Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • АКЦІЇ/ПОВІДОМЛЕННЯ

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    • Зміни в ДБО та комісії за неактивний рахунок
    • Отримав повідомлення про необхідність актуалізувати дані. Які мої подальші дії?
    • Чому надійшло повідомлення про подовження дії кредитного ліміту?
    • Надійшло повідомлення, що SWIFT-переказ не було зараховано. Які мої дії?
    • Безкоштовна адресна доставка з карткою "ВИГОДА" в Епіцентрах
    • Акція "3% кешбеку за оплату онлайн-сервісів карткою Profiplay"
    • Акція для нових клієнтів "100 бонусних гривень за перше поповнення картки Profiplay"
    • Які умови кредитних канікул за кредитними картками?
    • Чому мою картку єВідновлення буде закрито?
    • Я отримав смс про відмову у проведенні операції з карткою. Що робити?
    • Акційна розстрочка на кредитній картці. Які умови?
    • Чому з моєї зарплатної картки списані кошти на погашення обов'язкового мінімального платежу кредитки?
    • Я отримав смс про повернення коштів за неуспішну операцію. Як повернути кошти?
    • Чому мій договір передали в колекторське агентство, якщо я оформив реструктуризацію у банку?
    • Як отримати 150 подарункових бонусів на картку "ВИГОДА"?
    • Відповіді на найчастіші запитання щодо скасування канікул та подальшого обслуговування боргу
    • Що таке дохідний сейф? Як ним користуватись? Як поповнювати?
    • Помилка за карткою при проведенні операції. В чому причина?
    • Операція карткою з помилкою. В чому може бути причина?
    • Помилка за карткою. В чому причина?
    • Помилка під час проведення операції (перевищення лімітів на ресурсі). Що робити?
    • Помилка під час проведення операції з введенням ПІН. Що робити?
    • Операція за карткою з помилкою. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою з причини помилки терміналу або банкомату. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою через помилку на стороні отримувача. Що робити?
    • Відмова під час проведення операції. Що робити?
    • Який ліміт діє для вихідних переказів від неповнолітніх осіб від 1 червня 2025 року?
    • Які обмеження на відкриття вкладів та поточних рахунків введені з 24 квітня 2025 року?
    • Акція для власників картки RED CASH від 26 травня
    • Повідомлення "Ваш рахунок ХХХХХХХХХХХХХ заблоковано. Деталі. Що значить?
    • Зміни з 23 липня: нові тарифи на зняття готівки та оновлення Договору про банківське обслуговування
    • Акція "Купуй до школи — отримуй більше" з "ВИГОДА"
    • Дивіться Megogo безкоштовно! Передплата "Sense Gift" на Megogo для клієнтів Sense Bank
    • Які зміни в тарифах карток з 29 серпня 2025 року?
    • Які нові можливості картки RED 2.0 з 15 вересня 2025 року?
    • Отримав дзвінок, смс, щодо актуалізації планових надходжень. Що робити?
    • Які зміни у безкоштовному користуванні Пакетами послуг діятимуть від 1 листопада 2025 року?
    • Безкоштовна доставка та знижки від Glovo з картками Mastercard від Sense Bank
    • Акція "Sense поруч": даруємо 5% кешбеку на вихідні

    Зміни в ДБО та комісії за неактивний рахунок

    Автор: Sensebank UA

    6

    У цій статті:

    Запитання Відповідь

    Запитання

    Які зміни в ДБО? Який розмір комісії за неактивний рахунок з 5 грудня 2024 року? Який розмір комісії за неактивний поточний або картковий рахунок?

    Відповідь

    Повідомляємо, що з 21 листопада 2024 року набула чинності нова редакція Договору про банківське обслуговування фізичних осіб.

    Договір розміщений на сайті банку в розділі "Загальні документи".

    А з 5 грудня змінено комісію за неактивний поточний або картковий рахунок. Розмір комісії складає:

    • з 7-го по 36-й місяць — 100 грн (3 долари/євро);
    • з 37-го місяця, якщо ви:
      • актуалізували ваші дані — 100 грн (3 долари/євро);
      • не актуалізували ваші дані — 500 грн (10 доларів/євро).
        Наприклад, ви не користуєтесь карткою 37 місяців, але актуалізували ваші контактні дані в банку, то комісія буде списана в розмірі 100 грн. Якщо карткою не користуєтесь 37 місяців, але не актуалізували ваші контактні дані, то комісія буде списана в розмірі 500 грн.

    Якщо залишок на рахунку менший за розмір комісії, то комісія дорівнює залишку на рахунку. В мінус комісія не спишеться. Наприклад, на вашому рахунку 5 грн, то комісія буде списана тільки в розмірі 5 грн.

    Якщо на рахунку немає коштів, комісія не списуватиметься. 

    Також для дебетових карткових рахунків скасовується ліміт залишку, що дозволяв уникнути комісії (2 000 грн для гривневих рахунків, 50 доларів або євро для валютних).

    Детальніше про неактивний рахунок дізнайтеся у статтях:

    • "Що таке "комісія за неактивний картковий рахунок"? Як вона списується?";
    • "Як списується комісія за неактивний поточний рахунок?".

    Нагадуємо, що якщо ви не погоджуєтеся зі змінами тарифів, ви можете розірвати договір до дати їх набрання чинності без сплати додаткової комісії за це. Покрокові інструкції для закриття рахунків:

    • "Закрити поточний рахунок у Sense SuperApp";
    • "Закрити картковий рахунок в гривні через Sense SuperApp";
    • "Закрити картковий валютний рахунок через Sense SuperApp".

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити