Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • ОНЛАЙН СЕРВІСИ
    • IFOBS (WIN 32)

    Contact Us

    ФОП/ЮО. Що позначають статуси платежів у iFOBS (Win32)

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 18th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • ФОП/ЮО. Направити в банк документи по зарплатно-картковому проєкту через модуль DocUpload в iFOBS
    • ФОП/ЮО. Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно iFOBS (Win32)?
    • ФОП/ЮО. Налаштувати роботу з документами у національній валюті у iFOBS (Win32)
    • ФОП/ЮО. Налаштування безпеки в iFOBS (Win32)
    • ФОП/ЮО. Налаштувати автоматичну синхронізацію в iFOBS (Win32)
    • ФОП/ЮО. Налаштувати список шаблонів виписок у iFOBS (Win32)
    • ФОП/ЮО. Курси валют у формі "Мій iFOBS" у iFOBS (Win32)
    • ФОП/ЮО. Створити платіжну інструкцію у iFOBS (Win 32)
    • ФОП/ЮО. Створити заявку на купівлю валюти в iFOBS (Win32)
    • ФОП/ЮО. Налаштувати параметри Мій iFOBS в iFOBS (Win32)
    • ФОП/ЮО. Підтвердити дії користувача в iFOBS (Win32)
    • ФОП/ЮО. Налаштувати відображення підказок та заставок iFOBS (Win32)
    • ФОП/ЮО. Файл журналу iFOBS (Win32)
    • ФОП/ЮО. Загальні налаштування iFOBS (Win32)
    • ФОП/ЮО. Налаштування iFOBS (Win32)
    • ФОП/ЮО. Виконати перший вхід в iFOBS (Win32)
    • ФОП/ЮО. Завантажити програму iFOBS (Win32)
    • ФОП/ЮО. Виконати аварійне відновлення ключа для iFOBS (Win32)
    • ФОП/ЮО. Виконати аварійне відновлення ключа на eToken у iFOBS (Win32)
    • ФОП/ЮО. Замовити отримання готівки через iFOBS (Win32)
    • ФОП/ЮО. Переглянути інформацію про формати імпорту чи експорту у iFOBS (Win32)
    • Що означають статуси документів або вкладень після завантаження?
    • ФОП/ЮО. Увійти з eToken у програму iFOBS (Win32)
    • ФОП/ЮО. Як направити на перевірку в банк кредитний контракт від нерезидента через модуль Docupload в iFOBS?
    • ФОП/ЮО. Де знайти драйвера для роботи з еТоken iFOBS (Win32)?
    • ФОП/ЮО. Як направити на підписання депозитний договір через Docupload?
    • ФОП/ЮО. Переглянути завантажені документи через модуль Docupload в iFOBS (Win32)
    • ФОП/ЮО. Як направити Інвестиційний контракт на перевірку в банк через Docupload?
    • ФОП/ЮО. Завантажити документи та відправити в банк через модуль Docupload в iFOBS (Win32)
    • ФОП/ЮО. Направити в банк документи по валютному контракту через модуль DocUpload в iFOBS
    • ФОП/ЮО. Як переглянути виконані карткою операції у iFOBS (Win32)?
    • ФОП/ЮО. Переглянути заблоковані суми на картці в iFOBS (Win32)
    • ФОП/ЮО. Знайти картку у iFOBS (Win32)
    • ФОП/ЮО. Змінити ліміт по картці у iFOBS (Win32)
    • ФОП/ЮО. Використовувати факсимільний підпис та печатку банку для виписок в iFOBS (Win32)
    • ФОП/ЮО. Використовувати факсимільний підпис та печатку банку на документах в iFOBS (Win32)
    • ФОП/ЮО. Як розпакувати архів?
    • ФОП/ЮО. Що позначають статуси платежів у iFOBS (Win32)
    • ФОП/ЮО. Виконати автооновлення iFOBS (Win32)
    • ФОП/ЮО. Налаштувати з'єднання з сервером банку iFOBS
    • ФОП/ЮО. Як налаштувати автооновлення iFOBS (Win32)?
    • ФОП/ЮО. Як роздрукувати квитанцію платежу в iFOBS (Win32)?
    • ФОП/ЮО. Знайти папку з iFOBS на комп'ютері
    • ФОП/ЮО. Створити ярлик для iFOBS на робочому столі
    • ФОП/ЮО. Перенести iFOBS на інший комп'ютер

    ФОП/ЮО. Що позначають статуси платежів у iFOBS (Win32)


    У цій статті:

    Запитання Відповідь Корисні статті

    Запитання

    Що позначають статуси платежів у iFOBS (Win32)? Як розшифрувати статуси платежів у iFOBS (Win32)?

    Відповідь

    Платежі в гривні мають наступні статуси:

    стан опис
    На клієнті/Введений Документ введений на клієнтському робочому місці та не відправлений у банк
    На клієнті/Готовий до відправлення Документ введений на клієнтському робочому місці та буде відправлений у банк при наступній синхронізації (стан "Готовий до відправлення")
    На клієнті/Відкладений Документ введений, але не буде відправлений у банк доти, доки його статус не змінять на "Готовий до відправлення"
    На клієнті/Змінено відправленим У відправлений документ внесено зміни, потрібна повторна відправка
    На клієнті/Позначений на видалення У банк буде відправлений запит на видалення. Якщо документ у банку ще не прийняв стан, у якому його можна змінювати, тоді його буде видалено. В іншому випадку, після синхронізації стан на клієнті відновиться і документ не буде видалений.
    На клієнті/Помилка У реквізитах документа виявлена помилка, документ не може бути прийнятий банком. Детальна інформація про помилку міститься у полі "Повідомлення про прийом" у вкладці "Запис", а також у нижній області вікна.
    При виникненні помилки:
    1. Внесіть потрібні зміни, збережіть документ та повторіть відправку у банк.
    2. Якщо помилка з'являється знову, зверніться у банк.
    Сервер/Відправлений Документ відправлений у банк, прийнятий на обробку. Недоступний для редагування, але доступний для видалення.

    Сервер/Не всі підписи
    Документ був відправлений у банк, потім змінений, та ці зміни не можуть бути відправлені через недостатню кількість підписів. Перевірте налаштування підписів для відправки документа у банк та повторіть синхронізацію.
    Сервер/Видалений Документ видалений

    Сервер/Помилка при прийнятті банком
    Документ був збережений у базі даних iFOBS, але при прийнятті банком виникла помилка.
    Для усунення помилки:
    1. Відредагуйте документ і повторіть відправку у банк.
    2. Якщо помилка з'являється знову, зверніться у банк.
    Сервер/Відкладений Документ прийнятий банком, але не проведений.
    Наприклад, якщо дата відправки документа не збігається з датою, вказаною у платежі: дата відправки 10.09.20, а дата документа 13.09.20 — документ буде автоматично відкладений.
    Сервер/Не всі підписи Документ відправлений у банк, але для проведення у нього недостатня кількість підписів. Це може бути обумовлено тим, що необхідна кількість підписів для відправки у банк не збігається з кількістю підписів, необхідних для проведення документа.
    У банку/Прийнято Документ прийнятий банком
    Сервер/Відхилено Документ не проведений банком з якихось причин. Підстава відображена у нижній частині вікна або на вкладці "Запис".
    У банку/Проведено Документ прийнятий та проведений банком

     

    Корисні статті

    Тарифи за РКО для ФОП чи ЮО

    Які реквізити банку для проведення платежів? 

    Рахунок арештовано. Як дізнатися причини? Як зняти арешт?

    ifobs статус платіжної інструкції

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити