Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • КАРТКИ
    • єВідновлення

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    • Сертифікат єВідновлення. Що це?
    • Неуспішна операція придбання будівельних матеріалів та послуг підрядників за карткою єВідновлення
    • Які умови та особливості отримання компенсації за програмою єВідновлення?
    • Коли будуть зараховані кошти від держави на картку єВідновлення?
    • Як накопичувати та витрачати бонуси карткою єВідновлення?
    • Як закрити картку єВідновлення?
    • Як витрачати кошти з картки єВідновлення?
    • Картка єВідновлення. Що це?

    Коли будуть зараховані кошти від держави на картку єВідновлення?

    Автор: Sensebank UA

    6

    У цій статті:

    Запитання Відповідь Корисні статті

    Запитання

    Коли будуть зараховані кошти на картку єВідновлення після оформлення заяви в Дії? Коли буде зарахована компенсація від держави на відновлення пошкодженого житла?

    Відповідь

    Зарахування коштів від держави здійснюється після обробки поданої вами заяви на компенсацію в Дії.

    Обробка заяви в Дії. Процедура обробки заяв на компенсацію пошкодженого житла відбувається в декілька етапів:

    1. Розгляд та реєстрація заяви.
    2. Виїзд комісії для встановлення ступеню пошкодження нерухомості.
    3. Рішення комісії щодо розміру компенсації.

    Строк розгляду заяви згідно з Постановою Кабінету Міністрів України складає 30 календарних днів з дня її подання.

    В застосунку Дія ви будете отримувати повідомлення про реєстрацію заяви, про початок її розгляду, а також про прийняте комісією рішення та про розмір компенсації.

    У разі виникнення запитань стосовно обробки заяви, зверніться на лінію підтримки Дія:
    ▪ за номером гарячої лінії 1545;
    ▪ через Telegram, Viber або Facebook Messenger — https://chat.diia.gov.ua/;
    ▪ за допомогою електронної пошти — support@thedigital.gov.ua.

    Зарахування коштів. Після отримання повідомлення в Дії про розмір компенсації, очікуйте зарахування на картку протягом 10 робочих днів:

    • Виплата перераховується в банк за реєстрами від Ощадбанку за поданням Мінсоцполітики. Щойно це відбудеться, кошти будуть зараховані на рахунок, який ви вказали під час подачі заяви.
    • Якщо ви так і не отримали виплату протягом 10 робочих днів — зверніться у службу підтримки Дія за номером гарячої лінії — 1545.

    Корисні статті

    Картка єВідновлення. Що це?

    Як витрачати кошти з картки єВідновлення? 

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити