Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • ІНЦИДЕНТИ

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    • Технічні роботи в системах банку 29 жовтня
    • Технічні роботи в системах банку з 23:00 28 жовтня до 02:00 29 жовтня
    • Технічні роботи в системах банку 27 жовтня
    • Технічні роботи в системах банку 13 жовтня
    • Інцидент. Тимчасова недоступність сервісів та послуг банку 10 жовтня (ВИРІШЕНО)
    • Технічні роботи в розділі програм лояльності в Sense SuperApp 8 жовтня
    • Технічні роботи в системах банку 28 вересня
    • Інцидент. Тимчасові труднощі з валютообміном у Sense SuperApp 25 вересня (ВИРІШЕНО)
    • Технічні роботи в системах банку 15 вересня
    • Технічні роботи в системах банку 12 вересня
    • Інцидент. Тимчасова недоступність деяких сервісів у Sense SuperApp 8 вересня (ВИРІШЕНО)
    • Технічні роботи в системах банку 25 серпня
    • Технічні роботи в бонусній програмі Cash'u Club 20 серпня
    • Технічні роботи в системах банку 11 серпня
    • Friendly style в повідомленні про помилку в Sense SuperApp
    • Що робити, якщо щось не працює?
    • Технічні труднощі при купівлі ОВДП через застосунок Дія 14-15 серпня 2025 року
    • Інцидент. Тимчасові труднощі при поповненні та знятті коштів із дохідного сейфа 27–28 серпня (ВИРІШЕНО)
    • Інцидент. Не відображаються бонусні програми в Sense SuperApp (ВИРІШЕНО)

    Технічні роботи в системах банку 29 жовтня

    Автор: Iryna Tytarenko

    1

    29 жовтня з 23:00 до 23:55 проводимо технічні роботи з оновлення IT-систем банку, тому в цей час недоступні ряд послуг в Sense SuperApp:

    • закриття рахунків;
    • отримання та перегляд історії Push-повідомлень;
    • депозити "Збірка" та "Прибутковий" з підвищеною ставкою;
    •  рекурентні платежі;
    •  індивідуальні банківські сейфи;
    •  розділ "Статистика витрат";
    •  перегляд деталей операцій, включно зі списком покупок;
    •  розділ "Персональні пропозиції";
    •  картки лояльності;
    •  "Скретч-картки";
    •  вихідні миттєві платежі НБУ;
    •  "Партнерська розстрочка" за карткою;
    • оформлення заробітних, сімейних та додаткових карток;
    • підключення послуги "Зарплата раніше".

    Рекомендуємо провести операцію до або після проведення робіт.

    Перепрошуємо за тимчасові незручності.

     

     

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити