Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • КАРТКИ
    • СІМЕЙНА КАРТКА

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    • Надіслати запит батькам для оформлення дитячої картки TRY
    • Батьківський контроль у Sense SuperApp
    • Що вміє дитячий цифровий банк Sense SuperApp?
    • Прийняти запит для оформлення дитячої картки TRY та активувати її в Sense SuperApp
    • Оформити дитячу картку TRY дитині в Sense SuperApp
    • Дитяча картка TRY — фінансовий старт для вашої дитини
    • Видалити учасника або видалитись з "Sense сім'ї"
    • "Сімейна картка" та сервіс "Sense сім'я". Що це?
    • Прийняти запрошення та оформити "Сімейну картку" новому клієнту в Sense SuperApp
    • Оформити "Сімейну картку" діючому учаснику "Sense сім'ї" в Sense SuperApp
    • Прийняти запрошення та оформити "Сімейну картку" діючому клієнту в Sense SuperApp
    • Надіслати запрошення на оформлення "Сімейної картки" в Sense SuperApp
    • Призначити дитині завдання для виконання у Sense SuperApp
    • Виконати завдання та отримати гроші від батьків у Sense SuperApp
    • Керувати завданням, підтвердити та оплатити виконання завдання дитиною у Sense SuperApp
    • Відправити завдання батькам, щоб почати заробляти у Sense SuperApp

    Що вміє дитячий цифровий банк Sense SuperApp?

    Автор: Sensebank UA

    3

    У цій статті:

    Запитання Умова Відповідь Корисні статті

    Запитання

    Які функції застосунку Sense SuperApp для дитини? Які операції може виконувати дитина в цифровому банку Sense SuperApp? Які обмеження для користування застосунком Sense SuperApp для дитини?

    Умова

    • Дитяча версія застосунку Sense SuperApp доступна лише власнику дитячої картки "TRY". Детальніше про можливості картки читайте у статті "Дитяча картка TRY — фінансовий старт для вашої дитини".

    Відповідь

    Після реєстрації у цифровому банку Sense SuperApp юному користувачу доступний наступний функціонал: 

    1. Головний екран:
      • онлайн підтримка, контакти та реквізити банку, пошук найближчого відділення або банкомата;
      • перегляд історії сповіщень та новин банку;
      • персональні пропозиції та акції Cash'U Club (підбираються за віком дитини);
      • перегляд балансу, параметрів картки та перехід у меню карткового рахунка;
      • навігація на панелі інструментів та робочий стіл;
      • перегляд курсу валют (з 14 років);
      • можливість оформити картку для користувача з 14 років.
    2. Розділ "Платежі":
      • регулярні платежі;
      • перекази за номером картки, за номером телефону, за IBAN;
      • оплата послуг, поповнення власного рахунку або мобільного телефону;
      • сплата за створеними шаблонами;
      • месенджер з клієнтами з можливістю здійснити або запросити переказ коштів.
      • обмін валюти (з 14 років).
    3. Розділ "Продукти": 
      • інформація та дії з картковим рахунком;
      • інформація про Sense сім'ю;
      • можливість оформити депозит або відкрити збірку з 14 років.
    4. Меню "Деталі картки":
      При переході на картку з головного екрану, або з розділу "Продукти" доступний наступний функціонал:
      • регулярні платежі та меню керування картковим рахунком;
      • перегляд реквізитів та тарифів картки;
      • рахунок "Дохідний сейф";
      • перегляд балансу та номера картки;
      • поповнення картки або мобільного, чи переказ коштів; 
      • виконання завдання від батьків для отримання грошей на власну картку;
      • історія операцій за карткою.

        Керування карткою: додаткові можливості
        При натисканні на зображення картки, у наступному вікні доступно: 
      • перегляд параметрів картки;
      • блокування картки; 
      • перегляд лімітів для операцій. На ліміти для операцій діє батьківський контроль, яким керує основний власник рахунку (один з батьків) у своєму цифровому банку Sense SuperApp;
      • управління послугою смс-інформування;
      • прив'язка пластику до віртуальної картки у відділенні банку; 
      • зміна ПІН-коду, назви або дизайну картки;
      • додавання картки до Apple Pay або Google Pay;
      • підключення картки для переказів за номером телефону.
    5. Розділ "Кешбек":
      • участь у бонусній програмі Cash'U Club;
      • вибір підвищених категорій для нарахування бонусів;
      • повернення грошей за покупки та обмін бонусів на участь у розіграшах подарунків;
      • перегляд історії бонусів Cash'U;
      • участь в партнерських бонусних програмах (з 14 років);
    6. Розділ "Профіль":
      У вікні профілю на вкладці "Налаштування" доступно:
      • додати або змінити фото профілю;
      • подивитися картку для отримання коштів під час переказу за номером телефону;
      • месенджер для зручного переказу коштів;
      • вибір способу отримання коду підтвердження операції;
      • керування послугою PUSH-повідомлень від застосунку;
      • активація або деактивація FaceID для входу у застосунок;
      • приховати або демонструвати баланс картки;
      • доступ до зміни персональної інформації для користувачів з 14 років;
    • керування сповіщеннями на робочому столі;
    • налаштувати тему та мову застосунку, вибрати стиль спілкування та аудіосигнали для сповіщень;
    • вийти з облікового запису або видалити акаунт.

    Якщо стаття була корисною для вас — поставте їй вподобайку під розділом "Корисні статті".

    Корисні статті

    Перший вхід (реєстрація) в Sense SuperApp

    Оформити дитячу картку TRY дитині в Sense SuperApp

    "Сімейна картка" та сервіс "Sense сім'я". Що це?

     

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити