У цій статті:

    Запитання Відповідь Корисні статті

    Запитання

    Що робити, якщо не вдається зробити повернення за допомогою термінала? Які дії, якщо не вдається зробити повернення через термінал?

    Відповідь

    При поверненні на терміналі можуть виникати помилки, вирішення яких через термінал неможливо. Наприклад, при помилках, що виникають при поверненні за допомогою термінала:

    • код помилки 100 (при поверненні за допомогою телефону, попередній оплаті товару телефоном);
    • якщо у покупця була заміна картки або кошти потрібно повернути на іншу банківську картку;
    • при частковому поверненні та ін.;

      виконайте повернення за допомогою заяви (Заява на повернення.docx). 
      Заяву роздрукуйте, заповніть, підпишіть та відправте відскановану/сфотографовану разом з чеком про оплату на електронну адресу ETB_UDK@sensebank.com.ua.

    Корисні статті

    Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі

    FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу?

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити