Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • ІНЦИДЕНТИ

    Contact Us

    Friendly style в повідомленні про помилку в Sense SuperApp

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Технічні роботи в системах банку 3 червня
    • Friendly style в повідомленні про помилку в Sense SuperApp
    • Що робити, якщо щось не працює?
    • Технічний збій на стороні Visa 23 травня
    • Технічні роботи в бонусній програмі Cash'u Club з 30 червня до 1 липня
    • Технічні роботи в системах банку 25 червня
    • Технічні роботи в системах банку 1 квітня 2025 року
    • Технічні роботи в Системі електронних платежів (СЕП) 2 квітня

    Friendly style в повідомленні про помилку в Sense SuperApp


    У цій статті:

    Запитання Відповідь Корисні статті

    Запитання

    Що це за повідомлення "У кіберпросторі твій запит з'їв крокодил"? Що означає повідомлення "Хтось вкрав наші коржики, усі серверні сили кинуто на пошуки"? Чому з'явилась шторка "Шерлок застосовує усю свою дедукцію, щоб відновити роботу" в Sense SuperApp? Які повідомлення про помилку від банку?

    Відповідь

    Якщо в налаштуваннях Sense SuperApp ви обрали дружній стиль спілкування, то будь-які повідомлення чи підказки в застосунку будуть з'являтись у відповідному стилі.

    У нас дуже креативна команда IT, і для дружнього стилю навіть повідомлення про помилку ви отримаєте в інтерпретації friendly style — просто щоб викликати вашу посмішку =). Адже будь-яка помилка точно тимчасова і її завжди можна вирішити.

    Якщо ж такий friendly style вас бентежить, перейдіть в налаштування профілю Sense SuperApp та змініть стиль спілкування з дружнього на діловий або стриманий. І тоді, в разі виникнення помилки, ви отримаєте повідомлення "Наразі неможливо виконати цю дію".

    Ознайомтесь, які повідомлення про помилку бувають у дружньому стилі:

    • "У кіберпросторі твій запит з'їв крокодил".
    • "Хтось вкрав наші коржики, усі серверні сили кинуто на пошуки".
    • "Шерлок застосовує усю свою дедукцію, щоб відновити роботу".

    Корисні статті

    Налаштувати профіль Sense SuperApp

    Що робити, якщо щось не працює?

    Як працює онлайн-підтримка Sense Bank для приватних клієнтів?

    friendly style friendly style в повідомленні про помилку в sense помилка в sense friendly style помилка

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити