Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • РАХУНОК ДЛЯ БІЗНЕСУ
    • ПЛАТЕЖІ ТА ПЕРЕКАЗИ

    Contact Us

    Як переказати кошти клієнту, який відмовився від ІПН?

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Як погасити безнадійну заборгованість в Sense Bank?
    • Миттєві платежі для ФОП та ЮО
    • Який контроль здійснює банк за платежами в гривні, в яких одна зі сторін — нерезидент?
    • Як повернути помилково перераховані кошти з рахунку фізичної особи по проведеній зарплатній відомості?
    • Який графік обробки міжбанківських платежів у гривні в Sense Bank?
    • Які операції можна здійснювати за рахунком та в якій валюті?
    • МСБ. Нормативні документи щодо заповнення "Призначення платежу"
    • Чому відхиляється платіжна інструкція?
    • Чи можна перерахувати кошти з рахунку ФОП на погашення свого кредиту?
    • Які платежі дозволяється перерахувати на рахунок фізичної особи?
    • Які операції по рахунку дозволені ЮО-резидентам Росії та Білорусі?
    • Кінцевий бенефіціар з Росії або Білорусі. Які платежі доступні з рахунку?
    • Які податки потрібно сплатити під час виплат?
    • Чи можна перерахувати кошти з рахунку 2604* на поточний рахунок?
    • Як скасувати платіж в статусі "Проведен"?
    • В якому випадку кошти потрапляють на рахунок "До з'ясування"?
    • Що означає "дата документа" при створенні платіжної інструкції?
    • Що означає "дата валютування" при створенні платіжної інструкції?
    • Як переказати кошти клієнту, який відмовився від ІПН?
    • Які типи комісій по SWIFT платежах передбачені?
    • Що буде з платежем, якщо для його проведення недостатньо коштів на рахунку?

    Як переказати кошти клієнту, який відмовився від ІПН?


    У цій статті:

    Запитання Умова Відповідь Корисні статті

    Запитання

    Які особливості заповнення платежів по клієнтам, які відмовилися від ІПН? Як заповнити платіж, якщо переказ особі, що відмовилася від ідентифікаційного персонального номера?

    Умова

    Згідно Постанови № 163 НБУ встановлені вимоги щодо заповнення реквізитів розрахункових документів, а також до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті.

    Відповідь

    Вимоги щодо заповнення реквізиту "Код платника"/"Код одержувача":

    • У полі зазначається код за ЄДРПОУ або реєстраційний номер.
    • Якщо платник знає, що код за ЄДРПОУ або реєстраційний номер юридичній особі не присвоєний, то ставиться дев'ять нулів.
    • Для фізичних осіб зазначаються РНОКПП або серія (за наявності) та номер паспорта, якщо фізична особа через свої релігійні переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомила про це відповідний контролюючий орган і має відмітку в паспорті/запис в електронному безконтактному носії або в паспорті проставлено слово "відмова".
    • Якщо платник не знає РНОКПП/серії та номера паспорта фізичної особи, то ставиться п'ять дев'яток. Ця вимога поширюється лише на отримувача — фізичну особу.
    • Якщо згідно із законодавством України код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер/РНОКПП нерезиденту не присвоюється, то ставиться дев'ять нулів.

    Корисні статті

    Як створити платіжну інструкцію у клієнт-банку?

    Який формат заповнення призначення платежу при сплаті податків?

    Як зняти гривню з поточного рахунку ЮО/ФОП?

    Як змінити ліміти по картці в клієнт-банку?

    відмова від іпн не має ідентифікаційного відмова від рнокпп

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити