Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • АКЦІЇ/ПОВІДОМЛЕННЯ

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    • Отримав повідомлення про необхідність актуалізувати дані. Які мої подальші дії?
    • Чому надійшло повідомлення про подовження дії кредитного ліміту?
    • Надійшло повідомлення, що SWIFT-переказ не було зараховано. Які мої дії?
    • Безкоштовна адресна доставка з карткою "ВИГОДА" в Епіцентрах
    • Акція "3% кешбеку за оплату онлайн-сервісів карткою Profiplay"
    • Акція для нових клієнтів "100 бонусних гривень за перше поповнення картки Profiplay"
    • Які умови кредитних канікул за кредитними картками?
    • Чому мою картку єВідновлення буде закрито?
    • Я отримав смс про відмову у проведенні операції з карткою. Що робити?
    • Акційна розстрочка на кредитній картці. Які умови?
    • Чому з моєї зарплатної картки списані кошти на погашення обов'язкового мінімального платежу кредитки?
    • Я отримав смс про повернення коштів за неуспішну операцію. Як повернути кошти?
    • Чому мій договір передали в колекторське агентство, якщо я оформив реструктуризацію у банку?
    • Як отримати 150 подарункових бонусів на картку "ВИГОДА"?
    • Відповіді на найчастіші запитання щодо скасування канікул та подальшого обслуговування боргу
    • Що таке дохідний сейф? Як ним користуватись? Як поповнювати?
    • Помилка за карткою при проведенні операції. В чому причина?
    • Операція карткою з помилкою. В чому може бути причина?
    • Помилка за карткою. В чому причина?
    • Помилка під час проведення операції (перевищення лімітів на ресурсі). Що робити?
    • Помилка під час проведення операції з введенням ПІН. Що робити?
    • Операція за карткою з помилкою. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою з причини помилки терміналу або банкомату. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою через помилку на стороні отримувача. Що робити?
    • Відмова під час проведення операції. Що робити?
    • Який ліміт діє для вихідних переказів від неповнолітніх осіб від 1 червня 2025 року?
    • Які обмеження на відкриття вкладів та поточних рахунків введені з 24 квітня 2025 року?
    • Акція для власників картки RED CASH від 26 травня
    • Повідомлення "Ваш рахунок ХХХХХХХХХХХХХ заблоковано. Деталі. Що значить?
    • Зміни з 23 липня: нові тарифи на зняття готівки та оновлення Договору про банківське обслуговування
    • Акція "Купуй до школи — отримуй більше" з "ВИГОДА"
    • Дивіться Megogo безкоштовно! Передплата "Sense Gift" на Megogo для клієнтів Sense Bank
    • Які зміни в тарифах карток з 29 серпня 2025 року?
    • Які нові можливості картки RED 2.0 з 15 вересня 2025 року?
    • Отримав дзвінок, смс, щодо актуалізації планових надходжень. Що робити?
    • Які зміни у безкоштовному користуванні Пакетами послуг діятимуть від 1 листопада 2025 року?
    • Безкоштовна доставка та знижки від Glovo з картками Mastercard від Sense Bank
    • Акція "Sense поруч": даруємо 5% кешбеку на вихідні

    Відповіді на найчастіші запитання щодо скасування канікул та подальшого обслуговування боргу

    Автор: Sensebank UA

    1

    У цій статті:

    Запитання Відповідь Чому нараховуються відсотки під час війни? Чому збільшується борг? Чому бачу прострочку за кредитом у додатку? Чому скасували канікули, адже війна не закінчилась? Чи є в планах повернути канікули? Чи можна індивідуально їх оформити? Корисні статті

    Запитання

    Чому банк нараховує відсотки за кредитами під час війни? Чому бачу прострочку за кредитом? Як повернути канікули за кредитом?

    Відповідь

    В цій статті зібрали для вас відповіді на найчастіші запитання з приводу кредитних канікул та подальшого обслуговування кредитів та кредитних карток.

    Чому нараховуються відсотки під час війни? Чому збільшується борг?

    Відповідно до офіційного роз'яснення на сайті НБУ: "...нові правила не передбачають скасування відсотків за користування кредитними коштами. Таке нарахування є правомірним з боку кредитора. Кредитні канікули — це відтермінування сплати боргу, а не його прощення". Посилання на першоджерело: https://bank.gov.ua/ua/news/all/novi-pravila-roboti-bankiv-i-nebankivskih-finansovih-ustanov-scho-zaymayutsya-kredituvannyam-pid-chas-viyni

    При цьому штрафні санкції наразі не нараховуються відповідно до норм Закону України "Про споживче кредитування" (розділ IV "Прикінцеві та перехідні положення", п.61) у разі прострочення платежів в період воєнного стану та протягом 30 календарних днів після його закінчення банк не нараховує штрафи та пені за кредитними продуктами.

    Чому бачу прострочку за кредитом у додатку?

    Починаючи з 13 липня кредитні канікули не оформлюються і тому в разі несплати щомісячного платежу в повному розмірі та у зазначену дату — платіж вважається простроченим.

    Чому скасували канікули, адже війна не закінчилась?

    Для забезпечення стабільної роботи банківської системи, було прийнято рішення припинити дію програми, адже кредитні канікули — це тимчасова підтримка тих клієнтів, які не мали жодної можливості сплачувати платежі за кредитами або кредитними картками. Інші великі банки ще раніше припинили надавати кредитні канікули за картками та кредитами, а саме з червня цього року.

    Чи є в планах повернути канікули? Чи можна індивідуально їх оформити?

    На сьогодні можливість повернення або індивідуального оформлення канікул не розглядається.

    При цьому слідкуйте за інформацією на сайті банку щодо нових програм з погашення заборгованості.

    Корисні статті

    Як звернутися до онлайн-підтримки Sense Bank з питань фізичних осіб? 

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити