Чому я маю щомісячну комісію для кредитних карток? Як розраховується ця комісія?

Запитання

Чому я маю сплачувати 100 грн за обслуговування кредитки? В яких випадках не буде списуватися 100 грн комісії за розрахунково-касове обслуговування (РКО)?

Відповідь

В яких випадках буде списано 100 грн комісії за розрахунково-касове обслуговування?

Списання комісії відбувається тільки, якщо сума боргу на розрахункову дату складає 20 грн та більше. Якщо ж на цю дату немає боргу за карткою (без урахування боргу по розстрочкам на картці) або ж сума боргу менше 20 грн, то і РКО списано не буде.
Приклад 1. Розрахункова дата 15 вересня, сума заборгованості 1 000 грн, а отже ввечері 15 вересня буде списано РКО 100 грн.
Приклад 2. Розрахункова дата все та ж — 15 вересня, сума заборгованості 18,78 грн. Ця сума менше 20 грн, а отже РКО за цей місяць списано не буде.

Подивитися розрахункову дату за вашою карткою можна в нашому застосунку. Інструкція в статті "Подивитися розрахункову дату за кредитною карткою в Sense SuperApp".

100 гривень — це дуже дорого для мене.

Це всього дві чашки кави для вас. І ця маленька плата надає вам доступ до однієї з найкращих програм лояльності із 7 категоріями на вибір, ще й додатково отримуйте кешбек 2% протягом 3 місяців після підключення на всі операції, здійснені у вихідні дні. І це ще не все — на всі покупки понад 500 грн маєте можливість оформити безкоштовну розстрочку на 3 місяці. Можемо впевнено стверджувати: таких умов немає у жодного з конкурентів.

В мене тільки розстрочки і карткою для поточних покупок я не користуюсь. Чи буде списано 100 грн за обслуговування?

Ні, в такому разі РКО списано не буде, адже заборгованість та платежі за розстрочками не враховуються під час розрахунку комісії.
Приклад. За кредитною карткою оформлено дві розстрочки на 19 740 грн сумарно, з щомісячними платежами 725 грн. Інших операцій та боргів за карткою немає. В розрахункову дату спочатку відбудеться розрахунок РКО, а тільки потім списання платежів за розстрочками. І тому на момент розрахунку борг буде 0 грн і відповідно не будуть списані 100 грн за обслуговування. А тільки після цього будуть виставлені в оплату платежі за рострочками.

Ви мені оформлювали картку Сaméléon як безкоштовну картку з нескінченним пільговим періодом. А що тепер?

Введення комісії за обслуговування не впливає на пільговий період. Ця комісія за РКО є звичайною щомісячною комісією. Як та ж плата за смс-інформування, наприклад.

Умови для користування нескінченним пільговим періодом (тобто, покупки під 0,01% річних) залишаються незмінними — просто сплачуйте щомісячний платіж, який розраховується як 10% від суми поточної заборгованості.

А де вказано, що ви можете змінювати умови обслуговування картки?

Згідно з п.11.1.1. ДКБО "У випадку необхідності внесення змін до Правил користування Карткою або Тарифів на обслуговування Картки, Банк не пізніше ніж за 30 (Тридцять) календарних днів до дати з якої застосовуватимуться змінені Правила користування Карткою або Тарифи на обслуговування Картки, направляє Клієнтам повідомлення про такі зміни шляхом розміщення відповідного повідомлення на Інтернет-сторінці Банку.".

Повідомлення було опубліковано на офіційному сайті банку 1 серпня 2022 року.

Потрібна допомога? Зверніться до зручного для вас каналу підтримки клієнтів Sense Bank: онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (також чат в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram); відеочат в цифровому банку Sense SuperApp (для дзвінка потрібен тільки стабільний інтернет); зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).

Корисні статті

Коли списується комісія за річне обслуговування по кредитній картці?

Подивитися тарифи по картці в Sense SuperApp

Чи була ця стаття корисною?
1607 з 2401 вважають статтю корисною

Коментарі

Коментарів: 5

  • Марина Томаш

    Maksym,
    з 16 серпня відправляємо клієнтам сповіщення про новий тариф через PUSH у Sense (кожному клієнту за два тижні до розрахункової дати по кредитці).

    0
  • Maksym

    Марина Томаш, у мене РД 31 число й ніяких сповіщень я не отримував. Ось я вчора звертався до чат-боту підтримки банку й мені не відповідали, написав про це в чат хейтерів і дізнався, що банк зробив новий чат-бот підтримки в Telegram. Цього б не було, якщо можна було б у PUSH відправити повідомлення щодо змін каналів зв'язку з підтримкою...

    ps І мій попередній коментар, який я залишив 25 днів тому до сих пір очікує модерації ;р

    0
  • Марина Томаш

    Maksym

    очікуйте сповіщення приблизно 13-16 вересня, адже перший розрахунок комісії для вашої картки буде 30 вересня, тому все буде і буде вчасно))

    про зміну каналів - Підтримка, як і раніше доступна в додатку, тут нічого не змінювалося.

    по коментарю - подивимося, що ж там пішло не так

    0
  • Tetiana Vynova

    А облікова ставка НБУ зросла тільки для Альфабанку? Інші банки в воєнний час собі такого не дозволяють! Чи може причина в тому, що ваш власник дуже поспішає на ,, родину"!!!

    0
  • Виталия Шишкина

    Тетяно, звичайно, що ставка зросла для всіх і зміни в тарифах відбулися і в інших банках. Наприклад, Монобанк підвищив тариф за зняття готівки в банкоматах, а ПриватБанк ввів комісію за нецільове поповнення карток. Щодо власників, то Альфа-Банк Україна відкрито виступає проти російської агресії, відмовився від російської мови у сервісах — додатку Sense SuperApp, Базі знань та інших; активно підтримує та допомагає ЗСУ — станом на серпень, реалізовано допомоги армії на 80 млн грн, і звісно продовжує допомагати далі, бо ми віримо, перемога за нами. Все буде Україна!

     

    3

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.