Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • ІНЦИДЕНТИ

    Contact Us

    Технічні роботи в системах банку 1 квітня 2025 року

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Технічні роботи в системах банку 3 червня
    • Friendly style в повідомленні про помилку в Sense SuperApp
    • Що робити, якщо щось не працює?
    • Технічний збій на стороні Visa 23 травня
    • Технічні роботи в бонусній програмі Cash'u Club з 30 червня до 1 липня
    • Технічні роботи в системах банку 25 червня
    • Технічні роботи в системах банку 1 квітня 2025 року
    • Технічні роботи в Системі електронних платежів (СЕП) 2 квітня

    Технічні роботи в системах банку 1 квітня 2025 року


    У цій статті:

    Що робити під час технічних робіт?

    Технічні роботи завершено.

    1 квітня 2025 року з 00:00 до 09:05 проводимо технічні роботи з оновлення систем банку, тому в цей час недоступні ряд послуг та сервісів банку за допомогою месенджера Viber:

    • отримання коду підтвердження для проведення операції у Sense SuperApp;
    • отримання транзакційних повідомлень після проведення операції;
    • отримання коду для входу в застосунок Sense SuperApp.

    Що робити під час технічних робіт?

    1. Для отримання інформації про операції ви можете:
      • отримувати смс із деталями операцій (вартість послуги згідно з тарифами картки);
      • отримувати PUSH-повідомлення в застосунку Sense SuperApp (ця опція є безкоштовною). Інструкція з підключення безкоштовних сповіщень в статті "Активувати безкоштовні PUSH-повідомлення за картковими операціями у Sense SuperApp".
    2. Для проведення операції, якщо код отримували у Viber, він надійде у смс.
    3. Якщо виникли труднощі з входом в особистий кабінет — зверніться у відеочат за прямим посиланням https://sense.top/VChat;
    4. У період технічних робіт ви можете звертатися до зручного для вас каналу підтримки Sense Bank:
      • онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (також чат в месенджерах Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram);
      • відеочат в цифровому банку Sense SuperApp (для дзвінка потрібен тільки стабільний інтернет);
      • зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).

    Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за розуміння!

    технічні роботи в системах банку 1 квітня технічні роботи технічні роботи 1 квітня

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити