Пошук у Базі знань за допомогою АІ-помічника
4
У цій статті:
Запитання
Як знайти відповідь на питання за допомогою штучного інтелекту? Як скористатись допомогою бота для відповіді на питання? Як працює штучний інтелект у Базі знань? Хто такий АІ-помічник?
Відповідь
В еру цифрових технологій ми просто не можемо стояти осторонь та ігнорувати нові інструменти, які допомагають надавати високий рівень сервісу для вирішення питань і щоденних задач.
Раді повідомити: тепер пошук потрібної інформації у Базі знань став швидшим і зручнішим — завдяки нашому АІ-помічнику.
Зверніть увагу, що відповідь ШІ формується на основі Бази знань банку. Можливі неточності або неповнота. Банк не гарантує точність інформації та не несе відповідальності за її використання. Рекомендуємо перевіряти дані у статтях Бази знань.
Що вміє АІ-помічник?
- Розуміє природну мову — навіть якщо запит сформульовано з деякими неточностями.
- Пропонує статті, в яких міститься відповідь на ваше питання.
- Працює 24/7 — без черг і очікувань.
Як це працює?
Все просто: не потрібно володіти спеціальними навичками чи проходити курси зі штучного інтелекту. Ви ставите запитання — і отримуєте відповідь за лічені секунди.
Використовуйте зрозумілі та ключові слова, речення — без довгих текстів і складних формулювань. Це допоможе АІ-помічнику підібрати найнеобхіднішу статтю.
Наприклад:
- якщо вас цікавить оформлення дитячої картки TRY, напишіть, проговоріть: "оформити дитячу картку";
- якщо вам потрібна інструкція як змінити ПІН код для картки, напишіть, проговоріть "змінити ПІН картки".
- Уточнюйте тип клієнта. У Базі знань розміщені статті як для фізичних осіб, так і для підприємців, тому конкретизуйте цю деталь у пошуковому запиті.
Наприклад, якщо вас цікавить як активувати бізнес-картку, напишіть, проговоріть: "активувати бізнес-картку для ФОП", "активувати бізнес-картку підприємця". - Ознайомтесь з наданою відповіддю. Якщо інформації недостатньо або немає посилання на конкретні статті, в яких є інформація — скористайтесь стандартним пошуком статті з відповіддю на ваше питання. Покрокова інструкція у статті: "Як шукати відповіді у новій Базі знань Sense Bank? ".
Щоб почати користуватись:
Спосіб 1. Напишіть ваше питання у пошуковій формі на головній сторінці.
Відповідь буде надано у текстовому форматі.
Спосіб 2. За допомогою чат-бот.
- Натисніть на чат-бот в правому нижньому кутку.
- Далі або напишіть ваше питання у відповідне поле чат-боту, або оберіть функцію голосового меню та озвучте ваше питання.
- Залежно від обраного каналу:
- у чат-боті — відповідь буде у текстовому форматі;
- у голосовому меню — відповідь буде озвучена. Щоб отримати відповідь текстом після голосового меню, просто натисніть на кнопку “Покласти слухавку”.
Якщо не хочете використовувати АІ-помічника — пишіть пошуковий запит і не натискайте Enter. У пошуку стандартно будуть запропоновані статті Бази знань.
Корисні статті
Нова База знань на платформі Helpjuice
Як шукати відповіді у новій Базі знань Sense Bank?
Як звернутися до онлайн-підтримки Sense Bank з питань фізичних осіб?