В момент повернення коштів в програмі Cash'U/Travel/"Вигода" не відображаються покупки, доступні для повернення. Твої дії (с+в)
У цій статті:
Проблема
В момент повернення коштів в програмі Cash'U/Travel/"Вигода" не відображаються покупки, доступні для повернення. Що робити?
Рішення
В період з 7:00 до 8:00 (часові рамки можуть "коливатися" в межах від 6:50 до 8:10) протягом 30 хвилин в системі банку (а саме в бонусному модулі Cash'U/Travel/"Вигода") відбувається оновлення інформації щодо виконаних покупок.
В цей час покупки, доступні для повернення в Cash'U/Travel/"Вигода", не відображаються в Sense SuperApp.
При зверненні клієнта перевір, чи точно операція підходить для повернення (чи вистачає бонусів для повернення покупки з умовою вирахування податків, чи клієнт не повертав вже цю покупку, чи пройшло три робочі дні з дня покупки):
- підходить — рекомендуй очікувати не менше 30 хвилин і спробувати знову;
- не підходить — рекомендуй провести операцію, яка доступна для повернення.
Якщо операція підходить, але не відображається доступною для повернення — фіксуй скаргу:
Тип: Жалоба
Тема: тип карты
Підтема: Неуспешная операция
Результат Звернення: пусто
Канал: Cash'U Club
Примітка:
- останні 4 цифри номера картки;
- дата, час, сума операції (копіюй з Siebel, в разі непрацездатності — з Is-Card/SmartVista);
- номер телефону клієнта.
Статус: Отправлено в УИО
Строк розгляду скарги — 1 робочий день. Клієнтові надають зворотний зв'язок у вигляді смс або співробітник, який зафіксував скаргу.
Корисні статті
За яку операцію можна повернути кошти в програмі винагород Cash'U CLUB?
За яку операцію можна повернути кошти в програмі винагород Travel?
Повернути гроші за покупку в "Епіцентрі" з карткою "ВИГОДА" в цифровому банку Sense SuperApp
Повернути гроші за покупку в програмі винагород Cash'U CLUB у цифровому банку Sense SuperApp