Забронювати послугу в Sense Hub через чат-бот
1
У цій статті:
Завдання
Забронювати місце у заході в Sense Hub. Бронювання послуг Sense Hub. Забронювати кімнату в Sense Hub. Забронювати коворкінг в Sense Hub.
Умова
- Внести зміни у бронювання кімнати або коворкінгу неможливо. Потрібно скасувати поточне бронювання та знову забронювати послугу на бажаний час або дату.
- За один день можна використати декілька квитків для бронювання послуг.
- Про статуси та кількість доступних квитків дивіться у статтях: "Коли квиток в Sense Hub вважається активованим або використаним?" та "Подивитися кількість доступних квитків для броні послуг в Sense Hub".
Рішення
Для бронювання:
- місця у заході, події, яка проводитиметься в Sense Hub — перейдіть у Telegram-канал (https://t.me/sensehub_official) та заповніть форму для попередньої реєстрації на бажаний захід. За день до події вам зателефонують для уточнення чи будете ви на заході. Заходи проходять без бронювання квитків;
- переговорної кімнати або коворкінгу — у Sense SuperApp:
- На панелі інструментів будь-якої вкладки цифрового банку свайпніть вгору.
- Натисніть "Sense Hub".
- Натисніть "Забронювати" для переходу в чат-бот (t.me/Sense_Hub_bot).
- Якщо:
▪️ це ваш перший вхід у чат-бот — пройдіть просту процедуру реєстрації. Як це зробити описано в статті "Реєстрація клієнта в Sense Hub через чат-бот";
▪️ ви вже зареєстровані у чат-боті, внизу екрана виберіть послугу, яку хочете забронювати. - Для бронювання переговорної кімнати натисніть "Переговорні кімнати", вкажіть дату, час для бронювання. Перегляньте доступні аудиторії, оберіть бажану та натисніть "Забронювати".
- Для бронювання коворкінгу натисніть "Коворкінг". Перегляньте доступні місця, оберіть бажане та натисніть "Забронювати".
- Виберіть дату візиту.
- Виберіть місто, де хочете отримати послугу.
- Після бронювання на екрані з'явиться QR-код квитка з деталями відвідування.
Спосіб 3. Зателефонуйте адміністратору Sense Hub (для Львова тел. 032 298 49 49, для Києва тел. 044 427 87 78).
Клієнти аClub можуть забронювати послугу, зателефонувавши персональному менеджеру.
Ви можете реєструватися/бронювати запропоновані послуги в рамках своїх квитків, незалежно від того, коли ці послуги будуть надані у майбутньому. Наприклад, можете забронювати кімнату для заходу, який буде через 2 місяці.
Корисні статті
Скасувати бронь послуг в Sense Hub
Не можу вибрати потрібне місто для бронювання послуг в Sense Hub
Які послуги надаються в Sense Hub?
Коли квиток в Sense Hub вважається активованим/використаним?