Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • АКЦІЇ/ПОВІДОМЛЕННЯ

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    • Отримав повідомлення про необхідність актуалізувати дані. Які мої подальші дії?
    • Чому надійшло повідомлення про подовження дії кредитного ліміту?
    • Надійшло повідомлення, що SWIFT-переказ не було зараховано. Які мої дії?
    • Безкоштовна адресна доставка з карткою "ВИГОДА" в Епіцентрах
    • Акція "3% кешбеку за оплату онлайн-сервісів карткою Profiplay"
    • Акція для нових клієнтів "100 бонусних гривень за перше поповнення картки Profiplay"
    • Які умови кредитних канікул за кредитними картками?
    • Чому мою картку єВідновлення буде закрито?
    • Я отримав смс про відмову у проведенні операції з карткою. Що робити?
    • Акційна розстрочка на кредитній картці. Які умови?
    • Чому з моєї зарплатної картки списані кошти на погашення обов'язкового мінімального платежу кредитки?
    • Я отримав смс про повернення коштів за неуспішну операцію. Як повернути кошти?
    • Чому мій договір передали в колекторське агентство, якщо я оформив реструктуризацію у банку?
    • Як отримати 150 подарункових бонусів на картку "ВИГОДА"?
    • Відповіді на найчастіші запитання щодо скасування канікул та подальшого обслуговування боргу
    • Що таке дохідний сейф? Як ним користуватись? Як поповнювати?
    • Помилка за карткою при проведенні операції. В чому причина?
    • Операція карткою з помилкою. В чому може бути причина?
    • Помилка за карткою. В чому причина?
    • Помилка під час проведення операції (перевищення лімітів на ресурсі). Що робити?
    • Помилка під час проведення операції з введенням ПІН. Що робити?
    • Операція за карткою з помилкою. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою з причини помилки терміналу або банкомату. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою через помилку на стороні отримувача. Що робити?
    • Відмова під час проведення операції. Що робити?
    • Який ліміт діє для вихідних переказів від неповнолітніх осіб від 1 червня 2025 року?
    • Які обмеження на відкриття вкладів та поточних рахунків введені з 24 квітня 2025 року?
    • Акція для власників картки RED CASH від 26 травня
    • Дивіться Megogo безкоштовно! Акція для клієнтів Sense Bank
    • Повідомлення "Ваш рахунок ХХХХХХХХХХХХХ заблоковано. Деталі. Що значить?
    • Трансляція бою Олександра Усика - Даніеля Дюбуа 19 липня на платформі Megogo для клієнтів Sense Bank
    • Зміни з 23 липня: нові тарифи на зняття готівки та оновлення Договору про банківське обслуговування
    • Дивіться Megogo безкоштовно! Передплата "Sense Gift" на Megogo для клієнтів Sense Bank
    • Які зміни в тарифах карток з 29 серпня 2025 року?
    • Які нові можливості картки RED 2.0 з 15 вересня 2025 року?

    Які нові можливості картки RED 2.0 з 15 вересня 2025 року?

    Автор: Ірина Титаренко

    203

    У цій статті:

    Запитання Відповідь Що змінюється? Корисні статті

    Запитання

    Які нові переваги отримає картка RED 2.0 з 15 вересня 2025 року? Які умови P2P-переказів та зняття коштів з картки?

    Відповідь

    Вже з 15 вересня 2025 року картка RED 2.0 від Sense Bank стає ще зручнішою та вигіднішою! Вона набуває статусу дебетово-кредитної, що відкриває нові можливості для щоденних фінансових операцій — без зайвих витрат.

    Що змінюється?

    Перекази власних коштів з картки на картку (P2P) в межах України здійснюватимуться за тарифами картки без комісії (зараз 4% від суми, але не менше 20 грн). Але враховуйте комісію сервісу в момент проведення операції.

    Наприклад, на картці є 8 000 грн, з них 2 000 грн — власні, решта — кредитні. Ви переказуєте 1 500 грн через Sense SuperApp. Оскільки ця сума повністю списується з власних коштів, буде нарахована лише комісія сервісу — 1% від суми + 5 грн.

    Якщо під час переказу буде використано кредитний ліміт (повністю чи частково), на всю суму діятиме комісія — 4% від суми, але не менше 20 грн.

    Наприклад, ви зробили P2P-переказ через Sense SuperApp на 3 000 грн, з яких 700 грн — власні кошти, а 2 300 грн — кредитні. У такому разі комісія розраховується з усієї суми 3 000 грн: 1% + 5 грн — комісія сервісу в момент проведення операції та 4% від суми, але не менше 20 грн — за фактом списання переказу з рахунку.

    Тариф картки на перекази за реквізитами залишається без змін. Ознайомитися з ним можна в Sense SuperApp за інструкцією “Подивитися тарифи картки в Sense SuperApp”.

    Змінюються умови зняття власних коштів:

    • в касах банку — два рази на місяць без комісії, а починаючи з третього зняття — комісія 4% мінімум 20 грн;
    • через pos-термінали в магазинах — за тарифами картки без комісії (зараз 4% від суми, але не менше 20 грн);
    • в банкоматах по всьому світу — без комісії до 50 000 грн на місяць. Після перевищення цього ліміту зняття проводитимуться з комісією — 4% від суми, але не менше 20 грн. Наприклад, у жовтні ви вже зняли 45 000 грн власних коштів через банкомати. Якщо цього ж місяця знімаєте ще 15 000 грн власних коштів, комісія (4% від суми, але не менше 20 грн) буде нарахована лише на 10 000 грн, які перевищують ліміт у 50 000 грн.

    Ліміт безкоштовного зняття діятиме лише на власні кошти. Якщо під час зняття готівки ви використали кредитний ліміт, комісія нарахується тільки на ту частину суми, яка буде списана з кредитних коштів. Наприклад, ви зняли 40 000 грн, з яких  30 000 грн за рахунок власних, а 10 000 грн — за кредитні. Комісія буде розрахована тільки на 10 000 грн. 

     Зняття готівки з кредитного ліміту не враховуватиметься у безкоштовний ліміт зняття власних коштів у банкоматах. Наприклад, якщо ваш ліміт безкоштовного зняття — 50 000 грн. Ви зняли 35 000 грн, з яких 30 000 грн — власні кошти, а 5 000 грн — кредитні, то залишок безкоштовного ліміту становитиме 20 000 грн.

    Перевірити залишок ліміту можете у застосунку Sense SuperApp — Подивитися ліміт для безкоштовного зняття готівки у Sense SuperApp. 

    Поточні переваги картки RED 2.0 залишаються без змін:

    • кредитний ліміт — до 200 000 грн;
    • пільговий період до 62 днів;
    • участь у програмі лояльності та можливість заробляти на покупках;
    • можливість придбати товари у розстрочку, використовуючи кредитний ліміт.

    У разі незгоди зі змінами, ви маєте право до дати, з якої застосовуватимуться такі зміни, розірвати договір без сплати додаткової комісійної винагороди за його розірвання.

    Якщо стаття була корисною для вас — поставте їй вподобайку під розділом "Корисні статті"

    Корисні статті

    Які тарифи на проведення операцій в Sense SuperApp? 

    Які тарифи на перекази з карток банку? 

    Переказати кошти з картки на картку іншого банку (Р2Р) у Sense SuperApp 

     

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити