Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • АКЦІЇ/ПОВІДОМЛЕННЯ

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    • Отримав повідомлення про необхідність актуалізувати дані. Які мої подальші дії?
    • Чому надійшло повідомлення про подовження дії кредитного ліміту?
    • Надійшло повідомлення, що SWIFT-переказ не було зараховано. Які мої дії?
    • Безкоштовна адресна доставка з карткою "ВИГОДА" в Епіцентрах
    • Акція "3% кешбеку за оплату онлайн-сервісів карткою Profiplay"
    • Акція для нових клієнтів "100 бонусних гривень за перше поповнення картки Profiplay"
    • Які умови кредитних канікул за кредитними картками?
    • Чому мою картку єВідновлення буде закрито?
    • Я отримав смс про відмову у проведенні операції з карткою. Що робити?
    • Акційна розстрочка на кредитній картці. Які умови?
    • Чому з моєї зарплатної картки списані кошти на погашення обов'язкового мінімального платежу кредитки?
    • Я отримав смс про повернення коштів за неуспішну операцію. Як повернути кошти?
    • Чому мій договір передали в колекторське агентство, якщо я оформив реструктуризацію у банку?
    • Як отримати 150 подарункових бонусів на картку "ВИГОДА"?
    • Відповіді на найчастіші запитання щодо скасування канікул та подальшого обслуговування боргу
    • Що таке дохідний сейф? Як ним користуватись? Як поповнювати?
    • Помилка за карткою при проведенні операції. В чому причина?
    • Операція карткою з помилкою. В чому може бути причина?
    • Помилка за карткою. В чому причина?
    • Помилка під час проведення операції (перевищення лімітів на ресурсі). Що робити?
    • Помилка під час проведення операції з введенням ПІН. Що робити?
    • Операція за карткою з помилкою. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою з причини помилки терміналу або банкомату. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою через помилку на стороні отримувача. Що робити?
    • Відмова під час проведення операції. Що робити?
    • Який ліміт діє для вихідних переказів від неповнолітніх осіб від 1 червня 2025 року?
    • Які обмеження на відкриття вкладів та поточних рахунків введені з 24 квітня 2025 року?
    • Акція для власників картки RED CASH від 26 травня
    • Дивіться Megogo безкоштовно! Акція для клієнтів Sense Bank
    • Повідомлення "Ваш рахунок ХХХХХХХХХХХХХ заблоковано. Деталі. Що значить?
    • Трансляція бою Олександра Усика - Даніеля Дюбуа 19 липня на платформі Megogo для клієнтів Sense Bank
    • Зміни з 23 липня: нові тарифи на зняття готівки та оновлення Договору про банківське обслуговування

    Відповіді на найчастіші запитання щодо скасування канікул та подальшого обслуговування боргу


    0

    У цій статті:

    Запитання Відповідь Чому нараховуються відсотки під час війни? Чому збільшується борг? Чому бачу прострочку за кредитом у додатку? Чому скасували канікули, адже війна не закінчилась? Чи є в планах повернути канікули? Чи можна індивідуально їх оформити?

    Запитання

    Чому банк нараховує відсотки за кредитами під час війни? Чому бачу прострочку за кредитом? Як повернути канікули за кредитом?

    Відповідь

    В цій статті зібрали для вас відповіді на найчастіші запитання з приводу кредитних канікул та подальшого обслуговування кредитів та кредитних карток.

    Чому нараховуються відсотки під час війни? Чому збільшується борг?

    Відповідно до офіційного роз'яснення на сайті НБУ: "...нові правила не передбачають скасування відсотків за користування кредитними коштами. Таке нарахування є правомірним з боку кредитора. Кредитні канікули — це відтермінування сплати боргу, а не його прощення". Посилання на першоджерело: https://bank.gov.ua/ua/news/all/novi-pravila-roboti-bankiv-i-nebankivskih-finansovih-ustanov-scho-zaymayutsya-kredituvannyam-pid-chas-viyni

    При цьому штрафні санкції наразі не нараховуються відповідно до норм Закону України "Про споживче кредитування" (розділ IV "Прикінцеві та перехідні положення", п.61) у разі прострочення платежів в період воєнного стану та протягом 30 календарних днів після його закінчення банк не нараховує штрафи та пені за кредитними продуктами.

    Чому бачу прострочку за кредитом у додатку?

    Починаючи з 13 липня кредитні канікули не оформлюються і тому в разі несплати щомісячного платежу в повному розмірі та у зазначену дату — платіж вважається простроченим.

    Чому скасували канікули, адже війна не закінчилась?

    Для забезпечення стабільної роботи банківської системи, було прийнято рішення припинити дію програми, адже кредитні канікули — це тимчасова підтримка тих клієнтів, які не мали жодної можливості сплачувати платежі за кредитами або кредитними картками. Інші великі банки ще раніше припинили надавати кредитні канікули за картками та кредитами, а саме з червня цього року.

    Чи є в планах повернути канікули? Чи можна індивідуально їх оформити?

    На сьогодні можливість повернення або індивідуального оформлення канікул не розглядається.

    При цьому слідкуйте за інформацією на сайті банку щодо нових програм з погашення заборгованості.

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити