Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • БАНКОМАТИ

    Contact Us

    Не можу потрапити в зону 24/7

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Які операції доступні в банкоматі з використанням безконтактного модуля NFC?
    • Змінити номер мобільного телефону через банкомат Sense Bank
    • Переказати кошти з картки на картку через банкомат Sense Bank
    • Поповнити або зняти кошти з дохідного сейфа через банкомат Sense Bank
    • Погасити кредит в банкоматі Sense Bank
    • Поповнити картку Sense Bank (без її використання) через банкомат Sense Bank
    • Поповнити картку Sense Bank (з її використанням) через банкомат Sense Bank
    • Поповнити депозит або поточний рахунок у банкоматі Sense Bank
    • Не можу потрапити в зону 24/7
    • Не можу вийти із зони 24/7
    • Виконати операцію в банкоматі з використанням безконтактного модуля
    • Що робити, якщо банкомат не віддав картку?
    • Як правильно вставляти картку в банкомат?
    • Дізнатися доступну суму на картці через банкомат Sense Bank
    • Дізнатися доступну суму на дохідному сейфі через банкомат Sense Bank
    • Змінити ПІН картки Sense Bank через банкомат
    • Підключити смс-інформування/змінити номер для смс-інформування через банкомат Sense Bank

    Не можу потрапити в зону 24/7


    У цій статті:

    Проблема Умова Рішення Корисні статті

    Проблема

    Не можу потрапити в зону 24/7.

    Умова

    • Зчитувальний пристрій приймає картки:
      ▪ випущені будь-яким банком;
      ▪ будь-якого статусу, як активні, так і заблоковані.

    Рішення

    Якщо в зоні 24/7 встановлено банкомат з безконтактним модулем NFС, то для входу в зону потрібно просто відкрити двері (вони не блокуються).

    Якщо ж в зоні 24/7 встановлено банкомат без модулю NFC, то вхід можливий тільки, якщо зчитувач блимає помаранчевим кольором. Щоб увійти — піднесіть картку до зчитувального пристрою, який знаходиться біля входу у відділення. Далі зчитувач повинен видати звуковий сигнал, після чого індикатор має загорітися зеленим кольором і вхід дозволено.

    У відділенні "Київське №32" за адресою вул. Велика Васильківська, 114 потрапити до зони 24/7 доступно за допомогою пристрою, який підтримує безконтактну технологію (Google Pay/Apple Pay/PayPass). Для входу піднесіть пристрій/картку (наприклад, телефон, планшет, годинник і т.п.) до зчитувального пристрою, який знаходиться біля входу у відділення.

    Якщо після проведення картки зчитувач не відреагував:

    • проведіть картку через зчитувальний пристрій, стороною з магнітною стрічкою;
    • проведіть карткою швидше;
    • скористайтеся іншою карткою Sense Bank або іншого банку.

    Можливі кольори підсвічування лампочки на зчитувальному пристрої:

    • блимає помаранчевий — спробуйте швидше провести карткою через зчитувальний пристрій або поверніть картку іншою стороною;
    • горить червоний — у зоні 24/7 знаходиться інший клієнт, почекайте, коли він вийде;
    • горить зелений — заходьте, двері відчинено;
    • блимає червоний/червоний і помаранчевий блимають почергово/горить червоний і в зоні 24/7 нікого немає — вхід неможливий, скористайтеся іншим банкоматом.

    Корисні статті

    Не можу вийти з зони 24/7

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити