Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • ПІДТРИМКА

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    • Помітив баг або є пропозиція, як покращити Sense SuperApp. Що робити?
    • Очистити кеш на Android
    • База знань для підприємців та юридичних осіб
    • Ви вже в курсі, що у відеодзвінку можна вирішити будь-яке питання?
    • Інтелектуальний бот "Алла". Як користуватись?
    • Як звернутися до онлайн-підтримки Sense Bank з питань фізичних осіб?
    • Які банківські операції доступні в чаті банку?
    • Встановити та приєднатись до зустрічі в Teams для оновлення даних в банку
    • Не можу додзвонитися на номери 3344 та 3530
    • Нова База знань на платформі Helpjuice
    • Як шукати відповіді у новій Базі знань Sense Bank?
    • Передати документ про народження дитини через застосунок Дія
    • Пошук у Базі знань за допомогою АІ-помічника

    Передати документ про народження дитини через застосунок Дія

    Автор: Victoria Tovchko

    1

    У цій статті:

    Запитання Відповідь Як змінити тип документа в Дії? Якщо документ правильний, але виникає помилка при шерингу з Дії Корисні статті

    Запитання

    Не можу оформити дитячу картку TRY, виникає помилка "Запит містить відсутні в Дії документи". Що робити? Чому виникає помилка “На жаль, сталася помилка” при передачі свідоцтва про народження дитини з Дії? 

    Відповідь

    У застосунку Дія можуть відображатися два типи документа:

    • Актовий запис про народження дитини.
    • Свідоцтво про народження дитини.

    Передати документ про народження дитини через застосунок Дія можливо лише у випадку, якщо в застосунку відображається тип документа "Актовий запис про народження дитини". Якщо ж у Дії відображається тип документа "Свідоцтво про народження дитини", передача такого документа наразі неможлива — функція шерингу для цього типу не підтримується.

    Як змінити тип документа в Дії?

    Якщо в застосунку Дія відображається назва документа "Свідоцтво про народження дитини", зверніться до служби підтримки Дії через спеціальну форму:

    1. Перейдіть за посиланням на офіційну форму від Дії.
    2. У полі "Які дані відображаються неправильно чи з помилкою? Опишіть проблему" вкажіть: 
      "Прошу замінити тип документа зі "Свідоцтва про народження" на "Актовий запис про народження дитини". Або іншу причину, наприклад: "Не підтягується актовий запис про народження дитини через різні прізвища дитини та батьків". 
    3. Заповніть всі обов'язкові поля форми.
    4. Додайте фото паперового свідоцтва про народження дитини.
    5. Готово. Ваше звернення зафіксоване. 

    У більшості випадків Дія оновлює тип документа протягом кількох робочих днів. Після зміни даних — оформте картку TRY за інструкцією у статті: "Оформити дитячу картку TRY дитині в Sense SuperApp".

    Якщо документ правильний, але виникає помилка при шерингу з Дії

    Якщо в застосунку Дія вже відображається "Актовий запис про народження дитини", але при передачі виникає помилка:

    1. Оновіть застосунок Дія до останньої версії.
    2. Деактивуйте та повторно активуйте Дія.Підпис у меню застосунку.
    3. Повторіть спробу відкриття картки та передачі документа.

    Якщо після виконання всіх дій помилка не зникає:

    1. Вийдіть з облікового запису в застосунку Дія.
    2. Повторно авторизуйтесь через BankID.
    3. Повторно активуйте Дія.Підпис.
    4. Повторіть спробу відкрити картку.

    Корисні статті

    Дитяча картка TRY — фінансовий старт для вашої дитини 

     

     

     

     

     

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити