Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • АКЦІЇ/ПОВІДОМЛЕННЯ

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    • Отримав повідомлення про необхідність актуалізувати дані. Які мої подальші дії?
    • Чому надійшло повідомлення про подовження дії кредитного ліміту?
    • Надійшло повідомлення, що SWIFT-переказ не було зараховано. Які мої дії?
    • Безкоштовна адресна доставка з карткою "ВИГОДА" в Епіцентрах
    • Акція "3% кешбеку за оплату онлайн-сервісів карткою Profiplay"
    • Акція для нових клієнтів "100 бонусних гривень за перше поповнення картки Profiplay"
    • Які умови кредитних канікул за кредитними картками?
    • Чому мою картку єВідновлення буде закрито?
    • Я отримав смс про відмову у проведенні операції з карткою. Що робити?
    • Акційна розстрочка на кредитній картці. Які умови?
    • Чому з моєї зарплатної картки списані кошти на погашення обов'язкового мінімального платежу кредитки?
    • Я отримав смс про повернення коштів за неуспішну операцію. Як повернути кошти?
    • Чому мій договір передали в колекторське агентство, якщо я оформив реструктуризацію у банку?
    • Як отримати 150 подарункових бонусів на картку "ВИГОДА"?
    • Відповіді на найчастіші запитання щодо скасування канікул та подальшого обслуговування боргу
    • Що таке дохідний сейф? Як ним користуватись? Як поповнювати?
    • Помилка за карткою при проведенні операції. В чому причина?
    • Операція карткою з помилкою. В чому може бути причина?
    • Помилка за карткою. В чому причина?
    • Помилка під час проведення операції (перевищення лімітів на ресурсі). Що робити?
    • Помилка під час проведення операції з введенням ПІН. Що робити?
    • Операція за карткою з помилкою. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою з причини помилки терміналу або банкомату. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою через помилку на стороні отримувача. Що робити?
    • Відмова під час проведення операції. Що робити?
    • Який ліміт діє для вихідних переказів від неповнолітніх осіб від 1 червня 2025 року?
    • Які обмеження на відкриття вкладів та поточних рахунків введені з 24 квітня 2025 року?
    • Акція для власників картки RED CASH від 26 травня
    • Повідомлення "Ваш рахунок ХХХХХХХХХХХХХ заблоковано. Деталі. Що значить?
    • Зміни з 23 липня: нові тарифи на зняття готівки та оновлення Договору про банківське обслуговування
    • Акція "Купуй до школи — отримуй більше" з "ВИГОДА"
    • Дивіться Megogo безкоштовно! Передплата "Sense Gift" на Megogo для клієнтів Sense Bank
    • Які зміни в тарифах карток з 29 серпня 2025 року?
    • Які нові можливості картки RED 2.0 з 15 вересня 2025 року?
    • Отримав дзвінок, смс, щодо актуалізації планових надходжень. Що робити?
    • Які зміни у безкоштовному користуванні Пакетами послуг діятимуть від 1 листопада 2025 року?
    • Безкоштовна доставка та знижки від Glovo з картками Mastercard від Sense Bank

    Безкоштовна доставка та знижки від Glovo з картками Mastercard від Sense Bank

    Автор: Victoria Tovchko

    0

    У цій статті:

    Запитання Відповідь Що на вас чекає: Як це працює? Умови акції: Ще не маєте картки, щоб отримати знижку? Корисні статті

    Запитання

    Як отримати безкоштовну доставку замовлення від Glovo? Як отримати знижку на замовлення від Glovo? Як скористатися акцією від Glovo? Які картки від Sense Bank беруть участь в акції від Glovo? 

    Відповідь

    Замовляти у Glovo стало ще приємніше. Просто додайте свою картку Mastercard RED, RED 2.0 або RED Cash від Sense Bank у застосунок Glovo — і насолоджуйтеся вигодами вже з першого замовлення.

    Що на вас чекає:

    • Перше замовлення від 500 грн — доставка безкоштовна.
    • Наступні замовлення на суму від 500 грн — безкоштовна доставка та знижка 200 грн на чек.
    • Максимум — 5 замовлень на календарний місяць.

    Уявіть: улюблена піца чи суші приїжджають швидко, а ви ще й заощаджуєте!

    Як це працює?

    1. Оформте або скористайтеся вже наявною карткою Mastercard RED, RED 2.0 чи RED Cash від Sense Bank.
    2. Зареєструйтеся у застосунку Glovo (або увійдіть у свій обліковий запис).
    3. Додайте картку, яка бере участь в акції, до свого профілю в застосунку.
    4. Замовляйте їжу на суму від 500 грн та сплачуйте цією карткою.
    5. Все — доставка на перше замовлення стане безкоштовною автоматично. А з другого замовлення ще й застосовується промокод на 200 грн, який з’явиться у розділі "Промо-коди" у вашому Glovo.

    Умови акції:

    • Акція діє з 29 вересня до 30 листопада 2025 року (включно) на всій території України, де працює Glovo, окрім тимчасово окупованих територій та зон бойових дій.
    • Акція не поширюється на: замовлення на суму менше ніж 500 грн, перекази коштів, повернення оплачених замовлень чи розрахунки іншими картками.

    З детальними правилами акції ознайомтеся за посиланням на сайті Glovo.

    Ще не маєте картки, щоб отримати знижку? 

    Просто оформте потрібну картку під час дії акції та отримайте свою смачну порцію знижок. Інструкції з оформлення карток у статті: "Де оформити кредитну картку?". 

    Додавайте свою картку Mastercard від Sense Bank у Glovo вже сьогодні! Кур'єри вже чекають на ваші замовлення. 

    Якщо стаття була корисною для вас — поставте їй вподобайку під розділом "Корисні статті".

    Корисні статті

    Перший вхід (реєстрація) в Sense SuperApp 

    Як звернутися до онлайн-підтримки Sense Bank з питань фізичних осіб? 

     

     

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити