Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • КАРТКИ
    • КРЕДИТНІ КАРТКИ. ЗАГАЛЬНЕ

    Contact Us

    Чому я маю щомісячну комісію для кредитних карток? Як розраховується ця комісія?

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Тариф "Розширений ++". Що це? Які переваги я отримаю?
    • Тариф "Розширений +". Що це? Які переваги я отримаю?
    • Тариф "Розширений". Що це? Які переваги я отримаю?
    • Як поповнити кредитну/дебетову картку за кордоном?
    • Чому я маю щомісячну комісію для кредитних карток? Як розраховується ця комісія?
    • Чому ліміт на моїй кредитній картці збільшився в два рази?
    • Я отримав картку RED. Що далі?
    • Як користуватися кредитною карткою?
    • Я отримав віртуальну кредитну картку RED. Що далі?
    • Що таке "платіжний період" за кредитною карткою?
    • Що таке "пільговий період" на кредитній картці?
    • Що таке "розрахункова дата" за кредитною карткою?
    • Що таке "несанкціонована заборгованість"?
    • Навіщо потрібна кредитна картка?
    • Як відмовитися від збільшення кредитного ліміту?
    • Як зменшити кредитний ліміт?
    • Чому надійшло смс про збільшення кредитного ліміту? Коли ліміт з'явиться на картці?
    • Який строк випуску іменної пластикової картки?
    • Скільки оформлений продукт буде чекати на мене у відділенні?
    • Як збільшити кредитний ліміт на кредитній картці?
    • Що таке "мінімальний платіж" за кредитною карткою?
    • Коли списується комісія за річне обслуговування за кредитною карткою?
    • З якою карткою можна орендувати авто за кордоном?
    • Які кредитні картки є в Sense Bank?
    • Які види страхування за пакетам послуг?
    • Як відключити розширені тарифні пакети за кредитною карткою?
    • Чому списана комісія за зняття готівки з кредитної картки?
    • Які відсотки нараховуються на прострочену заборгованість? Які штрафи нараховуються за прострочену заборгованість за кредитною карткою?
    • Де оформити кредитну картку?
    • Коли краще оформити кредитну картку?
    • Який ліміт буде встановлено на кредитній картці?
    • Прийшла смс про закриття кредитної лінії на картці. Що робити?
    • Коли зміниться тариф для моєї кредитної картки?

    Чому я маю щомісячну комісію для кредитних карток? Як розраховується ця комісія?


    У цій статті:

    Запитання Відповідь В яких випадках буде списано 100 грн комісії за розрахунково-касове обслуговування? В мене тільки розстрочки та карткою для поточних покупок я не користуюсь. Чи буде списано 100 грн за обслуговування? Ви мені оформлювали картку Сaméléon як безкоштовну картку з нескінченним пільговим періодом. А що тепер? 100 гривень — це дуже дорого для мене. А де вказано, що ви можете змінювати умови обслуговування картки? Корисні статті

    Запитання

    Чому я маю сплачувати 100 грн за обслуговування кредитки? В яких випадках не буде списуватися 100 грн комісії за розрахунково-касове обслуговування (РКО)? Чому у мене списується комісія за розрахунково-касове обслуговування за карткою? Як уникнути списання РКО?

    Відповідь

    В яких випадках буде списано 100 грн комісії за розрахунково-касове обслуговування?

    Комісія стягується лише тоді, коли сума боргу на розрахункову дату складає 20 грн та більше. Якщо на цю дату немає боргу за карткою (не враховуючи заборгованість за розстрочками) або сума боргу менша за 20 грн, РКО списано не буде.
    Приклад 1. Розрахункова дата 15 вересня, сума заборгованості 1 000 грн, а отже ввечері 15 вересня буде списано РКО 100 грн.
    Приклад 2. Розрахункова дата все та ж — 15 вересня, сума заборгованості 18,78 грн. Ця сума менше ніж 20 грн, а отже РКО за цей місяць списано не буде.

    Перевірити свою розрахункову дату можна в Sense SuperApp. Інструкція в статті "Подивитися розрахункову дату за кредитною карткою в Sense SuperApp".

    В мене тільки розстрочки та карткою для поточних покупок я не користуюсь. Чи буде списано 100 грн за обслуговування?

    Ні, РКО не стягується, оскільки заборгованість і платежі за розстрочками не враховуються під час її розрахунку.

    Приклад. У вас оформлено дві розстрочки на суму 19 740 грн, зі щомісячними платежами 725 грн. Інших операцій та боргів за карткою немає. В розрахункову дату спочатку відбудеться розрахунок РКО, а тільки потім списання платежів за розстрочками. І тому на момент розрахунку борг буде 0 грн, і, відповідно, не будуть списані 100 грн за обслуговування. А тільки після цього будуть виставлені в оплату платежі за розстрочками.

    Ви мені оформлювали картку Сaméléon як безкоштовну картку з нескінченним пільговим періодом. А що тепер?

    Запровадження комісії за обслуговування не впливає на пільговий період. Ця комісія є звичайною щомісячною платою, наприклад, як за смс-інформування.

    Умови для користування нескінченним пільговим періодом (покупки під 0,01% річних) залишаються незмінними — просто сплачуйте щомісячний платіж, який розраховується як 5% від суми поточної заборгованості.

    100 гривень — це дуже дорого для мене.

    Це лише вартість двох чашок кави — і ви отримуєте доступ до однієї з найкращих програм лояльності із 7 категоріями кешбеку, додаткові 2% кешбеку на покупки у вихідні дні протягом перших 3 місяців та безкоштовну розстрочку на 3 місяці для покупок від 1 000 грн. Це вигідна пропозиція, якої немає у конкурентів.

    А де вказано, що ви можете змінювати умови обслуговування картки?

    Згідно з п. 11.1.1. ДБО "У випадку необхідності внесення змін до Правил користування Карткою або Тарифів на обслуговування Картки, Банк не пізніше ніж за 30 (Тридцять) календарних днів до дати з якої застосовуватимуться змінені Правила користування Карткою або Тарифи на обслуговування Картки, направляє Клієнтам повідомлення про такі зміни шляхом розміщення відповідного повідомлення на Інтернет-сторінці Банку.".

    Повідомлення було опубліковано на офіційному сайті банку 1 серпня 2022 року.

    Якщо стаття була корисною для вас — поставте їй вподобайку під розділом "Корисні статті".

    Потрібна допомога? Зверніться до зручного для вас каналу підтримки клієнтів Sense Bank: онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (також чат в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram); відеочат в цифровому банку Sense SuperApp (для дзвінка потрібен тільки стабільний інтернет); зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).

    Корисні статті

    Коли списується комісія за річне обслуговування за кредитною карткою?

    Подивитися тарифи картки в Sense SuperApp

    щомісячна комісія розрахунок комісії

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити