Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ЗАОЩАДЖЕННЯ
    • ІНВЕСТИЦІЇ

    Contact Us

    Дистанційний переказ з поточного рахунку між родичами першої лінії в межах банку

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Дистанційний переказ з поточного рахунку між родичами першої лінії в межах банку
    • Де можна отримати консультацію щодо подачі податкової декларації?
    • Продати іноземні акції через небанківського брокера
    • Як купити ОВДП, якщо в Дії відсутні документи?
    • Чому ставка дохідіності в Sense SuperApp відрізняється від ставки на порталі Мінфін?
    • Забув КЕП для інвестування в Sense SuperApp
    • Як змінюються котирування (ціни) на ОВДП?
    • Продати ОВДП в Sense SuperApp
    • Чому варто інвестувати в ОВДП саме в Sense SuperApp?
    • Як закрити рахунок у цінних паперах?
    • Як відбувається виплата погашення та купонів (відсотків) за ОВДП?
    • Подивитися тарифи за операціями з цінними паперами в Sense SuperApp
    • Переглянути історію угод з цінними паперами в Sense SuperApp
    • Отримувати PUSH-повідомлення про появу нових облігацій в Sense SuperApp
    • Сформувати виписку про стан рахунку в цінних паперах в Sense SuperApp
    • Як отримати виписку про стан рахунку в цінних паперах?
    • Як розрахувати дохідність ОВДП?
    • Розрахувати прогноз дохідності придбаних ОВДП
    • Як змінити рахунок для виплати відсотків та погашення облігацій?
    • Переглянути деталі та статус ОВДП або сформувати виписку про стан рахунку в цінних паперах у застосунку Дія
    • Купити ОВДП через застосунок Дія
    • Чи потрібно заповнювати декларацію про отримані доходи від ОВДП?
    • Залишити заявку для купівлі ОВДП, які не доступні в Sense SuperApp
    • Термінологія для сервісу "Інвестиції" в розрізі облігацій
    • Купити ОВДП в Sense SuperApp
    • Переглянути деталі та список ОВДП в Sense SuperApp
    • Куди будуть зараховані дивіденди?
    • Що буде, якщо я не подам річну декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію)?
    • В яких випадках не підлягає оподаткуванню ПДФО та включенню до річної декларації про майновий стан і доходи дохід фізичної особи від продажу інвестиційного активу?
    • Акції яких компаній можна придбати в Sense SuperApp? Чи можна придбати ETF, Pre-IPO?
    • Чи доступно купити акції в Sense SuperApp?
    • Чи доступно продати акції в Sense SuperApp?
    • В який час можна купувати або продавати акції? Як швидко будуть зараховані гроші від купівлі чи продажу акцій? Як швидко я отримаю акції?
    • Як перевести цінні папери з Sense Bank до іншої депозитарної установи?
    • Банк посередник чи продавець? Хто власник куплених акцій та де вони зберігаються?
    • Які тарифи на операції покупки та продажу акцій в Sense SuperApp?
    • Переглянути вже куплені акції в цифровому банку Sense SuperApp
    • Які статуси акцій відображаються в Sense SuperApp?
    • Облігації внутрішньої державної позики (ОВДП). Чи працює з ними Sense Bank?
    • Чи потрібно фізичній особі подати річну декларацію про майновий стан і доходи якщо протягом звітного року отримано дохід від операцій з інвестиційними активами?
    • Як оподатковуються операції з інвестиційними активами фізичних осіб?
    • Чи враховуватиметься інвестиційний збиток для зменшення оподаткування при прибуткових угодах?
    • Від якої ціни розраховується інвестиційний прибуток під час продажу акцій, куплених за різними цінами?
    • Чи утримуються податки під час виплати дивідендів? Хто їх сплачує?
    • Що буде з акціями та облігаціями у разі припинення роботи депозитарної установи банку?
    • Чи є мінімальна та максимальна сума для покупки або продажу акцій/облігацій?
    • НЕ переносить в архив Сервіс "Інвестиції" у питаннях та відповідях
    • Чи є в Sense Bank ліцензія на торгівлю акціями та облігаціями?
    • Основна термінологія за сервісом "Інвестиції"
    • Як додати цінні папери, куплені не в Sense Bank? На яких умовах вони в подальшому обслуговуються?
    • Як змінити електронну пошту для рахунку в цінних паперах (ОВДП)?

    Дистанційний переказ з поточного рахунку між родичами першої лінії в межах банку


    Завдання

    У клієнта рахунок в цінних паперах. Як оформити спадщину?

    Запитання

    Умова

    Ознайомся Як спадкоємцю отримати кошти з рахунків померлого клієнта?

    Рішення

    Дистанційний переказ з поточного рахунку між родичами першої лінії в межах банку: відділення-Вічат Сервіс (КЦ/ЧАТ не консультує)
    Дата старту: від 05.12.23 року.
    КЦ/Чат — не консультує, рекомендуй звернутися до відділення.
    Суть: дистанційний процес переказу валюти між родичами в межах Sense Bank, якщо клієнт раніше звертався з подібною операцією та у банку вже є документи, які підтверджують першу лінію спорідненість, тоді діє дистанційний переказ з поточного рахунку між родичами.
    Строки виконання: переказ виконується протягом одного робочого дня (клієнт має надати підписані документи у Вічат-Сервіс не пізніше 15:30, щоб співробітник відділення отримав виконане звернення та провів документ до 17:00). Перенесення на наступний день неможливе — потрібні актуальні документи поточною датою з підписом клієнта.

    При зверненні клієнта, який бажає здійснити переказ валюти родичу (брат, мати, тато, син, дочка):

    Співробітник відділення:
    1. Консультуй клієнта про необхідність забезпечення на рахунку суми для здійснення переказу та наявності КЕП в Дія.Підпис. Пояснює, що задля його зручності (без відвідування відділення) клієнту необхідно буде здійснити відеодзвінок в банк (до 14:00 поточного дня) для підтвердження платежу та підписання документу електронним підписом.
    Якщо у клієнт відсутній КЕП, то рекомендує згенерувати та активувати його — Активувати Дія.Підпис в застосунку Дія.
    2. Готуй платіжну інструкцію в іноземній валюті та зберігай її у PDF форматі.
    3. Далі створюй в АБС Б2 документ Тип — 15 "Вал. платеж. поручение" в стані "Відкладено".
    4. Фіксуй звернення:
    Тип: Запрос
    Тема: Дополнительные продукты
    Подтема: Отправка перевода
    Канал: Видеочат-сервис
    Статус: Отправлен в ЧАТ
    У звернення вкладай платіжну інструкцію в PDF форматі + документи, що підтверджують родинні зв'язки.
    4. Додай всі документи в "Навігатор" згідно з структурою:
    - Платіжна інструкція: Физическое лицо — Платежные документы — Операции валютного перевода — Заявление на перевод наличных;
    - Підтверджуючі документи: Физическое лицо — Платежные документы — Операции валютного перевода — Документ-обоснование;
    5. Відправав клієнту лінк на Відеочат Сервіс https://sense.top/VChat.
    Рекомендує клієнту зв'язатися через Sense:
    Здійснити відеодзвінок в банк через Sense SuperApp (пріоритет) або 
    Здійснити відеодзвінок без введення логіну та паролю в Sense SuperApp.
    Важливо! Дата платіжної інструкції має співпадати з датою проведення платежу, тому клієнт має здійснити відеодзвінок до 14:00.

    Співробітник Відеочат Сервіс:
    1. Проводить ідентифікацію клієнта:
    Ідентифікація на Відеочат сервіс з авториза (с)
    Ідентифікація на Відеочат сервіс з доавториза (с)
    2. Перевір наявність відповідного звернення в Siebel з платіжної інструкцією (ПІ).
    3. Направ клієнту ПІ у PDF форматі для підпису КЕП та змінюй статус звернення на "Отложено" (власник звернення не змінюється!). Проговири клієнту, що необхідно підписати КЕПом документ та відправити у відповідь на лист чи на ccd@sensebank.com.ua не пізніше 15:30.
    Додатково зафіксуй своє звернення: "Консультация/Дополнительные вопросы/Переводы/Решено".
    4. Далі перевіряй отриманий лист на КЕП, вкладай у звернення та змінюй статус звернення на "Отправлено в ЦОБ_ФЛ". Додатково дублюй інформацію поштою COB_Support_Fiziki з темою листа "Перевод между родственниками_Обращение в Siebel". Строки обробки — до 16:00.

    Співробітник ЦОБ (COB_Support_Fiziki@sensebank.com.ua):
    Перевіряй платіжну інструкцію та документи, що підтверджують родинні зв'язки:
    - зауважень немає — знімай шаблон та змінюй статус звернення на "Выполнено";
    - зауваження/запитання є — змінюй статус на "Отправлен на доработку". В "Решении по обращению" прописано суть зауважень для виправлення.

    Співробітник відділення:
    Перевіряй статус виконання звернення:
    - "Выполнено" —  створений документ в АБС Б2 переводить у стан "Введен", а Контролер або відповідальна особа проводить документ. Строки обробки — до 17:00;
    - "Отправлен на доработку" — діє відповідно до коментарів від ЦОБ. 

    Корисні статті

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити