Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • РАХУНОК ДЛЯ БІЗНЕСУ
    • ПЛАТЕЖІ ТА ПЕРЕКАЗИ

    Contact Us

    В якому випадку кошти потрапляють на рахунок "До з'ясування"?

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Як погасити безнадійну заборгованість в Sense Bank?
    • Миттєві платежі для ФОП та ЮО
    • Який контроль здійснює банк за платежами в гривні, в яких одна зі сторін — нерезидент?
    • Як повернути помилково перераховані кошти з рахунку фізичної особи по проведеній зарплатній відомості?
    • Який графік обробки міжбанківських платежів у гривні в Sense Bank?
    • Які операції можна здійснювати за рахунком та в якій валюті?
    • МСБ. Нормативні документи щодо заповнення "Призначення платежу"
    • Чому відхиляється платіжна інструкція?
    • Чи можна перерахувати кошти з рахунку ФОП на погашення свого кредиту?
    • Які платежі дозволяється перерахувати на рахунок фізичної особи?
    • Які операції по рахунку дозволені ЮО-резидентам Росії та Білорусі?
    • Кінцевий бенефіціар з Росії або Білорусі. Які платежі доступні з рахунку?
    • Які податки потрібно сплатити під час виплат?
    • Чи можна перерахувати кошти з рахунку 2604* на поточний рахунок?
    • Як скасувати платіж в статусі "Проведен"?
    • В якому випадку кошти потрапляють на рахунок "До з'ясування"?
    • Що означає "дата документа" при створенні платіжної інструкції?
    • Що означає "дата валютування" при створенні платіжної інструкції?
    • Як переказати кошти клієнту, який відмовився від ІПН?
    • Які типи комісій по SWIFT платежах передбачені?
    • Що буде з платежем, якщо для його проведення недостатньо коштів на рахунку?

    В якому випадку кошти потрапляють на рахунок "До з'ясування"?


    У цій статті:

    Запитання Відповідь Корисні статті

    Запитання

    В якому випадку кошти потрапляють на рахунок "До з'ясування"?

    Відповідь

    Згідно статті 46 Закону України "Про платіжні послуги" банк зобов'язаний перевірити реквізити отримувача при зарахуванні кожного платежу в національній валюті на рахунок клієнта.

    У разі наявності розбіжностей при перевірці (номера рахунку клієнта або коду ЄДРПОУ) — кошти зараховуються на рахунок 3720 "До з'ясування".

    У цьому випадку, банк одержувача направляє запит до банку відправника на уточнення реквізитів по даному платежу. Залежно від результатів:

    • кошти повертаються відправнику — у разі відсутності відповіді на запит у термін до чотирьох робочих днів;
    • кошти зараховуються одержувачу — у разі надання відповіді на запит (повідомлення через клієнт-банк з коректною інформацією щодо платежу). За уточнення реквізитів — комісія відповідно до Загальних тарифів.

    Якщо одночасно вказано неправильний рахунок та ЄДРПОУ, то створіть запит на повернення коштів.

    Якщо неправильно вказаний рахунок або ЄДРПОУ, то створіть запит уточнення реквізитів, на один із реквізитів:

    - через Sense Business Online;
    - через "Повідомлення" iFOBS(Win32) або Sense Business Online направте листа до банку з коректними реквізитами. В листі вкажіть: який платіж був виконаний (вихідний платіж, призначення, дата та інші деталі), реквізити, які були вказані та вкажіть коректні реквізити. 

    Корисні статті

    Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно Sense Business Online?

    Який графік обробки міжбанківських платежів у гривні в АТ "Сенс Банк"?

    Що вказати в призначенні до платіжної інструкції?

    рахунок до з'ясування кошти на рахунку до з'ясування уточнення реквізитів по платежу

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити