Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • БАНКОМАТИ

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    • Які операції доступні в банкоматі з використанням безконтактного модуля NFC?
    • Змінити номер мобільного телефону через банкомат Sense Bank
    • Переказати кошти з картки на картку через банкомат Sense Bank
    • Поповнити або зняти кошти з дохідного сейфа через банкомат Sense Bank
    • Погасити кредит в банкоматі Sense Bank
    • Поповнити картку Sense Bank (без її використання) через банкомат Sense Bank
    • Поповнити картку Sense Bank (з її використанням) через банкомат Sense Bank
    • Поповнити депозит або поточний рахунок у банкоматі Sense Bank
    • Не можу потрапити в зону 24/7
    • Не можу вийти із зони 24/7
    • Виконати операцію в банкоматі з використанням безконтактного модуля
    • Що робити, якщо банкомат не віддав картку?
    • Як правильно вставляти картку в банкомат?
    • Дізнатися доступну суму на картці через банкомат Sense Bank
    • Дізнатися доступну суму на дохідному сейфі через банкомат Sense Bank
    • Змінити ПІН картки Sense Bank через банкомат
    • Підключити смс-інформування/змінити номер для смс-інформування через банкомат Sense Bank

    Що робити, якщо банкомат не віддав картку?

    Автор: Sensebank UA

    0

    У цій статті:

    Запитання Відповідь

    Запитання

    Що робити, якщо забув картку в банкоматі? Банкомат не віддав картку, що робити?

    Відповідь

    Якщо ви залишили картку в банкоматі або банкомат не віддав картку, заблокуйте її в цифровому банку Sense SuperApp, або зверніться в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp, або зателефонуйте за номером  0800 50 20 50. Після блокування картку потрібно перевипустити. Як це зробити — подивіться статтю "Як перевипустити картку?".

     

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити