ФОП/ЮО. Розблокувати користувача клієнт-банку
У цій статті:
Завдання
Подати запит на розблокування користувача клієнт-банку. Умови розблокування користувача клієнт-банку. Автоблокування облікового запису. Користувача клієнт-банку заблоковано. Що робити? Розблокувати обліковий запис користувачу клієнт-банку.
Рішення
Розблокування користувача відбувається залежно від причин блокування:
-
Користувач заблокований з причин неправильно введеного паролю. Розблокування можливе одним зі способів:
– через IVR меню зателефонувавши в банк 0 800 50 70 44. Після з'єднання з голосовим меню, почуєте "Ваш обліковий запис заблоковано, бажаєте розблокувати?". Дійте відповідно до підказок;
– зателефонуйте до контакт-центру для розблокування. -
Користувача блокували через заявку у Sense Business Online.
Для розблокування напишіть заяву в довільній формі з вказанням логіна, ПІБ користувача та відправте повідомленням через клієнт-банк. -
Користувача заблоковано у зв’язку із закінченням строку дії документів, що підтверджують повноваження розпорядника або довіреної особи:
– якщо у представника юридичної особи є КЕП — дійте згідно з інструкцією "Продовжити строк повноважень розпорядника рахунку в Sense Bank";
– в інших випадках зверніться до контакт-центру для отримання консультації щодо подальших дій. - Блокування виконано іншим способом чи з інших причин — зверніться до обслуговуючого відділення.
Корисні статті
Подати запит на блокування/відключення користувача клієнт-банку через Sense Business Online
Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно Sense Business Online?