Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • АКЦІЇ/ПОВІДОМЛЕННЯ

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    • Отримав повідомлення про необхідність актуалізувати дані. Які мої подальші дії?
    • Чому надійшло повідомлення про подовження дії кредитного ліміту?
    • Надійшло повідомлення, що SWIFT-переказ не було зараховано. Які мої дії?
    • Безкоштовна адресна доставка з карткою "ВИГОДА" в Епіцентрах
    • Акція "3% кешбеку за оплату онлайн-сервісів карткою Profiplay"
    • Акція для нових клієнтів "100 бонусних гривень за перше поповнення картки Profiplay"
    • Які умови кредитних канікул за кредитними картками?
    • Чому мою картку єВідновлення буде закрито?
    • Я отримав смс про відмову у проведенні операції з карткою. Що робити?
    • Акційна розстрочка на кредитній картці. Які умови?
    • Чому з моєї зарплатної картки списані кошти на погашення обов'язкового мінімального платежу кредитки?
    • Я отримав смс про повернення коштів за неуспішну операцію. Як повернути кошти?
    • Чому мій договір передали в колекторське агентство, якщо я оформив реструктуризацію у банку?
    • Як отримати 150 подарункових бонусів на картку "ВИГОДА"?
    • Відповіді на найчастіші запитання щодо скасування канікул та подальшого обслуговування боргу
    • Що таке дохідний сейф? Як ним користуватись? Як поповнювати?
    • Помилка за карткою при проведенні операції. В чому причина?
    • Операція карткою з помилкою. В чому може бути причина?
    • Помилка за карткою. В чому причина?
    • Помилка під час проведення операції (перевищення лімітів на ресурсі). Що робити?
    • Помилка під час проведення операції з введенням ПІН. Що робити?
    • Операція за карткою з помилкою. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою з причини помилки терміналу або банкомату. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою через помилку на стороні отримувача. Що робити?
    • Відмова під час проведення операції. Що робити?
    • Який ліміт діє для вихідних переказів від неповнолітніх осіб від 1 червня 2025 року?
    • Які обмеження на відкриття вкладів та поточних рахунків введені з 24 квітня 2025 року?
    • Акція для власників картки RED CASH від 26 травня
    • Дивіться Megogo безкоштовно! Акція для клієнтів Sense Bank
    • Повідомлення "Ваш рахунок ХХХХХХХХХХХХХ заблоковано. Деталі. Що значить?
    • Трансляція бою Олександра Усика - Даніеля Дюбуа 19 липня на платформі Megogo для клієнтів Sense Bank
    • Зміни з 23 липня: нові тарифи на зняття готівки та оновлення Договору про банківське обслуговування
    • Акція "Купуй до школи — отримуй більше" з "ВИГОДА"
    • Дивіться Megogo безкоштовно! Передплата "Sense Gift" на Megogo для клієнтів Sense Bank
    • Які зміни в тарифах карток з 29 серпня 2025 року?
    • Які нові можливості картки RED 2.0 з 15 вересня 2025 року?

    Я отримав смс про повернення коштів за неуспішну операцію. Як повернути кошти?

    Автор: Sensebank UA

    1

    У цій статті:

    Запитання Відповідь На який рахунок можна повернути кошти? Як повернути кошти? Корисні статті

    Запитання

    Як повернути невикористані кошти? Я отримав смс про повернення коштів за неуспішну операцію. Що робити? 

    Відповідь

    Платіжна система повернула кошти за неуспішну операцію, яку ви виконували в минулому — це був платіж через "Популярні шаблони" в Sense SuperApp (оплата комунальних послуг, поповнення мобільного тощо).

    Тому ми надіслали вам повідомлення із сумою, яку ви можете повернути. А у цій статті пояснимо, як це можна зробити.

    На який рахунок можна повернути кошти?

    Кошти за неуспішну операцію ви можете повернути на рахунок:

    • в нашому банку — на дебетову чи кредитну картку або поточний рахунок. Якщо у вас немає активного рахунку в Sense Bank, ви можете його оформити у пару кліків в Sense SuperApp. Скористайтесь інструкціями з оформлення:
      ▪ "Оформити віртуальну дебетову картку діючому клієнту в Sense SuperApp";
      ▪ "Оформити віртуальну картку Сaméléon діючому клієнту в Sense SuperApp";
      ▪ "Оформити поточний рахунок в Sense SuperApp".
    • в іншому банку (як виключення).

    Неможливо повернути кошти в касі банку, а також перерахувати на депозитний рахунок або на погашення кредиту.

    Як повернути кошти?

    Щоб повернути кошти, протягом 180 днів з моменту отримання смс, виконайте такі дії:

    1. Заповніть заяву на повернення коштів у довільній формі на ім'я Голови Правління. В заяві вкажіть реквізити рахунку для повернення коштів (якщо це рахунок іншого банку, вкажіть повні реквізити).
    2. Надайте в банк заяву одним із способів:
      • в електронному вигляді — заповнену заяву збережіть у форматі pdf, підпишіть документ за допомогою "Дія.Підпис" та відправте ці три документи (заява в форматі pdf, заяву підписану "Дія.Підпис", документ Validation_Report, тобто підтвердження підпису) на електронну пошту банку ccd@sensebank.com.ua. В темі листа вкажіть "Повернення коштів".
      • особисто у відділення банку.

    Кошти будуть відправлені на наступний робочий день після отримання банком заяви. Строки зарахування на рахунок:
    ▪ в нашому банку — протягом дня;
    ▪ в іншому банку — до трьох робочих днів. 

    Якщо ви не надасте заяву протягом 180 днів після отримання вами смс — кошти повернути вже буде неможливо.

    Корисні статті

    Як відправити письмовий запит в банк?

    Графік роботи відділень Sense Bank

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити