Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • КАРТКИ
    • БІЗНЕС-КАРТКА

    Contact Us

    Не зарахована сума при поповненні бізнес-картки через платіжний термінал

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Не зараховуються кошти після поповнення за номером бізнес-картки. Що сталося?
    • Бізнес-картка — прямий цілодобовий доступ до коштів на поточному рахунку
    • Перевипустити бізнес-картку
    • Почати користуватися бізнес-карткою для ЮО
    • Почати користуватися бізнес-карткою для ФОП
    • Доступні операції та обмеження за бізнес-карткою
    • Чим відрізняється основна бізнес-картка від додаткової?
    • Які ліміти на поповнення бізнес-картки ФОП за номером картки?
    • Як зафіксувати операції за бізнес-карткою по бухгалтерії у звітах?
    • Які умови зняття готівки з бізнес-карткою?
    • Як оформити та отримати бізнес-картку?
    • Які умови за бізнес-карткою?
    • Поповнити бізнес-картку
    • Які ліміти встановлені для бізнес-картки?
    • Як дізнатися баланс для бізнес-картки?
    • Скільки бізнес-карток можливо оформити?
    • Керування послугою смс-інформування для бізнес-картки
    • Тарифи по бізнес-картці
    • Чому на чеку з банкомату при знятті з бізнес-картки комісія вказана 0 грн?
    • Поповнити бізнес-картку в платіжних терміналах EasyPay
    • Поповнити бізнес-картку у платіжних терміналах city24
    • Чи можна оформити бізнес-картку ФОП за довіреністю?
    • Які документи необхідні для оформлення бізнес-картки у відділенні?
    • Хто може оформити бізнес-картку?
    • Як змінити статус CVV коду для бізнес-картки?
    • Не зарахована сума при поповненні бізнес-картки через платіжний термінал
    • Як розблокувати бізнес-картку?

    Не зарахована сума при поповненні бізнес-картки через платіжний термінал


    У цій статті:

    Проблема Рішення Корисні статті

    Проблема

    Не зарахована сума при поповненні бізнес-картки через платіжний термінал EasyPay, city24.

    Рішення

    Якщо після поповнення через термінал сума не зарахована на рахунок, зверніться до служби підтримки термінала за телефоном, вказаним на чеку/терміналі. Потрібно буде повідомити номер транзакції (якщо термінал видав чек про операцію) або номер термінала, час та суму операції. Партнер перевірить транзакцію і якщо кошти на їхньому боці, запропонує варіанти рішення.

    Якщо партнер підтвердить, що кошти на стороні нашого банку: зверніться у відділення з чеком, підтверджуючим оплату, для написання заяви або відправте заяву з додаванням копії чеку на пошук платежу поштою на ім'я Голови Правління банку. Якщо немає чеку — зверніться до партнера для отримання документа.

    Корисні статті

    Як поповнити свій поточний рахунок в гривні?

    Які тарифи за бізнес-карткою?

    Доступні операції та обмеження по бізнес-картці

    Поповнити бізнес-картку в платіжних терміналах EasyPay

    Поповнити бізнес-картку у платіжних терміналах city24

    easypay city24 не зарахована сума при поповненні бізнес-картки поповнення бізнес-картки через термінал

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити