Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • ПІДТРИМКА

    Contact Us

    Не можу додзвонитися на номери 3344 та 3530

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Помітив баг або є пропозиція, як покращити Sense SuperApp. Що робити?
    • Очистити кеш на Android
    • Неуспішний пошук статей в Базі знань співробітником банку
    • База знань для підприємців та юридичних осіб
    • Ви вже в курсі, що у відеодзвінку можна вирішити будь-яке питання?
    • Інтелектуальний бот "Алла". Як користуватись?
    • Як звернутися до онлайн-підтримки Sense Bank?
    • Які банківські операції доступні в чаті банку?
    • Як звернутися до контакт-центру з-за кордону?
    • Встановити та приєднатись до зустрічі в Teams для оновлення даних в банку
    • Не можу додзвонитися на номери 3344 та 3530
    • Нова База знань на платформі Helpjuice
    • Як шукати відповіді у новій Базі знань Sense Bank?

    Не можу додзвонитися на номери 3344 та 3530


    У цій статті:

    Проблема Рішення

    Проблема

    Повідомлення "номер не обслуговується" під час дзвінка на номер 3344 або 3530. Не з'єднує з банком за номерами 3344 та 3530.

    Рішення

     20 квітня 2023 року вхідні дзвінки на додаткові короткі номери контакт-центру були деактивовані. Тепер додзвонитися на ці номери неможливо. Смс-сервіс на номері 3344 доступний для коротких повідомлень.

    Для отримання консультації від підтримки банку в телефонному режимі доступні номери 0 800 50 20 50 (з України) або +380 44 298 80 00 (з-за кордону).

    Також доступні звернення через онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp, в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, або в особисті повідомлення акаунтів банку в Facebook, Twitter, Instagram.

    Для спілкування "очі в очі" зателефонуйте у відеочат в цифровому банку Sense SuperApp. Для дзвінка потрібен тільки стійкий інтернет (наприклад, Wi-Fi).

    Нагадуємо, що відповіді на більшість запитань з обслуговування вже оформлених продуктів та інструкції з використання банківських сервісів можна легко і просто знайти в Базі знань https://sensebankua.helpjuice.com

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити