Передати документ про народження дитини через застосунок Дія
1
Запитання
Не можу оформити дитячу картку TRY, виникає помилка "Запит містить відсутні в Дії документи". Що робити? Чому виникає помилка “На жаль, сталася помилка” при передачі свідоцтва про народження дитини з Дії?
Відповідь
У застосунку Дія можуть відображатися два типи документа:
- Актовий запис про народження дитини.
- Свідоцтво про народження дитини.
Передати документ про народження дитини через застосунок Дія можливо лише у випадку, якщо в застосунку відображається тип документа "Актовий запис про народження дитини". Якщо ж у Дії відображається тип документа "Свідоцтво про народження дитини", передача такого документа наразі неможлива — функція шерингу для цього типу не підтримується.
Як змінити тип документа в Дії?
Якщо в застосунку Дія відображається назва документа "Свідоцтво про народження дитини", зверніться до служби підтримки Дії через спеціальну форму:
- Перейдіть за посиланням на офіційну форму від Дії.
- У полі "Які дані відображаються неправильно чи з помилкою? Опишіть проблему" вкажіть:
"Прошу замінити тип документа зі "Свідоцтва про народження" на "Актовий запис про народження дитини". Або іншу причину, наприклад: "Не підтягується актовий запис про народження дитини через різні прізвища дитини та батьків". - Заповніть всі обов'язкові поля форми.
- Додайте фото паперового свідоцтва про народження дитини.
- Готово. Ваше звернення зафіксоване.
У більшості випадків Дія оновлює тип документа протягом кількох робочих днів. Після зміни даних — оформте картку TRY за інструкцією у статті: "Оформити дитячу картку TRY дитині в Sense SuperApp".
Якщо документ правильний, але виникає помилка при шерингу з Дії
Якщо в застосунку Дія вже відображається "Актовий запис про народження дитини", але при передачі виникає помилка:
- Оновіть застосунок Дія до останньої версії.
- Деактивуйте та повторно активуйте Дія.Підпис у меню застосунку.
- Повторіть спробу відкриття картки та передачі документа.
Якщо після виконання всіх дій помилка не зникає:
- Вийдіть з облікового запису в застосунку Дія.
- Повторно авторизуйтесь через BankID.
- Повторно активуйте Дія.Підпис.
- Повторіть спробу відкрити картку.
Корисні статті
Дитяча картка TRY — фінансовий старт для вашої дитини