Чому я маю щомісячну комісію для кредитних карток? Як розраховується ця комісія?
У цій статті:
Запитання
Чому я маю сплачувати 100 грн за обслуговування кредитки? В яких випадках не буде списуватися 100 грн комісії за розрахунково-касове обслуговування (РКО)? Чому у мене списується комісія за розрахунково-касове обслуговування за карткою? Як уникнути списання РКО?
Відповідь
В яких випадках буде списано 100 грн комісії за розрахунково-касове обслуговування?
Комісія стягується лише тоді, коли сума боргу на розрахункову дату складає 20 грн та більше. Якщо на цю дату немає боргу за карткою (не враховуючи заборгованість за розстрочками) або сума боргу менша за 20 грн, РКО списано не буде.
Приклад 1. Розрахункова дата 15 вересня, сума заборгованості 1 000 грн, а отже ввечері 15 вересня буде списано РКО 100 грн.
Приклад 2. Розрахункова дата все та ж — 15 вересня, сума заборгованості 18,78 грн. Ця сума менше ніж 20 грн, а отже РКО за цей місяць списано не буде.
Перевірити свою розрахункову дату можна в Sense SuperApp. Інструкція в статті "Подивитися розрахункову дату за кредитною карткою в Sense SuperApp".
В мене тільки розстрочки та карткою для поточних покупок я не користуюсь. Чи буде списано 100 грн за обслуговування?
Ні, РКО не стягується, оскільки заборгованість і платежі за розстрочками не враховуються під час її розрахунку.
Приклад. У вас оформлено дві розстрочки на суму 19 740 грн, зі щомісячними платежами 725 грн. Інших операцій та боргів за карткою немає. В розрахункову дату спочатку відбудеться розрахунок РКО, а тільки потім списання платежів за розстрочками. І тому на момент розрахунку борг буде 0 грн, і, відповідно, не будуть списані 100 грн за обслуговування. А тільки після цього будуть виставлені в оплату платежі за розстрочками.
Ви мені оформлювали картку Сaméléon як безкоштовну картку з нескінченним пільговим періодом. А що тепер?
Запровадження комісії за обслуговування не впливає на пільговий період. Ця комісія є звичайною щомісячною платою, наприклад, як за смс-інформування.
Умови для користування нескінченним пільговим періодом (покупки під 0,01% річних) залишаються незмінними — просто сплачуйте щомісячний платіж, який розраховується як 5% від суми поточної заборгованості.
100 гривень — це дуже дорого для мене.
Це лише вартість двох чашок кави — і ви отримуєте доступ до однієї з найкращих програм лояльності із 7 категоріями кешбеку, додаткові 2% кешбеку на покупки у вихідні дні протягом перших 3 місяців та безкоштовну розстрочку на 3 місяці для покупок від 1 000 грн. Це вигідна пропозиція, якої немає у конкурентів.
А де вказано, що ви можете змінювати умови обслуговування картки?
Згідно з п. 11.1.1. ДБО "У випадку необхідності внесення змін до Правил користування Карткою або Тарифів на обслуговування Картки, Банк не пізніше ніж за 30 (Тридцять) календарних днів до дати з якої застосовуватимуться змінені Правила користування Карткою або Тарифи на обслуговування Картки, направляє Клієнтам повідомлення про такі зміни шляхом розміщення відповідного повідомлення на Інтернет-сторінці Банку.".
Повідомлення було опубліковано на офіційному сайті банку 1 серпня 2022 року.
Якщо стаття була корисною для вас — поставте їй вподобайку під розділом "Корисні статті".
Потрібна допомога? Зверніться до зручного для вас каналу підтримки клієнтів Sense Bank: онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (також чат в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram); відеочат в цифровому банку Sense SuperApp (для дзвінка потрібен тільки стабільний інтернет); зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).
Корисні статті
Коли списується комісія за річне обслуговування за кредитною карткою?