Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • АКЦІЇ/ПОВІДОМЛЕННЯ

    Contact Us

    Я отримав смс про повернення коштів за неуспішну операцію. Як повернути кошти?

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Отримав повідомлення про необхідність актуалізувати дані. Які мої подальші дії?
    • Чому надійшло повідомлення про подовження дії кредитного ліміту?
    • Надійшло повідомлення, що SWIFT-переказ не було зараховано. Які мої дії?
    • Безкоштовна адресна доставка з карткою "ВИГОДА" в Епіцентрах
    • Акція "3% кешбеку за оплату онлайн-сервісів карткою Profiplay"
    • Акція для нових клієнтів "100 бонусних гривень за перше поповнення картки Profiplay"
    • Які умови кредитних канікул за кредитними картками?
    • Чому мою картку єВідновлення буде закрито?
    • Я отримав смс про відмову у проведенні операції з карткою. Що робити?
    • Акційна розстрочка на кредитній картці. Які умови?
    • Чому з моєї зарплатної картки списані кошти на погашення обов'язкового мінімального платежу кредитки?
    • Я отримав смс про повернення коштів за неуспішну операцію. Як повернути кошти?
    • Чому мій договір передали в колекторське агентство, якщо я оформив реструктуризацію у банку?
    • Як отримати 150 подарункових бонусів на картку "ВИГОДА"?
    • Відповіді на найчастіші запитання щодо скасування канікул та подальшого обслуговування боргу
    • Що таке дохідний сейф? Як ним користуватись? Як поповнювати?
    • Помилка за карткою при проведенні операції. В чому причина?
    • Операція карткою з помилкою. В чому може бути причина?
    • Помилка за карткою. В чому причина?
    • Помилка під час проведення операції (перевищення лімітів на ресурсі). Що робити?
    • Помилка під час проведення операції з введенням ПІН. Що робити?
    • Операція за карткою з помилкою. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою з причини помилки терміналу або банкомату. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою через помилку на стороні отримувача. Що робити?
    • Відмова під час проведення операції. Що робити?
    • Який ліміт діє для вихідних переказів від неповнолітніх осіб?
    • Які обмеження на відкриття вкладів та поточних рахунків введені з 24 квітня 2025 року?
    • Акція для власників картки RED CASH від 26 травня
    • Дивіться Megogo безкоштовно! Акція для клієнтів Sense Bank
    • Повідомлення "Ваш рахунок ХХХХХХХХХХХХХ заблоковано. Деталі. Що значить?
    • Трансляція бою Олександра Усика - Даніеля Дюбуа 19 липня на платформі Megogo для клієнтів Sense Bank

    Я отримав смс про повернення коштів за неуспішну операцію. Як повернути кошти?


    У цій статті:

    Запитання Відповідь На який рахунок можна повернути кошти? Як повернути кошти? Корисні статті

    Запитання

    Як повернути невикористані кошти? Я отримав смс про повернення коштів за неуспішну операцію. Що робити? 

    Відповідь

    Платіжна система повернула кошти за неуспішну операцію, яку ви виконували в минулому — це був платіж через "Популярні шаблони" в Sense SuperApp (оплата комунальних послуг, поповнення мобільного тощо).

    Тому ми надіслали вам повідомлення із сумою, яку ви можете повернути. А у цій статті пояснимо, як це можна зробити.

    На який рахунок можна повернути кошти?

    Кошти за неуспішну операцію ви можете повернути на рахунок:

    • в нашому банку — на дебетову чи кредитну картку або поточний рахунок. Якщо у вас немає активного рахунку в Sense Bank, ви можете його оформити у пару кліків в Sense SuperApp. Скористайтесь інструкціями з оформлення:
      ▪ "Оформити віртуальну дебетову картку діючому клієнту в Sense SuperApp";
      ▪ "Оформити віртуальну картку Сaméléon діючому клієнту в Sense SuperApp";
      ▪ "Оформити поточний рахунок в Sense SuperApp".
    • в іншому банку (як виключення).

    Неможливо повернути кошти в касі банку, а також перерахувати на депозитний рахунок або на погашення кредиту.

    Як повернути кошти?

    Щоб повернути кошти, протягом 180 днів з моменту отримання смс, виконайте такі дії:

    1. Заповніть заяву на повернення коштів у довільній формі на ім'я Голови Правління. В заяві вкажіть реквізити рахунку для повернення коштів (якщо це рахунок іншого банку, вкажіть повні реквізити).
    2. Надайте в банк заяву одним із способів:
      • в електронному вигляді — заповнену заяву збережіть у форматі pdf, підпишіть документ за допомогою "Дія.Підпис" та відправте ці три документи (заява в форматі pdf, заяву підписану "Дія.Підпис", документ Validation_Report, тобто підтвердження підпису) на електронну пошту банку ccd@sensebank.com.ua. В темі листа вкажіть "Повернення коштів".
      • особисто у відділення банку.

    Кошти будуть відправлені на наступний робочий день після отримання банком заяви. Строки зарахування на рахунок:
    ▪ в нашому банку — протягом дня;
    ▪ в іншому банку — до трьох робочих днів. 

    Якщо ви не надасте заяву протягом 180 днів після отримання вами смс — кошти повернути вже буде неможливо.

    Корисні статті

    Як відправити письмовий запит в банк?

    Графік роботи відділень Sense Bank

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити